Mercedes M275 variklio problemos (S600, CL600)

Mercedes M275 variklio problemos (S600, CL600)

Gerai, mes čia ir padėsime jums nusipirkti pirmąjį Mercedes-Benz su V12 varikliu. Tikimės, kad turite gilių kišenių, nes šis pasivažinėjimas nėra pigus. Tačiau labai svarbu, kad žinotumėte, į ką užsiimate.

Pagrindinės Mercedes M275 variklio specifikacijos

M275 variklis yra V12 variklis, kurį Mercedes-Benz gamino 2004–2014 m. Daugelis šiuolaikinių V12 variklių, kuriuos gamina Mercedes, yra pagrįsti tokia variklio konstrukcija. Tai apima M158, M285 ir M279. Apie M275 variklį verta atkreipti dėmesį į tai, kad šis variklis turi V12 išdėstymą su šešiais cilindrais viename banke. Variklis toks ramus ir vienodai subalansuotas, kad net monetą įdėjus ant viršaus moneta nenukris. M275 variklis turi aliuminio bloką ir aliuminio cilindro galvutę. Blokas yra sustiprintas, kad garantuotų variklio ilgaamžiškumą. Kalbant apie galvos konstrukciją, šis variklis įgyvendina vadinamąjį SOHC išdėstymą, kuris yra vieno viršutinio skirstomojo veleno konstrukcija su 3 vožtuvais kiekviename cilindre, taip pat dviem uždegimo žvakėmis kiekviename cilindre. Variklis įgyvendina dviejų turbinų sąranką. Tai reiškia, kad jis padidinamas, o variklis sukuria skirtingą galią, priklausomai nuo programos, kurioje variklis sumontuotas. M275 skaičiai yra šie: 368 kW (493 AG) iki 380 kW (510 AG) esant 5000 aps./min. ir 800 Nm (590 lb-ft) iki 830 Nm (612 lb-ft) sukimo momento esant 1800 aps./min. Kaip matote, skaičiai skiriasi priklausomai nuo programos. Tačiau apskritai šio variklio skaičiai yra šiuose diapazonuose.

Dažnos Mercedes M275 variklio problemos

Įprastos Mercedes-Benz M275 V12 variklio problemos:

  • Uždegimo ritės ir uždegimo žvakių gedimai
  • Turbokompresoriaus gedimai
  • Alyvos nutekėjimas iš vožtuvų dangtelių
  • PCV sistemos problemos
  • Oro įpurškimo siurblio gedimas
  • Variklis linkęs perkaisti

Dabar, kai esame susipažinę su problemomis, eikime toliau ir sužinokime daugiau apie jas ir pažiūrėkime, kaip ir kada jos atsiranda. Taip pat simptomai, kuriuos jie paprastai sukelia, kai tik atsiranda šiame variklyje.

Uždegimo ritės ir uždegimo žvakių gedimai

Didžiausią nerimą dėl šio variklio kelia dažni uždegimo ritės ir uždegimo žvakių gedimai, kurie vargina daugelį savininkų. Šie komponentai yra atsakingi už uždegimo sistemą. Uždegimo ritės yra maži transformatoriai, kurie sukuria didelę srovę iš 12 V maitinimo. Tada jie tiekia energiją į uždegimo žvakes, kurios sukuria kibirkštį ir uždega degalus. Šio variklio blogybė yra ta, kad yra 24 uždegimo žvakės ir 12 uždegimo ritių. Taigi, galite suprasti, kodėl tai yra problema. Kuo daugiau uždegimo žvakių, tuo didesnė problemų atsiradimo tikimybė. Ir jie sugenda eksponentiniu greičiu šiame variklyje. Dėl didelio šių komponentų kiekio juos labai brangu pakeisti. Šį darbą vis tiek galite atlikti namuose, tačiau komponentų kaina gali būti labai brangi. Kadangi kai kuriais atvejais vienos ar kelių ritinių keitimas nepadeda, greičiausiai teks pakeisti visas. Šios problemos simptomai yra variklio tikrinimo lemputė, variklio uždegimo pertrūkiai, šiurkšti tuščioji eiga, prastos degalų ekonomijos, variklio užgimo ir šlubavimo režimas.

Turbokompresoriaus gedimai (AMG modeliai)

Taip pat pastebimi šio variklio turbokompresoriaus gedimai. Šiame variklyje yra du turbokompresoriai viršuje, dešinėje po įsiurbimo kolektoriumi. Dėl to šis variklis yra labai sandariai supakuotas, o turbinos gali sukelti problemų, pavyzdžiui, perkaisti. Jei jie perkaista, pradeda tekėti alyva. Ir būtent tai atsitinka su šiuo varikliu. Pranešama apie daug turbokompresoriaus gedimų, kai iš turbokompresorių pradeda bėgti alyva. Vienintelis šios problemos sprendimas – perstatyti šiuos turbokompresorius ir problema išnyks. Nepaisant to, atstatymo procesas gali būti labai brangus. Todėl prieš perkant šį variklį rekomenduojame apžiūrėti turbinas ir įsitikinti, kad jos neskleidžia keistų garsų ir nepraleidžia alyvos. Taip būsite tikri, kad ilgainiui išvengsite problemų.

Alyvos nutekėjimas iš vožtuvų dangtelių

Kita vieta, kur gali atsirasti alyvos nutekėjimas, yra vožtuvų dangteliai. Vožtuvų dangteliai iš esmės yra du aliuminio dangteliai, dengiantys vožtuvo eilutę. Šiuose vožtuvų gaubtuose yra tarpiklio medžiaga, kuri naudojama jiems sandarinti kartu su cilindro galvute. Ir kas atsitinka, kad ši tarpinė gali pasenti ir pradėti leisti alyvą. Šie nutekėjimai nėra nieko baisaus. Tačiau jei nebus atliktas gydymas laiku ir nepapildysite alyvos, galite sugadinti variklį. Laimei, pakeisti šias vožtuvo dangtelio tarpines nėra kažkas baisaus ir tai galima padaryti namuose. Taigi, jei domitės „pasidaryk pats“, jums tikriausiai patiks atnaujinti vožtuvų gaubtus ir pakeisti tarpiklius. Pakeitus vožtuvo dangtelio tarpiklius, ateityje galėsite dirbti daugelį metų.

PCV sistemos problemos

Kitas labai dažnas šio variklio gedimo taškas yra alyvos separatoriaus PCV vožtuvas. Šis vožtuvas yra priešais variklio skirstomąjį veleną. Ir kaip jo pavadinimas, jis tarnauja dujoms recirkuliuoti iš karterio į įsiurbimo angą. Šis komponentas gali nutekėti alyva iš montavimo padėties, kuri yra ant pačios cilindro galvutės. Arba šio komponento viduje esanti diafragma gali visiškai sugesti ir leisti kažkaip sutepti uždegimo žvakes alyva. Dėl šios problemos gali sunaudoti daug alyvos, užsiteršti uždegimo žvakė ir užsidegti variklis. Ši problema gali dar labiau pabloginti uždegimo žvakės ir ritės gedimus. Išeitis – pakeisti sandarinimo žiedus, jei iš jų teka alyva, arba pakeisti visą alyvos separatoriaus PCV vožtuvą – tai rekomenduojama. Šis komponentas yra pigus, o „eBay“ kainuoja apie 20 USD. Jį pakeitę padarysite stebuklus, kaip forume sakė vienas savininkas.

Oro įpurškimo siurblio gedimas

Taip pat buvo pastebėtos šio variklio antrinio oro įpurškimo siurblio problemos. Jei nežinojote, antrinis oro įpurškimo siurblys yra paprastas oro siurblys. Šis siurblys įpurškia orą į išmetamąsias dujas, todėl variklis gali daug greičiau įkaisti, o tai sumažina taršą. Šis siurblys gali sugesti ir sukelti tokių problemų kaip P0410 kodas. Kai kuriais atvejais tai taip pat gali sukelti veikimo problemų. Be to, kai kuriose situacijose problema kyla ne dėl siurblio, o dėl siurblio relės. Taigi patikrinkite šį komponentą taip pat proceso metu.

Variklis linkęs perkaisti

Šis variklis tam tikru momentu taip pat gali perkaisti. Daugiausia dėl to, kad aušinimo sistema nėra visiškai neperšaunama ir buvo pastebėtas aušinimo skysčio nutekėjimas iš radiatoriaus. Taigi, jei šių nuotėkių laiku neaptiksite, variklis tiesiog perkais ir išpūs galvos tarpinę. Kartais galvos tarpiklis taip pat gali sugesti savaime ir perkaisti variklį. Taigi, jei automobilis turi daug mylių, šio variklio galvutės tarpiklis gali sugesti bet kuriuo metu, nes komponentas yra gana senas ir daug labiau linkęs sugesti, palyginti su nauja galvutės tarpine.

Kuriuose modeliuose yra M275 variklis?

Dabar pažiūrėkime, kurie modeliai turi M275 variklį.

  • 2003 – 2013 metų Mercedes Benz S600
  • 2003 – 2014 Mercedes Benz CL 600
  • 2003 – 2011 Mercedes Benz SL 600

Kokios yra bendros M275 variklio problemos?

Didžiausias šio variklio problemas sukelia uždegimo žvakės ir ritės. Yra 24 uždegimo žvakės ir 12 uždegimo ritių. Daug gedimo taškų, o kai jie sugenda, kai kuriais atvejais turite juos visus pakeisti. Kuris gali būti labai brangus. Kitos problemos, susijusios su M275, yra PCV vožtuvo alyvos separatoriaus problemos, turbokompresoriaus gedimai, alyvos nutekėjimas iš vožtuvų dangtelių, galvutės tarpiklių gedimai ir antrinio oro įpurškimo siurblio gedimai.

Ar Mercedes M275 variklis yra patikimas?

Mercedes M275 variklis yra gana patikimas, bet ne visiškai neperšaunamas. Didžiausias trūkumas, kalbant apie patikimumą, yra žinomos problemos, susijusios su uždegimo žvakėmis ir uždegimo ritėmis, kurios dažnai genda. Jie gali sukelti variklio uždegimo sutrikimus ir variklis veiks gana prastai. Šių problemų išaiškinimas gali būti brangus ir užtruks daug laiko. Štai kodėl negalime šiam varikliui skirti tobulo balo. Bet mechaniniu požiūriu variklis neturi jokių defektų, kurie būtų gedimai. Šis variklis yra tikras dramblys ir neabejotinai vienas geriausių kada nors pagamintų variklių konstrukcijų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *