„Toyota Dynamic Force“ variklio problemos, kurių galite tikėtis (iš viso 7)

„Toyota Dynamic Force“ variklio problemos, kurių galite tikėtis (iš viso 7)

Termiškai efektyvesnis, kur kas labiau optimizuotas degimo procesas, oro srautas, eigos ir skylės santykis ir kt. „Toyota“ ir toliau stumia ribas variklių kūrimo srityje, ir mes negalime tuo džiaugtis.

Pagrindinės Toyota Dynamic Force variklio specifikacijos

Kalbant apie „Dynamic Force“ variklį, verta paminėti, kad tai ne vienas variklis, o visa variklių šeima, kurią sudaro 3 eilės, 4 eilės ir V6 varikliai. Taigi, aptarkime specifikacijas kituose skyriuose.

„Toyota Dynamic Force M15“ (inline-3)

  • Konfigūracija: inline-3
  • Talpa: 1,5l
  • Cilindro anga: 80,5 mm
  • Eiga: 97,6 mm
  • Suspaudimo laipsnis: 13,0:1 arba 14,0:1
  • Kuro sistema: tiesioginis / prievado įpurškimas
  • Galia: 118 – 123 AG
  • Sukimo momentas: 107–113 lb-ft (145–153 Nm)

Toyota Dynamic Force M20 (inline-4)

  • Konfigūracija: inline-4
  • Talpa: 2,0L
  • Cilindro anga: 80,5 mm
  • Eiga: 97,6 mm
  • Suspaudimo laipsnis: 13,0:1 arba 14,0:1
  • Kuro sistema: tiesioginis / prievado įpurškimas
  • Galia: 168 – 176 AG
  • Sukimo momentas: 148–155 lb-ft (200–210 Nm)

„Toyota Dynamic Force A25“ (inline-4)

  • Konfigūracija: inline-4
  • Talpa: 2,5L
  • Cilindro anga: 87,5 mm
  • Eiga: 103,4 mm
  • Suspaudimo laipsnis: 13,0:1 arba 14,0:1
  • Kuro sistema: tiesioginis / prievado įpurškimas
  • Galia: 202 – 207 AG
  • Sukimo momentas: 182–186 lb-ft (247–252 Nm)

„Toyota Dynamic Force T24A“ (inline-4)

  • Konfigūracija: inline-4
  • Talpa: 2,4l
  • Cilindro anga: 87,5 mm
  • Eiga: 99,5 mm
  • Turbokompresorius: vienos dvigubos slinkties turbokompresorius
  • Suspaudimo laipsnis: 11,0:1
  • Kuro sistema: tiesioginis / prievado įpurškimas
  • Galia: 228 – 278 AG
  • Sukimo momentas: 243–339 lb-ft (329–460 Nm)

Toyota Dynamic Force V35A (V6)

  • Konfigūracija: V6
  • Talpa: 3,5L
  • Cilindro anga: 85,5 mm
  • Eiga: 100 mm
  • Turbokompresorius: dvigubas turbokompresorius
  • Suspaudimo santykis: 10,5:1
  • Kuro sistema: tiesioginis / prievado įpurškimas
  • Galia: 349 – 416 AG
  • Sukimo momentas: 405–479 lb-ft (569–560 Nm)

Dažnos „Toyota Dynamic Force“ variklio problemos

Dabar išvardinkime dažniausiai pasitaikančias šių variklių problemas. Išvardinsime ne konkrečias variklio problemas, o kaip visą variklių šeimą.

Kadangi jie priklauso tai pačiai šeimai, šios problemos kyla daugumoje šių variklių.

Įprastos Toyota Dynamic Force variklio problemos:

  • EGR problemos
  • Specifinis aliejus yra esminis / tik 0-16
  • Naftos sunaudojimas
  • Uždegimo žvakės ir uždegimo ritės gedimas
  • VVT variklis beldžiasi, kai sugenda
  • Purkštuko gedimas
  • Jautrus degalams

Išvardijome dažniausiai pasitaikančias problemas, o dabar panagrinėkime jas toliau ir sužinokime daugiau, kada ir kaip jos atsiranda. Be to, aptarsime šių problemų rimtumą ir simptomus, kurių galite tikėtis.

EGR problemos

Šio variklio EGR problemos yra labai dažnos. Tačiau tai nėra įprastos EGR problemos, kai ant vožtuvo pradeda kauptis suodžiai ir tiesiog neleidžia jam atsidaryti ir užsidaryti.

Tai labai skirtinga problema, leidžianti sukurti koroziją. Šiuose „Dynamic Force“ varikliuose sumontuotos didelio našumo EGR sistemos, kuriose naudojamas vandens aušinimas.

EGR vožtuvo aušintuvo šilumokaitis sunaikinamas apsinuodijus chloru, o aušinimo skystis patenka į cilindrus.

Kai taip atsitiks, iš išmetimo vamzdžių ims sklisti balti dūmai, gerokai sumažės aušinimo skysčio lygis ir variklis dirbs tikrai prastai.

Taip gali nutikti nuvažiavus labai mažą ridą ir kartais net sugadinti variklį, jei nuotėkis yra per didelis.

2022 m. vasario 2 d. Toyota išleido techninės priežiūros biuletenį, kad išspręstų šią problemą. Ši problema turi įtakos visiems modeliams visame pasaulyje su 1KR-FE, A25A-FKS, A25A-FXS, M15A-FKS, M15A-FXE, M20A-FKS ir M20A-FXS variklio kodais.

Jei jūsų variklis turi vieną iš šių kodų, turėtumėte nuvežti savo Toyota į artimiausią atstovybę, kad ši problema būtų išspręsta.

Ypatingas aliejus yra būtinas

Šiam varikliui būtinas specifinis alyvos klampumas. Varikliui nepatiks, jei pilsite kitokios alyvos, kurios nenurodyta gamykloje.

Ši tema yra didelis diskusijų taškas Toyota bendruomenėje. Kai kurie žmonės sako viena, o kiti sako skirtingus dalykus.

Tačiau pagal „YouTube“ kanalą „The Care Care Nut“, kuris yra Toyota technikas ir visą laiką dirba su šiais varikliais, rekomenduojamas alyvos klampumas yra toks, koks nurodytas ant alyvos dangtelio.

Daugumos šių variklių nustatytas klampumas yra 0w-16. Nors ant kai kurių alyvos dangtelių klampumas gali būti 0w-20 arba 5w30.

Tiesiog vadovaukitės gamyklos rekomendacijomis ir jums bus gerai. Taip yra daugiausia dėl to, kad šiuose varikliuose naudojamas elektroninis alyvos siurblys, kuris iš anksto užprogramuotas dirbti pagal tam tikrą klampumą.

Įpylus skirtingų rūšių alyvos, gali būti sugadintas variklis arba sugadintas alyvos siurblys. Štai kodėl jūs tikrai turite būti atsargūs.

Naftos sunaudojimas

Taip pat buvo pastebėtas šių variklių alyvos suvartojimo padidėjimas. Ši problema atsiranda kaskart, kai variklis įveikia 100 000 mylių.

Tai yra dažna daugelio Toyota variklių problema, kai jie nuvažiuoja virš tam tikros ridos, kad sunaudotų daugiau alyvos.

Ir kuo daugiau mylių nuvažiuosite variklį, tuo daugiau variklis sudegins alyvos, kol galiausiai pakeisite jį nauju trumpu bloku. Arba ilgas blokas, jei cilindro galvutę taip pat veikia mažas suspaudimas.

Uždegimo žvakės ir uždegimo ritės gedimas

Šių variklių uždegimo žvakės ir ritės taip pat gali sugesti dažniau, palyginti su kitais varikliais. Taip yra todėl, kad šie varikliai naudoja tiesioginį ir prievado įpurškimą.

Tiesioginis įpurškimas yra reiklesnis šiems uždegimo komponentams. Štai kodėl galite tikėtis juos pakeisti greičiau, palyginti su varikliais, kuriuose veikia tik įpurškimas.

Kai tik kils problemų, užsidegs patikrinimo variklio lemputė, taip pat bus variklio uždegimo pertrūkiai, variklis tuščiąja eiga ir prastos degalų sąnaudos. Laimei, pakeisti šiuos komponentus nėra taip sunku ar brangu.

VVT variklis beldžiasi, kai sugenda

Kita dažna šių variklių problema yra VVT variklio problema. Tai kintamo vožtuvo laiko nustatymo sistemos variklis.

Sistema koreguoja skirstomųjų velenų padėtį, kad sutaupytų degalų ir padidėtų našumas.

Ši dinaminės jėgos variklių sistema turi atskirą variklį, kuris gali sugesti, o kai šis variklis sugenda, iš variklio skyriaus sklinda stiprus traškėjimas. Vienintelis būdas išspręsti šią problemą yra pakeisti VVT variklį.

Purkštuko gedimas

Purkštukų gedimai taip pat yra dažnas šių variklių reiškinys. Verta paminėti, kad šie varikliai naudoja dvigubą įpurškimą.

Tiek prievadas, tiek tiesioginis įpurškimas. Tiesioginio įpurškimo purkštukai yra labai jautrūs ir sugenda dažniau, palyginti su jungties purkštukais. Be to, juos pakeisti yra daug brangiau ir jie gali kainuoti gerą centą.

Jautrus degalams

Ir paskutinė problema su Toyota Dynamic Force varikliu yra šių variklių jautrumas degalams.

Šiems varikliams reikia aukštos kokybės degalų, kad nekiltų problemų. Variklių konstrukcija pasistūmėjo į priekį ir kad su šiais varikliais nekiltų problemų, visada rekomenduojama naudoti kokybišką benziną.

Kurie modeliai turi dinaminį jėgos variklį?

Dabar pažvelkime į šių variklių pritaikymą. Norėdami gauti visą sąrašą, spustelėkite čia.

Dinaminė jėga M15

  • 2020 – pristatomas Toyota Yaris
  • 2020 m. – pristatomas Toyota GR Yaris RS
  • 2020 – dabartinė Toyota Sienta
  • 2020 m. – dabartinis Toyota Yaris hibridas
  • 2020 m. – dabartinė Toyota Corolla
  • 2020 – dabartinis Toyota Aqua
  • 2020 m. – dabartinis Toyota Urban Cruiser hibridas
  • 2020 m. – pristatomas „Suzuki Grand Vitara Hybrid“.

Dynamic Force M20

  • 2018 – pristatomas Toyota Corolla/Auris/Cross
  • 2018 – pristatomas Toyota RAV4/Windlander
  • 2018 – dabartinis Toyota CH-R
  • 2019 – pristatome „Toyota Camry“.
  • 2019 – dabartinis Toyota Avalon
  • 2022 m. – pristatomas Toyota Prius
  • 2020 m. – dabartinė „Venza“ / „Harrier“.

Dinaminė jėga A25

  • 2017 m. – pristatome „Toyota Camry“.
  • 2018 – dabartinis Toyota Avalon
  • 2018 – dabartinis RAV4
  • 2020 m. – dabartinis Toyota Harrier/Venza
  • 2019 – pristatomas Toyota Highlander
  • 2020 – dabartinė Toyota Sienna

Dinaminė jėga T24A

  • 2022 m. – pristatoma „Toyota Tacoma“.
  • 2022 m. – pristatoma „Toyota Crown“.
  • 2022 m. – pristatomas Toyota Highlander

Dynamic Force V35A

  • 2021 – dabartinė Toyota Tundra
  • 2022 m. – dabartinė Toyota Sequoia
  • 2021 m. – pristatomas Toyota Land Cruiser

Kokios yra bendros „Toyota Dynamic Force“ variklio problemos?

Įprastos šių variklių problemos yra uždegimo žvakių ir ritės gedimai, VVT variklių gedimai, purkštukų gedimai ir didelės alyvos sąnaudos nuvažiavus daugiau kilometrų. Apskritai šie varikliai yra gana geri, bet gana nepatvirtinti. Su amžiumi turėtų atsirasti daugiau problemų.

Ar Toyota dinaminis variklis yra patikimas?

Šie varikliai yra labai patikimi, ką matėme. Kol kas nepranešama apie rimtas problemas. Su šiais varikliais labai svarbu pilti kokybiškas dujas ir laikytis rekomenduojamo alyvos klampumo. Per daug neeksperimentuokite, nes galite sugadinti variklį arba sugadinti purkštukus. Be to, šie varikliai verti jūsų dėmesio.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *