Toyota Prius 24h Le Mans Centennial GR Edition yra hibridas sportine išvaizda

Toyota Prius 24h Le Mans Centennial GR Edition yra hibridas sportine išvaizda

Kuklus Toyota Prius į penktąją kartą įžengė su kur kas agresyvesniu dizainu nei jo pirmtakai, o dizaineriai pasinaudojo naujos išvaizdos pranašumais, suteikdami hibridui Gazoo Racing privalumus. Tačiau modelis yra koncepcija, o jo pavara nesikeičia.

Tik greičiausi ir galingiausi Toyota asortimento nariai gauna Gazoo Racing (GR) emblemą; Užsienyje parduodami „Supra“, „GR86“, „GR Corolla“ ir „GR Yaris“ priklauso antrinio prekės ženklo skėčiui. Prieš penkerius metus būtų buvę visiškai neįsivaizduojama, kad „Prius“ įsilieja į GR ženklu pažymėtų modelių gretas, ir tai rodo, kiek hibridinio segmento plakatinis vaikas pažengė dizaino prasme.

Išorė sulaukia daugumos modifikacijų. „Toyota“ pridėjo anglies pluošto gaubtą, kad sutaupytų svorį, perkurti priekiniai žibintai ir viso kėbulo komplektas, pridedant priekinio buferio skardines, šoninius sijonus, nemažą galinį sparną (Prius!) ir galinį difuzorių. 18 colių ratai sėdi toliau, iš dalies dėl platesnės pakabos sistemos. Mums sakoma, kad dėl šių atnaujinimų „Prius“ tampa aerodinamiškesnis ir pagerina sukibimą.

Interjero nuotraukos nebuvo paskelbtos, o „Toyota“ neturėjo daug ką pasakyti apie tai, kaip koncepcija atrodo viduje. Įmonė taip pat nepaskelbė techninių specifikacijų, kurios rodo (bet nepatvirtina), kad tai standartinė „Prius“ kaina po skarda. Jei laukiate visais ratais varomo Prius, varomo GR Corolla 300 arklio galių trijų cilindrų varikliu, greičiausiai teks nusivilti.

„Prius“ atsargų galia gaunama iš benzininės ir elektrinės hibridinės pavaros (žinoma, tai jau žinojote), kurią sudaro 2,0 litrų keturių cilindrų variklis ir elektrinis variklis. Abu galios šaltiniai išvysto 194 arklio galias, o tai yra didelis patobulinimas, palyginti su paskutinės kartos modelio 121 arklio galia, tačiau to nepakanka, kad būtų galima atrakinti į hot Hatch panašų galios ir svorio santykį. Visų ratų pavara prideda antrą variklį ir padidina galią iki 196 arklio galių, o įkraunamas hibridas Prius Prime siūlo 220 arklio galių pavarą dėl didesnio elektros variklio.

„Toyota“ teigia, kad koncepciją, kurios pilnas pavadinimas yra „Prius 24h Le Mans Centennial GR Edition“, sukūrė 24 valandų Le Mano 100-osioms metinėms paminėti. Planai pristatyti modelį į gamybą nebuvo paskelbti, ir mes nežinome, kokia jo laukia ateitis.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *