Visiškai naujajame „Volvo VNL“ sunkiasvoriame sunkvežimyje saugumas užtikrina viską

Visiškai naujajame „Volvo VNL“ sunkiasvoriame sunkvežimyje saugumas užtikrina viską

 

„Volvo Trucks North America“ neseniai pristatė visiškai atnaujintą, visiškai naują „Volvo VNL“, skirtą revoliucijai sunkiųjų sunkvežimių pramonėje ir nustatyti naujus saugos standartus. Siekdama pasiekti nulio avarijų viziją, nepajudinamą „Volvo Trucks“ įsipareigojimą saugumui įrodo visiškai naujos kartos „Volvo VNL“ naujos kartos pagalbos vairuotojui ir keleivių apsaugos technologijos.

Pažangios pagalbos vairuotojui saugos sistemos

Visiškai naujame „Volvo VNL“ yra klasėje pirmaujančių vairuotojo pagalbos sistemų rinkinys, įskaitant „Volvo Active Driver Assist“ (VADA) paketą, kuris yra standartinis visuose VNL modeliuose. Šiame pakete įdiegta susidūrimo priekyje vengimo technologija, padedanti vairuotojams išlaikyti saugų greitį ir atstumą, pritaikyta pastovaus greičio palaikymo sistema ir garsiniai bei jutiminiai įspėjimai, padedantys vairuotojui išlaikyti saugų atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemonės. Be to, nauja pasirenkama „Volvo Active Driver Assist Plus“ (VADA Plus) palaiko juostų keitimą ir aktyvų juostos centravimą, taip pat įvairius įspėjimus, padedančius vairuotojams sumažinti šoninio susidūrimo riziką. Jį varo „Volvo Dynamic Steering“ (VDS), kad padėtų vairuotojams išlaikyti veiksmingą manevrą, vairavimo valdymą ir stabilumą esant įvairiems greičiams ir kelio sąlygoms, įskaitant didelį šoninį vėją, greitkelio viršūnę ir avarines situacijas, pvz., padangų gedimą, taip sumažinant vairuotojo nuovargį ir padidinant saugumą. . Į VADA Plus parinktį įtrauktos VDS perjungimo gairės suteikia papildomos pagalbos vairuotojui, kad būtų išvengta apsivertimo įvykių. Kartu su „I-Shift“, „Volvo“ automatine mechanine pavarų dėže, VDS vairavimas važiuojant mažu greičiu tampa lengvesnis nei bet kada anksčiau.

„Volvo“ pėsčiųjų aptikimo funkcija

Naujoji priekinio pėsčiųjų aptikimo funkcija, kuri yra standartinio VADA paketo dalis, įspėja vairuotoją apie jų kelyje esančius pėsčiuosius ar dviratininkus ir gali įjungti priekinį automatinį avarinį stabdymą, kai objektai yra tiesiai važiavimo kelyje. Kamerų sistema taip pat gali užtikrinti pėsčiųjų aptikimą dideliu atstumu. Naudojant VADA Plus parinktį, trumpojo nuotolio aptikimas aptinka pėsčiuosius ir dviratininkus, kurie gali pasirodyti aklosiose zonose iš karto abiejose sunkvežimio ir priekabos pusėse. Ši naujoviška technologija pabrėžia „Volvo“ įsipareigojimą nuolat tobulinti saugos funkcijas ir užtikrinti vairuotojų ramybę, taip sumažinant nelaimingų atsitikimų skaičių.

Maksimalus vairuotojo matomumas

Nauji kamerų sprendimai skirti suteikti vairuotojams papildomų priemonių, padedančių pagerinti matomumą, įskaitant į priekį nukreiptą kamerą, kuri atpažįsta kelio ženklus ir parodo juos skaitmeniniame 12 colių skaitmeniniame informaciniame ekrane (DID), kad vairuotojui būtų suteikta daugiau laiko saugiai reguliuoti. . Galima įjungti įspėjimus apie greičio viršijimą, remiantis paskutiniu paskelbtu greičio ribojimo ženklu. Navigaciją taip pat galima peržiūrėti naudojant DID arba pasirenkamą 9 colių informacijos ir pramogų centrą, kuriame vairuotojai taip pat gali slinkti iki septynių išorinių kamerų vaizdų. Visiškai integruota kamerų stebėjimo sistema (CMS) papildo tradicinius šoninius veidrodėlius platesniu matomumo diapazonu, o tai gali padėti vairuotojams sumažinti susidūrimo riziką keičiant eismo juostą arba atliekant atbulinės eigos manevrus. Su CMS galima naudoti mažesnius kabinoje montuojamus šoninius veidrodėlius, kurie dar labiau pagerina sunkvežimio aerodinamiką. Pažangios tolimosios šviesos įsijungia ir išsijungia automatiškai, atsižvelgiant į aplinką, kad vairuotojas būtų geriau matomas. Posūkių žibintai numato reikiamas apžvalgos linijas, suteikdami papildomą apšvietimą įvažiuojant ar išvažiuojant posūkiuose ir posūkiuose esant mažam greičiui. Visiškai naujojo Volvo VNL apvyniotas priekinis stiklas vairuotojams suteikia platų panoraminį vaizdą. Šis dizaino pasirinkimas pagerina ir aerodinamiką, ir matomumą, žymiai padidindamas saugumą ir sumažindamas vėjo triukšmą kabinoje. Skirtingo nuolydžio ir kreivumo priekinis stiklas užtikrina netrukdomą vaizdą į priekyje esantį kelią, todėl vairuotojams suteikiama daugiau laiko reaguoti į galimus pavojus ir efektyviai sumažinama susidūrimo rizika. Be to, vairuotojo sėdynės padėtį galima reguliuoti, kad šios išskirtinės aikštelės linijos būtų dar labiau optimizuotos. Kalbant apie atsparumą, priekinis stiklas sukonstruotas taip, kad smūgio metu nesudužtų iki minimumo ir yra patikimai pritvirtintas prie automobilio rėmo. Priekinis stiklas standartiškai komplektuojamas su laminuotu apsauginiu stiklu, kuris sumažina susižalojimo riziką dėl skraidančių šiukšlių susidūrimo metu. Papildomai apsaugai tiek durims, tiek galiniams langams siūlomas laminuotas apsauginis stiklas, užtikrinantis visapusišką saugumą bet kuriuo kampu.

Savo klasėje pirmaujančios vairuotojo saugos funkcijos

Nepriklausomai nuo to, kokia sudėtinga technologija ir koks atsargus vairuotojas, gali pasitaikyti situacijų, kai avarija neišvengiama. Visiškai naujasis „Volvo VNL“ sprendžia šią realybę su išmaniosiomis vairuotojo apsaugos funkcijomis, kurios padeda sumažinti rimtų sužalojimų riziką ir apsaugoti gyvybę avarijos atveju. 1959 m. sukurtas novatoriškas „Volvo“ trijų taškų saugos diržų išradimas, kurį dabar galima įsigyti įvairių spalvų, kad būtų skatinamas naudojimas ir vairuotojas laikytis reikalavimų, pabrėžia ilgalaikį įsipareigojimą užtikrinti saugumą. „Volvo Trucks“ yra vienintelis 8 klasės gamintojas, kurio standartinė įranga yra vairuotojo priekinė oro pagalvė, suteikianti papildomą apsaugą vairuotojo veidui ir viršutinei kūno daliai. Visiškai naujasis „Volvo VNL“, pažymėdamas dar vieną pramonės pirmąją vietą Šiaurės Amerikoje, pristato šonines užuolaidines oro pagalves. Šios naujoviškos oro pagalvės tęsiasi išilgai durų ir langų, užtikrindamos puikią apsaugą apsivertus, o vairuotojo ir keleivio aprėptį galima pritaikyti. Visiškai naujojo „Volvo VNL“ kabina, sukurta taip, kad atitiktų griežtus Švedijos smūgio testo standartus, pagaminta iš didelio stiprumo plieno, kuris yra iki trijų kartų stipresnis už aliuminį, sukonstruotas taip, kad sugertų ir nukreiptų susidūrimo energiją, kad sumažintų. traumos tikimybė. Transporto priemonėje standartiškai sumontuotos pažangios priekinės vairuotojo oro pagalvės, taip pat siūlomos šoninės užuolaidinės oro pagalvės, užtikrinančios geresnę apsaugą. Jo smūgius sugeriantis prietaisas ir vairo kolonėlė yra specialiai sukurti taip, kad apsaugotų vairuotojo galūnes ir sąnarius susidūrimo metu. Unikalūs „Volvo Trucks“ platėjantys rėmo bėgiai, įtraukti į visiškai naują „Volvo VNL“, yra dar vienas „Volvo“ palikimo pavyzdys teikiant pirmenybę vairuotojų saugai pasitelkiant naujoviškus inžinerinius sprendimus. Išsiplečiantys rėmo bėgiai skirti nuleisti variklį ir transmisiją po kabina, kai susiduria su priekiniais smūgiais, atitraukiant šias dalis nuo vairuotojo. Kabinoje taip pat yra sustiprinti vyriai, užtikrinantys, kad durys būtų saugiai uždarytos susidūrimo metu, ir automatinio atrakinimo funkcija, palengvinanti vairuotojo išlipimą po susidūrimo.

Išmaniosios saugos technologijos ekstremalioms situacijoms

Išsiskleidus oro pagalvei arba apsivertus, visiškai naujasis „Volvo VNL“ suaktyvina išmaniųjų saugos protokolų rinkinį, kad dar labiau apsaugotų automobilį ir joje esančius žmones. Tai apima automatinį variklio išjungimą, kuris nutraukia degalų tiekimą, kad žymiai sumažintų gaisro kilimo riziką, ir avarinių žibintų įjungimą, kad įspėtų netoliese esančius vairuotojus. Avarinis stovėjimo stabdys įjungiamas išsiskleidus priekinei oro pagalvei, kad stabilizuotų transporto priemonę ir užtikrintų tolesnę vairuotojo apsaugą. Nauja naujoviška „Volvo Trucks“ saugos funkcija – „E-Call“ sistema – sujungia vairuotoją tiesiogiai su pagalbos tarnybomis išsiskleidus oro pagalvei arba apsivertus, jei tai leidžia korinio ryšio ryšiai. Ši funkcija sukurta taip, kad apsivertus arba išsiskleidus oro pagalvėms automatiškai skambėtų 911, skubiai išsiunčiant greitosios pagalbos darbuotojus į tikslią transporto priemonės vietą. Gali būti pridėta papildoma paslauga, leidžianti vairuotojams pateikti perskambinimo numerį E-Call arba pasirenkamą SOS mygtuką.

„Volvo Trucks“ vizija: nulis emisijų, nulis nelaimingų atsitikimų

Visiškai naujas „Volvo VNL“ atitinka „Volvo Trucks“ įsipareigojimą išmesti teršalus ir nelaimingus atsitikimus. Didžiausią dėmesį skirdama degalų vartojimo efektyvumui, saugai, vairuotojo produktyvumui, prijungtoms paslaugoms ir veikimo laikui, „Volvo“ siekia transformuoti komercinį krovininį transportą į saugesnę ir tvaresnę ateitį.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *