„Volvo“ atideda EX90 gamybą, kad išspręstų programinės įrangos problemas

„Volvo“ atideda EX90 gamybą, kad išspręstų programinės įrangos problemas

Volvo patvirtino, kad jie atidės elektra varomo EX90 visureigio gamybos pradžią, norėdami suteikti daugiau laiko programinės įrangos kūrimui ir testavimui. Anksčiau planuota pradėti gaminti šį modelį Ridgeville gamykloje JAV ir Čengdu gamykloje Kinijoje 2023 m. ketvirtąjį ketvirtį, tačiau dabar numatoma, kad naujasis modelis bus pradėtas gaminti pirmąjį 2024 m. pusmetį.

„Volvo” nenurodo, kada tiksliai planuoja pristatyti EX90 modelį Jungtinėje Karalystėje. Tačiau jie patvirtina, kad paklausa po to, kai modelis buvo pristatytas lapkritį 2022 m., viršijo lūkesčius, o tai matyti iš BMW iX, Audi Q8 E-tron ir Mercedes-Benz EQE SUV konkurentų paklausos.

Praėjusio mėnesio pabaigoje „Volvo” paskelbė, kad jie uždaro užsakymų knygas elektra varomam EX90 modeliui, nes pirmųjų metų gamybos kvota jau išparduota. Tai reiškia, kad ankstyvieji klientai turės ilgiau palaukti šio aukščiausios klasės „Volvo” modelio, kuris remiasi Švedijos gamintojo Scalable Product Architecture (SPA) platforma.

Nepateikta jokių konkrečių detalių apie programinės įrangos kūrimo ir testavimo problemų pobūdį.

„Volvo” generalinis direktorius Jimas Rowanas teigia, kad EX90 modelis yra „pareiškimas apie tai, kur esame ir kur einame”. Jis nustato naujus saugos standartus, nes „Volvo” siekia, kad jų automobiliai būtų saugūs ir neįsitrauktų į avarijas.

Naujasis automobilis iš esmės yra elektra varomas „Volvo XC90” modelio atitikmuo. Tai trečiasis elektra varomas „Volvo” modelis po „Volvo XC40 Recharge” ir „Volvo C40 Recharge”, tačiau tai pirmasis, kuris remiasi pažangia „Geely” grupės SPA2 architektūra – specialia elektrine platforma. Techniškai jis turi artimą ryšį su „Polestar 3” modeliu, tačiau EX90 turi trečią sėdynių eilę.

EX90 dizainas yra paremtas Concept Recharge, kuris buvo pristatytas 2021 metais. Jame išliko „Volvo” dizaino bruožai, tokiu kaip matomos uždengtos priekinės grotelės ir išlenkti galiniai žibintai, kurie yra charakteringi „Volvo” modeliams. Dizainas taip pat buvo tobulinamas siekiant geriausio aerodinaminio efektyvumo ir didesnio diapazono. „Volvo” EX90 oro pasipriešinimo koeficientas yra 0,29.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *