641 AG „Hyundai IONIQ 5 N“ sieks naujo Pikes Peak rekordo

641 AG „Hyundai IONIQ 5 N“ sieks naujo Pikes Peak rekordo

Dabar prie IONIQ 5 N vairo sės naujos kartos savininkai, todėl 2024 m. birželio 23 d. 102-ajame Pikes Peak International Hill Climb (PPIHC) lenktynėse „Hyundai“ sukels dar daugiau įspūdžių. Du 641 arklio galių IONIQ 5 N automobiliai pasieks Electric Production SUV/Crossover rekordą kaip dalis keturių automobilių pastangų.

IONIQ 5 N transporto priemonių vairuotojai, siekiantys Electric Production SUV/Crossover rekordą, yra Paulas Dallenbachas ir Ronas Zarasas. Dallenbachas yra vienuolika kartų PPIHC nugalėtojas ir 1993 m. pasiekė bendrą rekordą. Zaras yra PPIHC naujokas ir naujausias komandos narys. Zaras, žiniasklaidos asmenybė ir buvęs Hoonigan vadovas, neseniai buvo pasirinktas parodyti istoriją apie automobilių sporto entuziastą, besiruošiantį šiam didžiuliam iššūkiui varžytis Pikes Peak.

Be to, „Hyundai“ pristatys modifikuotos specifikacijos IONIQ 5 N, kad dalyvautų PPIHC varžybose prieš ADAC RAVENOL 24h Niurburgringą gegužės 30 d. Du iš šių papildomų IONIQ 5 N modelių vairuos Dani Sordo ir Robin Shute. Shute yra keturis kartus bendras nugalėtojas ir Pikes Peak kalnų karaliaus titulo savininkas. Sordo yra „Hyundai Motorsport“ Ispanijos pasaulio ralio čempionato lenktynininkas.

„Hyundai“ pasirinko siekti PPIHC Electric Production SUV/Crossover rekordo su IONIQ 5 N, nes jis įkūnija kiekvienos N našumo transporto priemonės lenktynių trasos galimybes. IONIQ 5 N buvo išbandytas esant ekstremalioms temperatūroms ir ekstremalioms vietoms bei specialiai sukurtas ir suderintas Niurburgringo Nordschleife trasoje, kad būtų pagerintos lenktynių trasos galimybės. Jį palaiko tokios technologijos kaip konstrukciniai patobulinimai, Pasaulio ralio čempionato įkvėptos integruotos varančiosios ašys, padidintas šilumos valdymas, N pakoreguoti stabdžiai ir pramonėje pirmaujanti 0,6 G stabdžių regeneracinė jėga.

Dėl griežto standartinio IONIQ 5 N bandymo proceso buvo atlikti tik nedideli atnaujinimai, kad būtų laikomasi taisyklių saugos požiūriu. Vairuotojo sėdynė buvo pakeista Recaro Pro Racer SPA Hans kėdute. Saugos diržai yra suderinami su Sabelt šešių taškų HANS. Buvo nuimtos galinės sėdynės, sumontuotas apsisukimo narvas ir gaisro gesinimo sistema.

Visais kitais atžvilgiais Pikes Peak renginiui ruošiamas IONIQ 5 N yra standartinis IONIQ 5 N. Ateityje raudoni dažai bus pakeisti nauju akį traukiančiu Hyundai N dažymu.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *