8 bendros BMW N40 variklio problemos (E46 316i)

8 bendros BMW N40 variklio problemos (E46 316i)

 

Jei gyvenate Europoje, tikėtina, kad 3 serijos BMW E46 yra geras varžovas jūsų pirmajam automobiliui ar kasdieniam mušėjui! Mes jau parašėme visą BMW E46 3 serijos problemų apžvalgą.

Ir žinote ką, tai nuostabus automobilis ir vienas iš retų BMW modelių, kurie ir šiandien atrodo gerai. Jei ieškote E46 316i, atėjote į reikiamą vietą.

Prieš nusprendžiant įsigyti automobilį su tam tikru varikliu, visada svarbu atlikti savo tyrimą. Ne visi varikliai yra vienodi, kai kurie iš jų yra problemiškesni, o kai kurie nėra taip linkę į gedimus. Taigi, štai kodėl mes stengsimės jums padėti ir išsklaidyti visas įprastas N40 problemas.

Pirmiausia aptarsime BMW N40 variklio specifikacijas, tada aptarsime BMW N40 variklio problemas, taip pat programas. Taigi, pasinerkime į straipsnį.

Pagrindinės BMW N40 variklio specifikacijos

BMW N40 variklis yra variklis, kurį BMW gamino 2001–2005 m. Tai buvo trumpalaikis variklis, kuris buvo įtrauktas tik į BMW E46 platformą.

Nepaisant to, N40 yra 4 eilės variklis, kuris yra natūraliai įsiurbtas. Jo bendras tūris yra 1,6 l.

Variklis turi 84 mm cilindro skylę ir 72 mm stūmoklio eigą. Tiek blokas, tiek cilindro galvutė pagaminti iš aliuminio.

Kalbant apie cilindro galvutę, verta paminėti, kad šis variklis įgyvendina dvigubo viršutinio skirstomojo veleno (DOHC) išdėstymą su kintamu vožtuvų laiku (VANOS),

Šis variklis buvo paremtas liūdnai pagarsėjusiu N42 varikliu. N40 iš esmės yra toks pat kaip N42. Jis turi tą patį karterį, angos dydį ir tuos pačius stūmoklius. Tačiau vienintelis dalykas, kurio jis neturi, yra liūdnai pagarsėjęs Valvetronic (kintamasis vožtuvo pakėlimas). Dėl to jis yra geresnis pasirinkimas, palyginti su N42.

Kitas didelis skirtumas tarp N42 ir N40 yra tas, kad N40 eiga trumpesnė, todėl sumažėja poslinkis. N40 darbinis tūris yra 200 cm3 mažesnis, todėl jo galia yra šiek tiek mažesnė.

Buvo tik viena šio N40 variklio specifikacija, tai buvo N40B16. Šis variklis sukuria 85 kW (114 AG) esant 6 100 aps./min. ir 150 Nm (111 lb-ft) esant 4 300 aps./min.

Kaip matote, šis variklis labiau susijęs su degalų taupymu, o ne dėl našumo.

Dažnos BMW N40 variklio problemos

Dabar trumpai išvardinkime dažniausiai pasitaikančias BMW N40 variklio problemas ir pažiūrėkime, kas labiausiai vargina šį variklį.

Įprastos BMW N40 variklio problemos:

  • Paskirstymo grandinės įtempiklio gedimas
  • VANOS solenoidų gedimai
  • VANOS solenoidinio sandariklio nuotėkis
  • Uždegimo ritės ir uždegimo žvakės gedimas
  • PCV vožtuvo gedimas
  • Linkę perkaisti ir vartoti aliejų
  • Alyvos nutekėjimai
  • Aušinimo skysčio nutekėjimas

Kadangi išvardijome dažniausiai pasitaikančias BMW N40 variklio problemas, pereikime toliau ir sužinokime daugiau apie kiekvieną iš šių problemų. Kaip jie atsiranda, kokie simptomai ir ką galite padaryti.

Paskirstymo grandinės įtempiklio gedimas

Pirmoji ir rimčiausia šio variklio problema – paskirstymo grandinės įtempiklio gedimas. Ir ši problema labai dažnai pasitaiko šiuose varikliuose, įskaitant N42, nes jie iš tikrųjų yra tas pats variklis po oda.

Yra įtempiklio varžtas, kuris linkęs sugesti ir sukelti įvairių problemų. Blogiausiu atveju grandinė pašoks ir sugadins variklį.

2003 m. BMW išleido patobulintą šio variklio įtempiklio varžtą, kuris išsprendė problemą.

Tačiau blogai yra tai, kad jei variklis buvo pagamintas iki 2003 m., o paskirstymo grandinė niekada nebuvo paliesta, grandinė gali sugesti ir jūs gausite visą variklį.

VANOS solenoidų gedimai

Kitas dažnas šio variklio gedimo taškas yra VANOS sistema. Ši VANOS sistema yra kintamasis vožtuvo laikas.

Kad ši sistema veiktų, yra du solenoidai, kurie įjungiami ir išjungiami, kai tik reikia. Tai darydami jie padeda paspartinti arba sulėtinti skirstomųjų velenų laiką.

Ir kas atsitinka, kad šie solenoidai gali sugesti ir pradėti veikti netinkamai arba visiškai sugesti.

Kai sugenda šie solenoidai, pastebėsite variklio patikrinimo lemputę. Be to, variklis dirbs nelygiai ir sumažės degalų sąnaudos.

Svarbu greitai reaguoti ir pakeisti sugedusį solenoidą nauju, ir jums bus gerai.

VANOS solenoidinio sandariklio nuotėkis

Kita šio variklio VANOS sistemos problema yra prijungta prie VANOS solenoidinių sandariklių, kurie linkę nutekėti.

Ant kiekvieno iš šių solenoidų yra du sandarikliai. Šie sandarikliai yra pagaminti iš gumos ir laikui bėgant gali pradėti leisti alyvos nutekėjimą.

Dėl to neteksite alyvos ir VANOS sistema neveiks taip, kaip turėtų. Taip pat gausite patikrinimo variklio lemputę ir kodą apie šią sistemą. Laimei, juos pakeisti nėra labai brangu.

Uždegimo ritės ir uždegimo žvakės gedimas

Šių variklių uždegimo ritės ir uždegimo žvakės taip pat gali sugesti. Ritės dažniausiai užgęsta nuvažiavus 100 000 kilometrų.

Taigi, yra didelė tikimybė, kad anksčiau ar vėliau turėsite įsigyti naują rinkinį. Verta paminėti, kad kai reikia pakeisti rites, taip pat turėtumėte uždėti uždegimo žvakes.

Taip būsite tikri, kad naujosios ritės veiks puikiai. Uždegimo žvakės tikrai pigios.

Su šia problema susiję simptomai yra variklio uždegimo pertrūkiai, variklio lemputė, apytikslė tuščioji eiga ir maža variklio galia.

PCV vožtuvo gedimas

PCV vožtuvas arba CCV vožtuvas, kaip jis žinomas BMW bendruomenėje, yra dar vienas labai dažnas šių variklių gedimo taškas.

Tai karterio ventiliacijos sistemos vožtuvas. Šio vožtuvo užduotis yra išvalyti dujas, kurios buvo surinktos iš karterio į įsiurbimo kolektorių, kad sudegtų.

Tai gera sistema, tačiau CCV vožtuvas yra žinomas dėl šių variklių gedimų. Sugedus šiam komponentui, užsidega kontrolinė variklio lemputė, variklis dirbs prastai, taip pat iš variklio pusės nutekės alyva, nes slėgis per didelis ir šis slėgis turi iš kažkur išeiti.

Laimei, šis PCV vožtuvas nėra labai brangus ir jį galima pakeisti už gerą kainą.

Variklis linkęs perkaisti ir sunaudoti alyvą

Šis variklis taip pat linkęs perkaisti ir perkaitęs pradeda vartoti daug alyvos. Štai kodėl labai svarbu, kad variklis jokiu būdu neperkaistų.

Jei jis vieną kartą perkais, bus pažeistos vidinės dalys ir variklis sunaudos daugiau alyvos nei įprastai.

Taigi, tai yra vienas dalykas, kurį reikia turėti omenyje. Be to, aukštesni varikliai taip pat sunaudoja daug alyvos. Ypač gerokai virš 150 000 km.

Alyvos nutekėjimai

Alyvos nutekėjimas yra dar vienas dažnas šių BMW variklių dalykas. Iš esmės daugumoje BMW variklių gali nutekėti alyva.

Šie nutekėjimai dažniausiai atsiranda aplink alyvos filtro korpusą arba ant vožtuvo dangčio. Jei tarpiklis senas, jis pradės leisti alyvą.

Be to, šiuose varikliuose labai dažnai pasitaiko alyvos nutekėjimas iš paskirstymo dangčio tarpiklių ir alyvos bako. Taigi, labai patartina prieš perkant automobilį patikrinti, ar variklis nėra sandarus.

Aušinimo skysčio nutekėjimas

Ir paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas yra aušinimo skysčio nuotėkis. Tai buvo laikai, kai BMW nebuvo vertinama kaip kokybiška įmonė, kalbant apie aušinimo sistemas.

Jie linkę visur nutekėti aušinimo skystį, ypač iš žarnų ir radiatorių. Būtent todėl labai rekomenduojama visada stebėti aušinimo skysčio lygį ir įsitikinti, kad po automobiliu nėra nuotėkių. Jei yra, turėsite atlikti remontą. Jei problemos nepašalinsite, variklis gali perkaisti ir sukelti daug problemų.

Kuriuose modeliuose yra BMW N40 variklis?

Šis variklis buvo įtrauktas į šias programas:

  • 2001 – 2005 BMW E46 316i
  • 2001 – 2005 BMW E46 316ci
  • 2001 – 2005 BMW E46 316ti

Kurie BMW turi N40 variklį?

Šis variklis įtrauktas į E46 platformą, kurią BMW gamino 2001–2005 m. Variklis buvo įtrauktas tik į pradinio lygio 316 modelius. Tai buvo kompaktiškas, kupė ir 4 durų sedanas.

Kokios yra dažniausios BMW N40 variklio problemos?

Šis variklis turi daug problemų, tai viena iš priežasčių, kodėl BMW jį pakeitė. Didžiausia problema tikriausiai yra paskirstymo grandinės įtempiklio gedimas, kuris buvo sutvarkytas po 2003 m. Kita dažna problema yra VANOS tarpiklių, kurie linkę sugesti. Šis variklis taip pat turi problemų su PCV sistema ir PCV vožtuvu, kurie dažnai sugenda. Be to, labai dažnos problemos, susijusios su uždegimu, įskaitant uždegimo žvakes ir rites.

Ar BMW N40 variklis yra patikimas?

Šis variklis patikimumo požiūriu yra vidutinis. Tai nėra neperšaunamas variklis ir turi tam tikrų problemų. Tačiau gerai tai, kad šis variklis neturi Valvetronic, kuris buvo pridėtas prie N42 variklio. Pirmaisiais gamybos metais ši sistema buvo apimta problemų, o taisyti buvo labai brangu, tai yra viena teigiama šio variklio pusė.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *