BMW N47 variklio problemos (E90 320d, 318d, 325d ir kt.)

autorius Automanas
0 komentaras

Norite įsigyti BMW su N47 varikliu ir bandote sužinoti daugiau apie BMW N47 variklio problemas? Jei taip, esate tinkamoje vietoje, nes šiame straipsnyje bus daug ką aptarti apie šį variklį.

Tyrimas yra tikrai svarbus jums, kaip būsimam savininkui, daugiausia todėl, kad automobiliai gaminami su skirtingais varikliais ir kiekvienas iš šių variklių turi tam tikrų problemų. Tinkamo variklio pasirinkimas yra labai svarbus, jei nenorite spręsti problemų. Ir mes ketiname jums padėti.

Pirmiausia apžvelgsime BMW N47 specifikacijas, o tada aptarsime įprastas BMW N47 variklio problemas ir pažiūrėsime, kuriuose BMW modeliuose galite rasti šį variklį. Galiausiai atsakysime į kai kuriuos dažniausiai užduodamus klausimus.

Pagrindinės BMW N47 variklio specifikacijos

N47 variklis yra dyzelinis variklis, kurį BMW pristatė 2007 m. Šis variklis pakeitė seną M47. N47 buvo gaminamas iki 2014 m., kai jį pakeitė B37, skirtas 1,6 l, ir B47, skirtas 2,0 l.

Kalbant apie konstrukciją, šis variklis yra 4 eilės su kintamos geometrijos turbokompresoriumi kai kuriuose modeliuose ir nuosekliu dvigubu turbokompresoriumi kai kuriuose modeliuose. Šiame N47 naudojama tiesioginė „Common Rail“ įpurškimo sistema, skirtingai nuo ankstesnio ne bendrojo bėgio įpurškimo.

Nepaisant to, yra du pagrindiniai šio variklio variantai. Tai yra 1,6 l ir 2,0 l. Abu jie turi subvariacijas. Taigi, aptarkime šiuos du pagrindinius.

Tai 1,6 l N47 versija. Mažiausias modelis yra 70 kW (94 AG) prie 4000 ir 235 Nm (173lb-ft) esant 1500 aps./min. Nors galingiausios versijos vardinė galia yra 85 kW (114 AG) esant 4 000 aps./min. ir 260 Nm (192 lb-ft) esant 1 500 aps./min.

Tai 2,0 l N47 variklio versija. Iš viso yra 7 skirtingi šio variklio subvariantai. Mažiausias galingiausias yra 85 kW (114 AG) esant 4 000 aps./min. ir 260 Nm (192 svarų pėdų) esant 1 750 aps./min. Galingiausia versija yra 160 kW (215 AG) esant 4 400 aps./min. ir 450 Nm (332 svarų pėdų) esant 2 500 aps./min.

Tai tikrai priklauso nuo to, kokią programą naudojate, nes tarp mažiausiai galingo N47D20 ir galingiausio šios versijos variklio yra didelis 100 arklio galių skirtumas. Vėliau plačiau aptarsime programas, kuriose galite rasti šiuos variantus.

Dažnos BMW N47 variklio problemos

Trumpai išvardinkime dažniausiai pasitaikančias BMW N47 variklio problemas.

Įprastos BMW N47 variklio problemos

  • Paskirstymo grandinės gedimai
  • Įsiurbimo kolektoriaus sūkurio sklendės gedimas
  • Problemos su EGR vožtuvu ir jutikliu
  • DPF problemos
  • Turbo pavaros gedimas

Dabar panagrinėkime šias problemas ir sužinokime daugiau apie tai, kada ir kaip jos atsiranda, taip pat apie tai, kokios rimtos šios problemos. Ir atvirai kalbant, viena iš šių problemų yra labai rimta ir gali lengvai pakenkti visam šio variklio patikimumui.

Paskirstymo grandinės gedimai

Didžiausia N47 variklio problema – paskirstymo grandinės gedimai. Tai tikriausiai yra viena iš brangiausių problemų, kurios gali kilti jūsų nuosavybės metu ir gali visiškai sugadinti variklį.

Taip atsitinka, kad variklio paskirstymo grandinė yra labai silpna ir linkusi pernelyg susidėvėti bei tempti.

Kai paskirstymo grandinė per daug ištempiama, grandinė pradės skleisti barškėjimą ir galiausiai praleis laiką arba tiesiog susiskirs į dvi dalis.

Kai tai atsitiks, variklio vožtuvai ir stūmokliai susidurs vienas su kitu ir įvyks skerdynės.

Šiam darbui greičiausiai reikės visiškai pakeisti arba atnaujinti cilindro galvutę. Kai kuriais atvejais turėsite pakeisti visą variklį.

Kalbant apie šią problemą, labiausiai paveikė varikliai, pagaminti nuo 2007 03 01 iki 2009 01 05.

Štai kodėl rekomenduojame pasirinkti naujesnį variklį, o ne vieną iš senesnių N47 variantų.

Įsiurbimo kolektoriaus sūkurio sklendės gedimas

Kita labai dažna šio variklio problema yra sūkurių atvartų padėtis. Kaip tikriausiai žinote, dyzeliniai varikliai neturi droselio korpuso, tačiau jie naudoja kažką žinomo kaip sūkurinės sklendės, kad oras galėtų patekti į įsiurbimo kolektorių.

Šie sklendės yra sumontuotos ant įsiurbimo kolektoriaus ir atsidaro ir užsidaro, kai tik reikia. Kartais jie užsikemša ir nustoja veikti.

Kas atsitinka, kad anglies nuosėdos prilimpa prie šių atvartų ir neleidžia jiems tinkamai atidaryti ir užsidaryti.

Kai šie sklendės sugenda, pajusite galios tiekimo simptomus ir variklis veiks gana prastai.

Dauguma žmonių juos ištrina. Tačiau tai nerekomenduojama, nes nukentės variklio veikimas. Prarasite žemos klasės sukimo momentą, kurį turi dyzeliniai varikliai, ir automobilis jausis vangus ir lėtas.

Be to, MPG sumažės mažiausiai 5 MPG. Taigi primygtinai rekomenduojame juos bent nuvalyti ir pabandyti pataisyti, o ne ištrinti sūkurius.

Problemos su EGR vožtuvu ir jutikliu

Šiam dyzeliniam varikliui taip pat būdingos problemos su EGR vožtuvu. EGR vožtuvas yra dujų recirkuliacijos vožtuvas, kuris sumažina NOx daleles. Šis vožtuvas nukreipia kai kurias išmetamąsias dujas į įsiurbimo angą, kad sudegintų ir sumažintų toksinus.

Ankstesnėse šio variklio versijose buvo naudojamas visiškai pneumatinis EGR vožtuvas, kuris buvo paprastas.

Tačiau naujesniuose variklio modeliuose naudojamas elektroninis EGR vožtuvas, turintis jutiklį, kuris įjungia ir išjungia vožtuvą. Ir kas gali atsitikti, kad abu vožtuvai gali neveikti arba gali sugesti jutiklis.

Gali atsitikti taip, kad gausite variklio patikros lemputę ir kils problemų dėl vairavimo ir našumo.

DPF problemos

Kita šio variklio problema yra situacija, kai DPF užsikemša. DPF yra dyzelino kietųjų dalelių filtras.

Šis DPF yra privalomas kiekviename naujesniame dyzeliniame variklyje ir šie komponentai veikia panašiai kaip katalizinis konverteris. DPF iš esmės neutralizuoja kenksmingas dujas ir neleidžia joms patekti į atmosferą.

Verta paminėti, kad šis DPF gali lengvai užsikimšti. Daugelis žmonių važinėja savo automobiliais trumpais atstumais ir tai neleidžia atsinaujinti DPF.

Galų gale DPF bus visiškai užblokuotas ir jums kils problemų paleisti automobilį. Vienintelis būdas tai išvengti būtų rankiniu būdu pašalinti DPF ir jį išvalyti. Yra specialių paslaugų, siūlančių DPF valymą.

Tačiau norėdami išvengti šios situacijos, tiesiog karts nuo karto važiuokite automobiliu greitkeliu. Tai suteiks DPF galimybę atsinaujinti ir neužsikimš.

Turbo problemos

Kita labai dažna šio variklio problema yra turbo pavaros problema. Šio variklio turbopavaros gali sugesti.

Sugedus šiai pavarai, pradėsite jausti variklio galios trūkumą. Pranešama, kad palikus automobilį 15 minučių atvėsti problema laikinai išsprendžiama, tačiau netrukus problema vėl išryškės.

Vienintelis būdas išspręsti šią problemą turėtų pakeisti pavarą arba visiškai naują. Bet kuriuo atveju, labai erzina problema, kuri atsitinka su šiais varikliais.

Kuriuose modeliuose yra BMW N47 variklis?

Dabar pažvelkime į šio variklio programas ir sužinokite daugiau apie tai, kokius modelius galite rasti N47 variklyje.

1,6 l versija turėjo du variantus. 70 kW (94 AG), kuris buvo su F20 114d, ir 85 kW (114 AG) versija, kuri buvo įtraukta į F20 116d.

2.0L versija turėjo keletą antrinių variantų. Būtent 85 kW, 105 kW, 120 kW, 130 kW, 135 kW, 150 kW ir 160 kW.

85 kW (114 AG) versija

  • BMW E81, E87 116d
  • BMW E90 316d
  • BMW F30 316d

105 kW (141 AG) versija

  • BMW E81, E82, E87, E88 118d
  • BMW E90, E91 318d
  • BMW F20 118d
  • BMW F30, F31 318d
  • BMW E84 sDrive18d
  • BMW F22 218d
  • BMW E83 X3 xDrive18d
  • Mini Countryman Cooper
  • Mini Cooper SD
  • Mini Cabrio Cooper SD
  • Mini Roadster Cooper SD
  • Mini Paceman Cooper SD

120 kW (161 AG) versija

  • BMW E90 320d efektyvi dinamika

130 kW (174 AG) modelis

  • BMW E81/E82/E87/E88 120d
  • BMW E90/E91/E92/E93 320d
  • BMW E60/E61 520d
  • BMW E84 X1 sDrive20d
  • BMW E83 X3 xDrive20d
  • BMW F22 220d

Dviejų galių turbo modeliai

150 kW (201 AG) versija

  • BMW E81/E82/E87/E88 123d
  • BMW E84 X1 xDrive 23d
  • BMW F22 225d

160 kW (215 AG) versija

  • BMW F20 125d
  • BMW F22 225d
  • BMW F30 325d
  • BMW F32 425d
  • BMW F10 525d
  • BMW E84 X1 xDrive 25d

Susiję įrašai

Palikite komentarą