Farley investuotojams sako, kad „Ford“ sumažins išlaidas, pagerins kokybę ir padidins maržas

Farley investuotojams sako, kad „Ford“ sumažins išlaidas, pagerins kokybę ir padidins maržas

„Ford“ generalinis direktorius Jimas Farley sako, kad jo įmonė perkuria save mažindama išlaidas, gerindama kokybę ir siūlydama programinę įrangą, paslaugas ir naujas transporto priemones, kurios uždirbs pelno maržas tarp geriausių pramonėje.

Farley ir kiti vadovai paaiškino, kaip ji ten pasieks per ateinančius kelerius metus per kapitalo rinkų dienos renginį pirmadienį netoli savo būstinės Dirborne, Mičigano valstijoje.

Vienas iš būdų – sumažinti investicijas į itin konkurencingus rinkos segmentus, tokius kaip dviem eilėmis mažesni SUV, pramonės analitikams sakė Farley.

Anot jo, bendrovė „įstrigo dėžėje“ su mažomis pelno maržomis, silpnu augimu ir žemu akcijų vertinimu.

Pasak Farley, „Ford“ akcentuos programinę įrangą ir paslaugas, taip pat ikonines transporto priemones, tokias kaip pikapai, dideli visureigiai, komercinės transporto priemonės ir pažangios antrosios kartos elektromobiliai. Jis sakė, kad bendrovė šalina švaistymą, kad sumažintų sąnaudų atotrūkį su geriausiais pramonės atstovais, naudodama „liesą disciplinuotą operacinę sistemą“, kuri pasiekia visas Ford gamyklas.

Sutelkdama dėmesį į programinę įrangą ir „Ford“ produktų pranašumus, bendrovė nebus tokia pažeidžiama nuosmukio, kaip anksčiau. Jis sakė, kad bendrovė leido sudėtingumui „aplenkti mūsų verslą, nes stengėmės būti viskas visiems žmonėms“.

Farley sako, kad „Ford“ konkuruos kitaip, siekdamas pritaikytos nuosavybės patirties, o ne „siekdamas rinkos dalies“.

„Ford“ teigė, kad 2026 m. pasieks 10 % ikimokestinio pelno maržą. Jis pakartojo 2023 m. 9–11 mlrd. USD pakoreguoto ikimokestinio pelno gaires. Farley teigė, kad bendrovė turi dar didesnių maržos ambicijų.

Kad to pasiektų, „Ford“ teigia, kad sumažins išlaidas sumažindama dalių skaičių savo transporto priemonėse, taip pat sumažindama garantijos ir atšaukimo išlaidas, gerindama kokybę.

Tačiau Farley teigė, kad nemato gamyklos darbuotojų ar inžinierių ir kitų biuro darbuotojų skaičiaus mažinimo. Bendrovė prognozavo, kad 2026 m. ji parduos 5,6 mln. transporto priemonių, kai pasaulinis pardavimas atsigaus, ir jai reikės darbuotojų, kurie juos suprojektuotų ir pagamintų, sakė Farley. Praėjusiais metais „Ford“ pardavė apie 4,2 mlrd.

Farley jau seniai skundėsi didelėmis „Ford“ mažmeninėmis ir garantinėmis išlaidomis, o Kumaras Galhotra, bendrovės „Ford Blue“, vidaus degimo padalinio, prezidentas, teigė, kad bendrovė imasi pakeitimų, kad sumažintų jas, kad pagerintų pelno maržas.

Jis sakė, kad užuot išbandžiusi naująjį Super Duty pikapą pagal konkretų standartą, bendrovė jį išbandė tol, kol sugesdavo dalys ir sistemos. Dabar „Ford“ randa galimą silpnąją vietą ir ją pašalina, prailgindamas automobilio eksploatavimo laiką, sakė Galhotra.

„Ford“ taip pat daug dėmesio skiria transporto priemonių dalių skaičiaus mažinimui ir dalių tiekimo įmonių stabilumui, sakė jis. Pavyzdžiui, iki tol, kol šiais metais „Ford“ išleis naują pikapo F-150 versiją, jis bus iškirpęs 2 400 dalių iš esamo modelio.

„Turime kelis chroniškai neefektyvius pirmos ir antros pakopos tiekėjus“, – sakė Galhotra. Kai kurios iš jų sukėlė nestabilų dalių srautą, sakė jis ir pridūrė, kad „Ford“ dirbo su 125 pagrindiniais tiekėjais, kad stabilizuotų jų veiklą. „Jei dabartinis tiekėjas neranda nuolatinio sprendimo, mes perkame verslą iš naujo“, – sakė jis.

Pirmadienį paskelbtas „Plante Moran“ tyrimas parodė, kad „Ford“ darbiniai santykiai su dalių tiekėjais smarkiai pablogėjo nuo 2020 m.

„Ford“ teigė, kad jos naujos arba atnaujintos elektromobilių gamyklos bus daug efektyvesnės ir su beveik 30% mažiau darbo jėgos nei dabartinės didelės įmonės vidaus degimo transporto priemonių gamyklos. Tačiau Farley teigė, kad tai nereiškia, kad gamykloje dirbs mažiau darbuotojų, nes jų prireiks baterijų ir kitų elektromobilių dalių gamybai.

„Ford Motor Co.“ taip pat nutraukė sandorius su daugeliu kompanijų, tiekdama savo sparčiai augantį elektrinių transporto priemonių padalinį „Ford Model e“, teigiama pirmadienį gausiai paskelbtuose pranešimuose.

„Ford“ gaus daugiau nei 100 000 metrinių tonų ličio hidroksido iš Albemarle, įsikūrusio Šarlotėje, Šiaurės Karolinoje. „Compass Minerals International“ paskelbė apie daugiametį susitarimą tiekti „Ford“ iki 40 % akumuliatoriams skirto ličio karbonato, gaunamo iš projekto Jutoje.

„EnergySource Minerals“ automobilių gamintojui tieks ličio hidroksidą iš naujos vietos Imperatoriškajame slėnyje, Kalifornijoje, o Kanados kalnakasys „Nemaska ​​Lithium“ tieks „Ford“ 13 000 tonų ličio hidroksido kasmet 11 metų.

Kadangi medžiagos tiekiamos iš JAV ir Kanados, tai užtikrina, kad „Ford“ elektra varomi automobiliai atitiks naujus federalinius mokesčių kreditus, todėl jie taps konkurencingesni.

„Ford“ pasidalijo į tris verslo padalinius: „Ford Blue“, „Ford Model e“, skirtą elektrinėms transporto priemonėms ir skaitmeniniams produktams, ir „Ford Pro“, įmonės komercinių transporto priemonių verslą.

„Nesu čia, kad pasakyčiau, kad esame nepakankamai vertinami“, – pirmadienį sakė Farley. „Jūs priimate savo sprendimą”.

„Ford“ akcijos pirmadienio vidurdienio prekyboje nukrito kiek mažiau nei 1%.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *