BMW X3 F25 problemos (2010-2018)

autorius Automanas
0 komentaras

BMW X3 F25 problemos: antroji pradinio E83 BMW X3 karta buvo sėkminga. Ji ne tik atrodė daug geriau, palyginti su savo pirmtaku, bet ir savotiškai priminė didesnį brolį X5. 2010 m. pristatytas BMW X3 F25 buvo ne tik gerai sukonstruotas, bet ir gerai važiavo bei turėjo savybių, kurios ir šiandien laikomos moderniomis. Derinkite gerą išvaizdą ir modernias funkcijas, o tai, ką gausite, yra būtent tai, ko šiandien ieško naudotų automobilių pirkėjai. BMW X3 F25 problemos dažniausiai yra susijusios su variklio pasirinkimu, o geras dalykas yra tai, kad daugumos tų problemų galite išvengti, jei pasirinksite tinkamą variklį.

Pagrindinės problemos su BMW X3 F25

N47 2.0 X3 F25 Dyzelinio variklio problemos

Mes jau kalbėjome apie N47 dyzelinį variklį, kai apžvelgėme bendras BMW E90 problemas ir, deja, vėl turime kalbėti apie šį variklį. N47 dyzeliniai varikliai kenčia nuo dažnų paskirstymo grandinės kreiptuvo gedimo. Ši problema pirmiausia išryškėja kaip lengvas variklio trenksmas, kai automobilis yra šaltas, tačiau palaipsniui beldžiasi vis labiau. Jei grandinė sugenda, galite beveik atsisveikinti su varikliu.

Ši problema kyla dėl to, kaip BMW suprojektavo variklį, paskirstymo grandinę pastatydami variklio gale, arčiau transmisijos. BMW dyzelinių variklių paskirstymo grandinės anksčiau buvo kažkas, apie ką savininkas net negalvodavo, tačiau turint N47 dyzelinį variklį, to nebėra.

N20 X3 F25 benzininio variklio problemos

N20 4 cilindrų turbo benzininis variklis buvo BMW pakeistas 6 cilindrų N52 ir N53 varikliais (kurie buvo puikūs). Tačiau N20 nėra toks puikus. Kaip ir N47 dyzelinis variklis, iki 2015 m. sausio mėn. jis yra prakeiktas paskirstymo grandinės problemomis. Todėl saugokitės visų iki 2015 m. sausio mėn. pagamintų BMW X3 F25, kuriuose buvo sumontuotas N20 benzininis variklis. Yra žinoma, kad N20 variklis turi problemų su paskirstymo grandine. Kadangi daugumai šių F25 X3 nebegalioja garantija, sugedusios paskirstymo grandinės keitimas yra labai brangus. Atsipalaidavusi paskirstymo grandinė sukels garsų verkšlenimą ir tiksėjimą, o paskirstymo grandinė subraižyta, jei pažiūrėsite pro variklio alyvos dangtelį. Paskirstymo grandinė turi būti pakeista, kol ji nenutrūktų ir nesugestų variklis.

N55 X3 F25 benzininio variklio problemos

3,0 l N55 variklis su turbokompresoriumi yra technologinis stebuklas ir vairavimo malonumas. Bet tik tada, kai jis veikia taip, kaip turėtų. Šis variklis labiausiai žinomas dėl to, kad turi problemų, susijusių su padidinimo vamzdžio ir įkrovimo vamzdžio atsijungimu nuo tarpinio aušintuvo. Tai dažniau pasitaiko sureguliuotuose N55 varikliuose, tačiau taip pat buvo pranešimų apie tai, kad tai atsitiko su N55 varikliais. Taip atsitinka daugiausia dėl prastos konstrukcijos (tik 1 metalinis gnybtas) ir dėl per didelio karščio, kurį šie varikliai išskiria sunkiai važiuojant. Galite nusipirkti antrinės rinkos aliuminio vamzdžių, kurie yra daug geresnis pasirinkimas nei sugedęs originalios įrangos gamintojas.

N55 variklis taip pat kenčia nuo to paties vožtuvo dangčio ir vožtuvo dangtelio tarpiklių kaip ir N20 variklis. Kitos problemos taip pat yra: dažni elektrinio vandens siurblio gedimai, nesandarus alyvos filtro korpuso tarpiklis, aukšto slėgio kuro siurblio gedimai ankstyvuose N55 varikliuose ir Vanos solenoido gedimas.

BMW X3 F25 problemos su vairu

Daugelis savininkų, net ir  visiškai naujo F25 X3, praneša apie erzinantį dunksėjimą ir beldimą iš vairo, kai vairas yra visiškai užrakintas arba 90 % užrakintas. Kai kuriems savininkams kelis kartus buvo pakeistos vairo stovas. Nuo šiol BMW išleido dalių rinkinį, kuris išsprendžia problemą nekeičiant viso vairo stovo. Tačiau problema vis dar yra įprasta ir erzina daugelį F25 X3 savininkų. Automobiliai su pažangiu „Servotronic“ vairo mechanizmu taip pat dažnai susiduria su vairavimo problemomis, dėl kurių atsiranda didelių remonto sąskaitų. Tiesiog venkite pirkti automobilį su „Servotronic“ ir viskas turėtų būti gerai.

X3 F25 problemos su xDrive

Jei ieškosite BMW X3 F25 problemų forumuose, greitai pamatysite, kad nemažai žmonių susiduria su problemomis dėl F25 xDrive sistemos skirstytuvo arba perdavimo dėžės. Daugelis iš šių problemų buvo išspręstos pagal garantiją, kai kurios net ir naudojant paprastą skysčio nuleidimą arba programinės įrangos atnaujinimą. Kai kurie savininkai taip pat daro klaidą keisdami tik 2 padangas iš karto, o tai yra bloga idėja transporto priemonėms su AWD. Visų 4 padangų sriegio gylis turi būti vienodas, kad skirstytuvas veiktų tinkamai. Blogo perdavimo dėklo simptomai yra drebulys ir drebulys važiuojant mažu greičiu. Tai yra pagrindinė problema, nes daugelis žmonių dabar perka didelės ridos BMW X3 F25 automobilius, kurie ateityje gali susidurti su šia problema. Viso perdavimo dėžės keitimas yra neįtikėtinai brangus.

Turbinos gedimai F25 X3

Nors tai nėra specifinė F25 problema, vis tiek verta paminėti, jei žiūrite į naudotus BMW F25 X3. Šie gedimai dažniausiai atsiranda dėl netinkamos priežiūros ir transporto priemonės valdymo. Alyvos keitimas ištemptais intervalais arba nereguliariai gali užsikimšti mažiems alyvos vamzdžiams, kuriais šviežia alyva tiekiama į turbokompresorius. Šis užsikimšimas taip pat gali atsirasti dėl įkaitusio variklio išjungimo, nepaliekant jo veikti nė minutei, kad turbokompresorius turėtų galimybę atvėsti. Kadangi šie kamščiai visiškai užblokuoja alyvos kanalą, sugenda turbokompresorius ir jį pakeisti nėra juokas. Įsitikinkite, kad jūsų ieškomas automobilis turi visą techninės priežiūros istoriją.

Nedidelės BMW X3 F25 problemos

Run Flat padangos problemos

Jei nemėgstate dažnai keisti padangų, nenaudokite OEM Run Flat padangų. Šie automobiliai yra sunkūs ir greitai sunaudoja šias Run Flat padangas. Keisdami padangas būtinai pakeiskite visas iš karto, kad išvengtumėte problemų su xDrive AWD sistema.

BMW X3 F25 galinio diferencialo problemos

Jau minėjome perdavimo dėžės problemas, tačiau tyrinėdami šią problemą taip pat radome nemažai savininkų, turinčių problemų dėl galinio diferencialo. Diferencialinio skysčio pakeitimas padeda išvengti būsimų ir esamų problemų. Venkite transporto priemonių, kurios važiavo kietu reljefu.

BMW X3 F25 pakabos problemos

Vien todėl, kad F25 X3 yra visureigis, dar nereiškia, kad jis yra tinkamas visureigis. F25 pakaba yra labai jautri pažeidimams, todėl jei planuojate rimtai važiuoti bekele, tai tikrai ne jums skirtas automobilis. Jei planuojate pirkti naudotą BMW X3, atidžiai patikrinkite, ar pakaba nėra pažeista. Dėl nekaltų pakabos problemų gali atsirasti didelių remonto sąskaitų.

F25 X3 kėbulo ir interjero problemos

BMW X3 F25 Stoglangio barškėjimas ir mechanizmo problemos

Daugelis „ConsumerReports“ ir savininkų forumų savininkų praneša apie problemas, susijusias su erzinančiu stoglangio barškėjimu ir sugedusiais stoglangio mechanizmais, kurie visiškai neatidaro stoglangio.

Vidinės dalies susidėvėjimas

Baisios vidaus susidėvėjimo problemos, kurias jau minėjome savo E90 bendrų problemų apžvalgoje, taip pat atsidūrė F25 X3. Dažniausiai naudojami mygtukai, rankenos ir svirtys gali susidėvėti per anksti.

F25 X3 elektronikos problemos

F25 X3 informacijos ir pramogų įrenginio problemos

Savininkai praneša apie įprastas X3 informacijos ir pramogų įrenginio problemas. Panašu, kad informacinė ir pramoginė sistema išsijungia pati. Programinės įrangos atnaujinimas išsprendžia problemą.

ABS jutikliai

ABS jutikliai, esantys ant pačių ratų, yra linkę į gedimus. Dėl to prietaisų skydelyje įsižiebia eilė įspėjamųjų lempučių ir net automobilis persijungia sušlubavimo režimu. Paprastai manoma, kad tai lengva išspręsti, bet vis dėlto erzina.

 

Susiję įrašai

Palikite komentarą