„Honda“ fiksuoja mažesnį pelną, tačiau planuoja rekordinius pardavimus

„Honda“ fiksuoja mažesnį pelną, tačiau planuoja rekordinius pardavimus

 

TOKIJAS – „Honda“ pelnas fiskaliniais metais, pasibaigusiais kovo mėn., sumažėjo 1,7%, pardavimams nukentėjus dėl puslaidininkių trūkumo ir su koronaviruso pandemija susijusių apribojimų Kinijoje.

Tačiau Japonijos automobilių gamintojas ketvirtadienį pareiškė, kad atsigauna, prognozuodamas rekordinius pardavimus ir veiklos pelningumą šiais finansiniais metais.

Ką tik pasibaigusių fiskalinių metų grynasis pelnas siekė 695,2 mlrd. jenų (5,2 mlrd. USD), nes mažėjantys automobilių pardavimai ir didėjančios tyrimų išlaidos kompensavo palankaus valiutos kurso privalumus.

Pigi jena yra pliusas Japonijos eksportuotojams, tokiems kaip „Honda“, nes ji padidina pajamų užsienyje vertę, kai jas konvertuoja į jenas.

Pardavimai fiskaliniais metais išaugo 16% iki 16,9 trilijonų jenų (126 mlrd. USD), o tai padidino sveiki motociklų pardavimai.

Tokijuje įsikūrusi „Honda Motor Co“ prognozavo rekordines pardavimų pajamas 2024 m. kovo mėn. pasibaigusiais fiskaliniais metais – 18,2 trilijono jenų (136 mlrd. USD). 1 trilijono jenų (7,5 mlrd. USD) veiklos pelnas, numatytas finansiniams metams, jei būtų pasiektas, taip pat būtų įmonės rekordas.

Sedano „Accord“ ir mikroautobuso „Odyssey“ gamintojas tikisi, kad finansinių metų grynasis pelnas padidės iki 800 mlrd. jenų (6 mlrd. USD).

Nors ką tik pasibaigusiais fiskaliniais metais automobilių pardavimai sumažėjo, tačiau tikimasi, kad jie atsigaus, žurnalistams sakė operacijų vadovas Shinji Aoyama.

Taip pat ketvirtadienį „Honda“ paskelbė pasirašiusi jungtinės veiklos sutartį su „GS Yuasa“, gaminančia automobilių ir motociklų akumuliatorius, siekdama įkurti naują įmonę, kuri tirtų ir vystytų elektromobilių akumuliatorius.

Abi pusės teigė, kad bendrovė daugiausia dėmesio skirs bendradarbiavimui ličio jonų baterijų srityje, įskaitant gamybos metodų kūrimą. Naujoji įmonė, kuri gauna 2 mlrd. jenų (15 mln. USD) kapitalą, 50 % priklauso Honda ir 50 % GS Yuasa.

Šis žingsnis imamasi, kai pasaulio automobilių gamintojai stengiasi neatsilikti nuo didelio vartotojų perėjimo prie elektromobilių, nes paklausa auga ypač Kinijoje, bet ir kitur, pavyzdžiui, JAV ir Europoje.

„Naujoji įmonė visiškai išnaudos abiejų įmonių privalumus ir stipriai įsitvirtins sparčiai besiplečiančioje baterijų rinkoje“, – sakė naujosios bendrovės prezidentas Koichi Yamamoto.

 

Straipsnio šaltinis: autoblog.com

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *