IIHS nustato, kad mažuose automobiliuose reikia pagerinti galinių sėdynių saugumą

IIHS nustato, kad mažuose automobiliuose reikia pagerinti galinių sėdynių saugumą

Dar gruodį greitkelių saugos draudimo institutas (IIHS) atskleidė naujai pakeistą vidutinio sunkumo priekinio persidengimo susidūrimo testą. Skirtumas tas, kad dabar buvo manekenas, kurio dydis atvaizduotų 12 metų vaiką arba mažą moterį gale, kad būtų galima įvertinti galinio keleivio saugumą. Organizacijos teigimu, tikimybė žūti gale viršijo priekinės dalies, kuri daugelį metų buvo pavojingesnė padėtis, tikimybę. Nors naujai modifikuotas testas dar neįtrauktas į oficialų „Top Safety Pick“ apdovanojimų testavimą, jis tikrai taps standartu, o organizacija su juo bando tam tikras transporto priemones. Neseniai jis išbandė penkis mažus automobilius, daugiausia sedanus, ir nustatė, kad galinės sėdynės apsaugą reikia gerokai patobulinti.

Penkios bandytos transporto priemonės buvo „Honda Civic“, „Toyota Corolla“, „Subaru Crosstrek“, „Kia Forte“ ir „Nissan Sentra“. Geriausiai sekėsi „Civic“ ir „Corolla“, tačiau jie gavo tik antrą aukščiausią įvertinimą „Priimtina“. „Crosstrek“, „Forte“ ir „Sentra“ buvo įvertinti žemiausiu „prastu“ įvertinimu. Visose transporto priemonėse buvo užfiksuotas povandeninis laivas su saugos diržais, kai juosmens diržo dalis nuslysta nuo juosmens ir padidina pilvo traumų tikimybę. „Civic“ ir „Corolla“ puikiai apsaugojo tris sritis, į kurias žiūri IIHS: krūtinę, šlaunis ir galvą bei kaklą. Pastarieji trys modeliai parodė daug didesnę galvos, kaklo ir krūtinės traumų riziką, o įvertinimai buvo tarp „Prasta“ ir „Ribinė“.

Šie maži automobiliai tikrai nėra vieninteliai, rodantys skirtumą tarp priekinio ir galo saugumo. Daugelis kitų transporto priemonių, kurias IIHS išbandė atlikdamas naują persidengimo testą, taip pat pasirodė prastai. Taigi tai tikrai ne tik mažų automobilių, bet ir kelių segmentų problema.

IIHS turi keletą pasiūlymų, kaip pagerinti galinių sėdynių rezultatus. Viršuje esančiame vaizdo įraše saugos diržų įtempikliai kartu su jėgos ribotuvais (siekiant iš pradžių išlaikyti keleivį vietoje, bet pradėti atleisti, kad nesugadintų diržo) yra sąraše.

Be to, IIHS pabrėžė, kad nepaisant galinių sėdynių saugos atsilikimo, tai vis dar yra saugiausia vieta vaikams. Taip yra dėl to, kad oro pagalvės gali būti kenksmingos vaikams. Be to, galinė sėdynė nėra mažiau saugus nei buvo anksčiau. Priežastis, kodėl priekinė dalis tampa saugesnė, yra dėl didžiulio priekinio keleivio saugumo patobulinimų, daugiausia dėmesio skiriant oro pagalvėms, saugos diržams, įtempėjams ir konstrukciniams patobulinimams.

Susijęs vaizdo įrašas:

Straipsnio šaltinis: autoblog.com

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *