Mercedes OM608 ir OM607 variklio problemos (160 CDI, 180d)

Mercedes OM608 ir OM607 variklio problemos (160 CDI, 180d)

Jei ieškote Mercedes A klasės, B klasės ar Mercedes CLA, šis straipsnis tikrai bus naudingas, nes mes išsamiau aptarsime daugelį Mercedes OM608 ir OM607 variklio problemų.

Šiuos variklius „Renault“ pagamino bendradarbiaudama su „Mercedes-Benz“. Tai buvo didelis pasipriešinimas, nes daugelis „Mercedes“ savininkų negalėjo susitaikyti su faktu, kad jų naujoji A klasė ar CLA turės tokį patį variklį kaip „Renault“ ar „Dacia“.

Pirmiausia apžvelgsime pagrindines šių dviejų variklių specifikacijas, tada plačiau aptarsime Mercedes OM608 ir OM607 variklių problemas ir pažiūrėsime, kokių problemų turi šie varikliai, taip pat modelius, kuriuose juos galite rasti. Taigi, nieko nelaukdami, pasinerkime į temą.

Pagrindinės Mercedes OM608 ir OM607 specifikacijos

Prieš išvardydami šių variklių specifikacijas, sužinokime daugiau apie faktus. Šie du varikliai nėra „Mercedes Benz“ dizaino.

Tiek OM607, tiek OM608 yra pakeisti Renault K9K dCi varikliais. Teigiama, kad jie buvo sukurti kartu su „Daimler AG“. Tačiau šie varikliai yra tik pervadinti K9K varikliais.

Taip buvo todėl, kad „Mercedes“ neturėjo laiko ir išteklių kurti mažus variklius. Taigi jie tiesiog nuėjo pirkti jau sukurtus variklius savo pradinio lygio A klasės modeliams.

Verta paminėti, kad yra du šio Mercedes Benz variklio variantai, vienas yra OM607, pagamintas 2012–2018 m., o nuo 2018 m. buvo pristatytas naujesnis OM608.

OM607 variklio specifikacijos

  • Konfigūracija: inline-4
  • Talpa: 1,5l
  • Cilindro anga: 76 mm
  • Cilindro eiga: 80,5 mm
  • Galvutės konstrukcija: SOHC, 2 vožtuvai viename cilindre
  • Suspaudimo santykis: 15,2:1
  • Įpurškimas: Common Rail
  • Turbokompresorius: Taip
  • Galia: 66 kW (90 AG) iki 81 kW (110 AG)
  • Sukimo momentas: nuo 118 iki 192 svarų pėdų (160–250 Nm)

OM608 variklio specifikacijos

  • Konfigūracija: inline-4
  • Talpa: 1,5l
  • Cilindro anga: 76 mm
  • Cilindro eiga: 80,5 mm
  • Galvutės konstrukcija: SOHC, 2 vožtuvai viename cilindre
  • Suspaudimo santykis: 15,1:1
  • Įpurškimas: Common Rail
  • Turbokompresorius: Taip
  • Galia: 85 kW (114 AG)
  • Sukimo momentas: 192 lb-ft (260 Nm)

Dažnos Mercedes OM608 ir OM607 variklio problemos

  • Purkštukai linkę sugesti
  • Švaistiklio guolių gedimai
  • Prastas alyvos siurblys
  • Pakaitinimo žvakių gedimai
  • Turbokompresoriaus gedimai
  • EGR vožtuvo gedimai
  • Užsikimšęs DPF

Trumpai aptarėme įprastas Mercedes OM608 ir OM607 variklių problemas, o dabar panagrinėkime šias problemas toliau. Kodėl manome, kad tai būtina?

Na, jūs turėtumėte žinoti apie sąlygas, kai jos atsiranda, taip pat apie simptomus, kuriuos jie sukelia, kai tik atsiranda. Be to, kokios rimtos šios problemos, todėl pasinerkime į detales.

Purkštukai linkę sugesti

Degalų purkštukai yra žinoma šių variklių problema. Kaip ir 1,5 dCi ir net 1,9 dCi. Daugiausia dėl to, kad tai panašūs varikliai ir šios problemos atsiranda tiek Renault, tiek Nissan, tiek Mercedes modeliuose.

Taigi, jei jūsų automobilyje arba automobilyje, kurį norite įsigyti, yra OM607 variklis, įsitikinkite, kad purkštukai yra tinkamai veikiantys. Nes jei jie nutekės arba užsikimš, turėsite rimtų problemų.

Greičiausiai turėsite juos visus pakeisti, kad išspręstumėte šią problemą. Arba, jei įmanoma, juos atstatyti.

Ir naujų purkštukų kaina yra gana didelė, jie gali kainuoti iki 300 GBP už vienetą. Taigi, už keturis iš šių purkštukų sumokėsite 1 200 GBP arba daugiau nei 1 400 EUR, kad juos visus pakeistumėte.

Šiuose varikliuose naudojami įvairūs purkštukai, o „Delphi“ purkštukai yra patys prasčiausi ir jautriausi blogiems degalams ir buvo pakeisti, kai „Euro 5“ pradėjo žaisti „Bosch“ purkštukais.

Taigi, jei įsigysite Benz su OM607, greičiausiai turėsite Bosch purkštukus. Vis dėlto įsitikinkite, kad jie nėra sulaužyti. Kadangi tai, kaip minėjome, kainuoja daug pinigų.

Simptomai, kuriuos jie dažnai sukelia, yra variklio kontrolinė lemputė, užvedimo problemos, prastos emisijos ir didelės dyzelino sąnaudos.

Švaistiklio guolių gedimai

Šiuose varikliuose taip pat buvo pastebėti švaistiklio guolių gedimai. Švaistiklio guoliai linkę sugesti dėl prastos priežiūros.

Šie varikliai yra labai jautrūs techninei priežiūrai. Jie yra daug jautresni, palyginti su kitais rinkoje esančiais dyzeliniais varikliais.

Taigi, daugelis žmonių neplauna alyvos kas 6000–8000 km. Jie atideda alyvos keitimą dvigubai ar trigubai kilometrų.

Ir galiausiai savininkas atsidurs su šiukšlių varikliu. Štai kodėl jums reikia atlikti tam tikrą prevencinę priežiūrą ir įsitikinti, kad įpilate kokybiškos alyvos ir dažnai ją nuplaukite.

Be to, rekomenduojama visada pilti kokybišką visiškai sintetinę variklio alyvą. Tai modernūs varikliai, kuriems reikia geros kokybės variklio alyvos.

Pakaitinimo žvakių gedimai

Šiuose varikliuose taip pat gali sugesti pakaitinimo žvakės. Ne dažnai, bet gali. Kai kurie iš šių variklių odometre jau yra pasiekę 250 000+ km ir kiekvieną kartą, kai pasiekiate tokio tipo ridą, tiesiog žinote, kad anksčiau ar vėliau turėsite juos pakeisti.

Šios pakaitinimo žvakės nėra uždegimo žvakės. Tai dažnas klaidingas supratimas, kuris nutinka žmonėms, kurie nemėgsta automobilių.

Tačiau jie tarnauja panašiam tikslui. Taigi, jei uždegimo žvakės sukuria kibirkštį, pakaitinimo žvakės sukuria šilumą ir padeda dyzelinui daug greičiau užsidegti šalto užvedimo metu.

Dažni simptomai yra sunkumas užvedimas, variklio lemputės patikrinimas ir prastas veikimas, kai variklis šaltas.

Turbokompresoriaus gedimai

Turbokompresoriaus gedimai taip pat gana dažni šiuose varikliuose. Turbokompresoriai, kaip tikriausiai žinote, yra komponentai, kurie padidina variklį ir taip sukuria daugiau galios.

Turbokompresorius turi veleną, kuris sukasi, o šis velenas turi daug guolių ir taip pat sandariklių. Kai šie komponentai pasieks savo eksploatavimo laiką, velenas praras pusiausvyrą.

Tai sukels švilpimo garsą, sklindantį iš turbo. Vienintelis būdas yra pakeisti arba atnaujinti turbo. Tai gali būti brangu, bet jūs turite daryti tai, ką turite padaryti.

Dažni šios problemos simptomai yra švilpimas, variklio lemputės tikrinimas ir našumo sumažėjimas.

EGR vožtuvo gedimai

EGR vožtuvas yra dar vienas dažnas šių dyzelinių variklių gedimo taškas. EGR vožtuvas yra išmetamųjų dujų recirkuliacijos vožtuvas.

Šis vožtuvas recirkuliuoja kai kurias dujas ir nukreipia jas į įsiurbimo angą. Kadangi tai yra vožtuvas, jis atsidaro ir užsidaro.

Ilgai naudojant, vožtuvas gali būti užpildytas anglies nuosėdomis. Šios anglies nuosėdos praktiškai neleis vožtuvui veikti.

Vienintelis būdas yra išvalyti vožtuvą arba visiškai jį pakeisti. Kartais jo nuvalymas nepadeda, nes visos šios šiukšlės galėjo tiesiog sugadinti vožtuvą viduje. Nes taip ilgai vožtuvas nesėkmingai bandė įjungti.

Užsikimšęs DPF

Šių variklių problema taip pat yra užsikimšęs DPF. DPF yra dyzelino kietųjų dalelių filtras. Šis DPF gali užsikimšti, kai daug važinėjate mieste. Kodėl taip yra?

Taip yra todėl, kad šis DPF surenka suodžius ir šiuos suodžius gali neutralizuoti tik filtras, kai tik pasiekia aukštą temperatūrą.

Šią temperatūrą galima pasiekti tik esant dideliam apsisukimų dažniui greitkelyje. Taigi, jei turite dyzelinį variklį, turite regeneruoti DPF, jei nenorite, kad DPF užsikimštų.

Kuriuose modeliuose yra OM608 ir OM607 varikliai?

Dabar pažiūrėkime, kurie modeliai turi šiuos variklius.

OM607 variklis

  • 2012 – 2017 Mercedes Benz A klasės
  • 2012 – 2017 Mercedes Benz B klasė
  • 2012 – 2017 Mercedes Benz CLA-Class
  • 2012 – 2017 Mercedes Benz Citan

OM608 variklis

  • 2018 – dabar A klasės Mercedes Benz
  • 2018 – dabartinis Mercedes Benz CLA-klasė

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *