Mercedes OM628 ir OM629 variklio problemos (400 CDI ir 420CDI)

autorius Automanas
0 komentaras

V8 ir dyzelino sukimo momentas, registruokitės! Šie automobiliai tiesiogine prasme jaučiasi taip, lyg vairuotumėte traukinį. Nuo tada, kai išbandžiau W211 E-klasę, negaliu apie tai galvoti. Tačiau patikėkite mumis, turėti vieną iš jų nėra pokštas. Nors galite nusipirkti pigiai, jo priežiūra tikrai nėra pigi.

Pirmiausia apžvelgsime pagrindines šių variklių specifikacijas, o tada išvardysime Mercedes OM628 ir OM629 variklių problemas, taip pat sužinosime, kuriuose modeliuose šie varikliai buvo įtraukti, todėl be papildomų rūpesčių pasinerkime į straipsnį.

Pagrindinės Mercedes OM628 ir OM629 specifikacijos

Kalbant apie šių variklių specifikacijas, verta paminėti, kad tai yra du dyzeliniai V8, kuriuos gamina „Mercedes Benz“.

OM628 yra ankstesnis variantas, pagamintas 1999–2005 m., o OM629 yra vėlesnis variantas, pagamintas 2005–2013 m.

OM629 turi daug patobulinimų, palyginti su jo pirmtaku, pavyzdžiui, bendrojo bėgio dyzelino įpurškimas, taip pat didesnis turbinų įpurškimas. Taigi, palyginti su originaliu varikliu, pagaminama daugiau galios.

OM628 variklio specifikacijos

  • Konfigūracija: V8
  • Talpa: 4,0L
  • Cilindro anga: 86 mm
  • Cilindro eiga: 86 mm
  • Variklio bloko medžiaga: aliuminio lydinys
  • Cilindro galvutės medžiaga: aliuminio lydinys
  • Cilindro galvutės konstrukcija: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
  • Suspaudimo santykis: 18,5:1
  • Turbokompresorius: dvigubas turbokompresorius
  • Degalų įpurškimas: Common Rail
  • Kuro tipas: Dyzelinas
  • Galia: 247–256 AG (184–191 kW)
  • Sukimo momentas: 560 Nm (413 lb-ft)

OM629 variklio specifikacijos

  • Konfigūracija: V8
  • Talpa: 4,0L
  • Cilindro anga: 86 mm
  • Cilindro eiga: 86 mm
  • Variklio bloko medžiaga: aliuminio lydinys
  • Cilindro galvutės medžiaga: aliuminio lydinys
  • Cilindro galvutės konstrukcija: DOHC, 4 vožtuvai viename cilindre
  • Suspaudimo laipsnis: 17,0:1
  • Turbokompresorius: dvigubas turbokompresorius
  • Degalų įpurškimas: Common Rail
  • Kuro tipas: Dyzelinas
  • Galia: 302–315 AG (225–235 kW)
  • Sukimo momentas: 700–730 Nm (516–538 lb-ft)

Dažnos Mercedes OM628 ir OM629 variklio problemos

  • Nesandarūs purkštukai
  • Aukšto slėgio kuro siurblio gedimai
  • EGR gedimai
  • Turbokompresoriaus gedimai
  • Ilgalaikis perkaitimas sukelia cilindro angos įbrėžimus
  • Cilindro galvučių įtrūkimai
  • Pakaitinimo žvakių gedimai
  • Paskirstymo grandinės gedimai
  • DPF ir įsiurbimo kolektorius užsikimšę anglimi

Apžvelgėme dažniausiai pasitaikančias problemas, o dabar eikime toliau ir sužinokime daugiau apie tai, kaip ir kada jos atsiranda, taip pat apie jų sukeliamus simptomus. Be to, kiek brangu yra išspręsti šias problemas.

Nesandarūs purkštukai

Viena didžiausių problemų su šiais varikliais yra purkštukų situacija. Jie gali užsikimšti, o blogiausiu atveju – ištekėti dyzelinas.

Nesandarių purkštukų nereikia, nes pirma, juos pakeisti yra labai brangu, be to, juos pašalinti yra sunku.

Jei transporto priemonė turi daug kilometrų, jos ten įstrigo visam laikui ir be specialių įrankių, sėkmės juos pašalinant.

Nepaisant to, kai šie purkštukai sugenda, jie pradeda rodyti simptomus, dėl kurių pablogės degalų sąnaudos, padidės išmetamųjų teršalų kiekis, atsiranda nesudegusio dyzelino kvapas, taip pat kyla problemų dėl karšto užvedimo.

Deja, didesnės ridos varikliuose šios problemos yra labai dažnos ir dažnai vargina daugelį savininkų.

Būtent todėl, jei planuojate įsigyti automobilį su vienu iš šių variklių, verta patikrinti purkštukų būklę ir pažiūrėti, ar jie nekuria kokių nors gedimų kodų diagnostikos įrankyje.

Aukšto slėgio kuro siurblio gedimai

Aukšto slėgio degalų siurblys taip pat gali sugesti ir sukelti problemų šiuose automobiliuose. Šie automobiliai naudoja „common-rail“ įpurškimą.

Šio tipo įpurškimui reikalingas aukšto slėgio degalų siurblys, o šis degalų siurblys yra sumontuotas variklio viršuje.

Šie aukšto slėgio kuro siurbliai gali sugesti viduje ir nutekėti. Jei variklyje yra didelis nuotėkis, tai gali sukelti variklio gaisrą.

Štai kodėl svarbu aptikti šias problemas, kol jos nepaaštrės ir nesukels nepataisomos žalos. Dažni simptomai yra variklio patikrinimo lemputė, matomi nuotėkiai ir prastas variklio veikimas.

EGR gedimai

EGR gedimai taip pat būdingi šiems varikliams. Šie EGR gedimai yra įprastos dyzelino problemos.

Dyzelinas, kaip kuras, nedega labai švariai ir sukuria suodžius, kurie kaupiasi EGR vožtuvo viduje. Šie suodžiai neleis tinkamai atsidaryti ir užsidaryti EGR.

Vienintelis būdas išspręsti šią problemą yra rankiniu būdu išvalyti EGR. Tačiau dažnai rekomenduojame pakeisti visą įrenginį, nes šis EGR nebus toks geras, koks buvo anksčiau.

Turbokompresoriaus gedimai

Turbokompresoriaus gedimai taip pat būdingi šiems varikliams. Turbokompresoriai, kaip žinote, yra komponentai, kurie sukuria impulsą ir padeda jūsų varikliui sukurti daugiau galios.

Šiame variklyje yra dvi turbinos ir važiuojant 150 000–200 000 km jie pradės skleisti keistus garsus, tokius kaip švilpimas ir kartais tepalų nutekėjimas.

Tai reiškia, kad turbiną ketinama atnaujinti. Kai taip atsitiks, neteksite galios, patikrinkite variklio lemputę ir alyvos nuotėkį iš turbo. Atnaujinimas gali būti brangus, todėl saugokitės šios problemos, kylančios šiuose didesnės ridos automobiliuose.

Cilindro galvučių įtrūkimai

Kita dažna šių variklių problema yra cilindro galvutės įtrūkimai. Ši problema būdinga daugeliui šios eros Mercedes Benz variklių.

Taip atsitinka, kad ten, kur yra pakaitinimo žvakės, atsiranda įtrūkimų. Ir šis įtrūkimas eina nuo pakaitinimo žvakės iki vožtuvo.

Šios problemos sprendimas yra suremontuoti cilindro galvutę ir atnaujinti ją. Arba labiau rekomenduojama naudoti naudotą cilindro galvutę, kuri neturi įtrūkimų.

Šios problemos simptomai gali būti patikrinimo variklio lemputė, mažas suspaudimas ir prastas variklio darbas.

Pakaitinimo žvakių gedimai

Šių variklių pakaitinimo žvakės taip pat dažnai gali sugesti. Kaitinimo žvakių gedimai būdingi dyzeliniams varikliams. Ypač važiuojant aukštesnėmis myliomis.

Vienintelis būdas išspręsti šią problemą yra pakeisti juos naujais. Laimei, juos pakeisti nėra labai brangu. Tačiau jų pašalinimas gali būti problema.

Paskirstymo grandinės gedimai

Paskirstymo grandinės yra žinomos dėl šių variklių gedimų. Daugelis žmonių mano, kad šios paskirstymo grandinės truks visą gyvenimą. Kas iš tikrųjų taip nėra.

Kai tik grandinė pasieks 150 000–200 000 km, grandinė išsitemps ir pradės barškėti. Esant tokiai situacijai, vienintelis būdas išspręsti šią problemą yra pakeisti grandinę. Tai gali būti labai brangi paslauga, nes reikia daug darbo.

DPF ir įsiurbimo kolektorius užsikimšę anglimi

Šiuose varikliuose yra DPF, kuris yra dyzelino kietųjų dalelių filtras. Šis filtras yra išmetamųjų teršalų įtaisas, skirtas surinkti suodžius ir sumažinti NOx daleles.

Jei per dažnai važinėjate mieste, DPF neregeneruos ir neišvalys šių suodžių. Klaida, kurią daro daug žmonių ir galiausiai užsikemša DPF.

Štai kodėl rekomenduojame dažnai važiuoti greitkeliu esant didesniam apsisukimų dažniui, kad pašalintume šiuos suodžius iš DPF ir įsiurbimo kolektoriaus, kuris yra dar vienas komponentas, galintis užsikimšti suodžiais.

Kuriuose modeliuose yra OM628 ir OM629 varikliai?

Dabar pažiūrėkime, kurie modeliai turi OM628 variklis.

184 kW versija

  • 1999 – 2003 Mercedes Benz W220 S400 CDI
  • 2001 – 2005 Mercedes Benz W163 ML400 CDI
  • 2001 – 2005 metų Mercedes Benz W463 G400 CDI

191 kW versija

  • 2003 – 2005 metų Mercedes Benz W211 E400 CDI
  • 2003 – 2005 metų Mercedes Benz W220 S400 CDI

Dabar pažiūrėkime, kurie modeliai turi OM629 variklis.

225 kW versija

  • 2006 – 2009 Mercedes Benz X164 GL420 CDI
  • 2007 – 2009 Mercedes Benz W164 ML420 CDI
  • 2009 – 2010 Mercedes Benz X164 GL450 CDI
  • 2009 – 2010 Mercedes Benz W164 ML450 CDI

231 kW

  • 2005 – 2009 Mercedes Benz W211 E420 CDI

235 kW

  • 2006 – 2009 Mercedes Benz W221 S420 CDI
  • 2009 – 2010 Mercedes Benz W221 S450 CDI

Susiję įrašai

Palikite komentarą