Mercedes OM611 variklio problemos (220CDI, 200CDI)

Mercedes OM611 variklio problemos (220CDI, 200CDI)

Naudoto automobilio pirkimas gali būti nelengvas uždavinys, ypač jei tai „Mercedes-Benz“ su OM611 varikliu. J

Prieš pirkdami tikrai turite daugiau sužinoti apie Mercedes OM611 variklio problemas. Kadangi šių variklių taisymas gali būti labai brangus, jei nežinote apie šias problemas.

Šiame straipsnyje bus kalbama apie bendrų šio OM611 variklio problemų atskleidimą, taip pat specifikacijas ir programas, kuriose galite rasti OM611. Pabaigoje atsakysime į kai kuriuos dažniausiai užduodamus klausimus. Taigi, nieko nelaukdami, pasinerkime į temą.

Pagrindinės Mercedes OM611 variklio specifikacijos

Jei domitės dyzeliniais varikliais, tikriausiai esate susipažinę su OM611 variklio specifikacijomis. Jei ne, greitai juos uždenkime.

OM611 variklis yra 4 eilės variklis, kurį Mercedes Benz pristatė 1998 m. Šis variklis turi priverstinę indukciją ir galime nuoširdžiai pasakyti, kad tai buvo pirmasis tinkamas modernus dyzelinas, kurį Mercedes pristatė rinkai.

Šiame variklyje įdiegtos modernios technologijos, tokios kaip EGR, bendrojo bėgio įpurškimas ir turbokompresorius. Tuo metu tai buvo didelės naujovės ir padėjo šiam varikliui sukurti tinkamo dydžio galią.

Dabar pasidalinkime kai kuriomis OM611 variklio specifikacijomis:

  • Konfigūracija: inline-4
  • Talpa: 2,1l ir 2,2l
  • Bloko medžiaga: ketaus
  • Galvos medžiaga: aliuminis
  • Cilindro anga: 88 mm
  • Stūmoklio eiga: 88,4 / 88,3 mm
  • Laiko pavara: varoma grandine
  • Cilindro galvutės konstrukcija: DOHC 4 vožtuvai viename cilindre
  • Turbokompresorius: Taip, kintamos geometrijos turbokompresorius
  • Kuro sistema: Common Rail tiesioginis įpurškimas
  • Galia: 80–141 AG (60–105 kW)
  • Sukimo momentas: 148–232 lb-ft (200–315 Nm)

Dažnos Mercedes OM611 variklio problemos

Įprastos OM611 variklio problemos yra šios:

  • Įsiurbimo kolektoriaus gedimas
  • Purkštuko purkštukų poveržlės gedimai
  • Alkūninio veleno gedimai
  • Kuro siurblio nuotėkis
  • EGR gedimas
  • Generatoriaus skriemulio gedimai
  • Termostato gedimai
  • Pakaitinimo žvakių gedimai
  • Degalų slėgio reguliatoriaus gedimas

Trumpai aptarėme įprastas Mercedes OM611 variklio problemas, dabar panagrinėkime jas išsamiau ir sužinokime daugiau apie tai, kada ir kaip jos atsiranda. Be to, sužinosime, kokios rimtos šios problemos ir kokius simptomus jos sukelia.

Įsiurbimo kolektoriaus gedimas

Vienas didžiausių šių variklių gedimo taškų yra įsiurbimo kolektorius. Kodėl taip yra?

Visi šie įsiurbimo kolektoriai pagaminti iš plastiko. Dyzeliniai varikliai paprastai dirba gana nešvariai, o anglies nuosėdos pradeda lipti prie įsiurbimo kolektoriaus sklendių.

Galų gale anglies nuosėdos neleis sklendėms tinkamai atsidaryti ir užsidaryti arba net visiškai užsifiksuoti.

Esant tokiai situacijai, jums kils problemų paleidžiant variklį ir kai kuriais atvejais variklis užges, jei sklendės bus užblokuotos.

Kai kuriais atvejais šie sklendės gali visiškai išsiskirti ir pradėti skleisti barškančius garsus.

Daugelis savininkų visiškai pakeičia variklio įsiurbimo kolektorių arba tiesiog nuima visus sklendes ir taip paleidžia variklį.

Jis gali veikti šiek tiek turtingiau ir sunaudoti prastą degalų kiekį. Tačiau tai yra vienas iš šio modelio minusų. Taigi, mes to nerekomenduotume. Įsigykite naudotą kolektorių, jei negalite sau leisti naujo.

Purkštukų plovimo gedimai

Kita labai dažna šio variklio problema – po purkštuko antgaliu esančios poveržlės perdegimas. Ši problema paprastai vadinama CDI Black Death – apie tai kalbėjome OM648 variklio apžvalgoje.

Taip yra daugiausia dėl to, kad žmonės nekeičia šių poveržlių. Jei norite, kad su jais nekiltų problemų, juos reikia prižiūrėti kas 60 000 km.

Šias poveržles reikia keisti kartu su purkštuko tvirtinimo varžtu. Kai tai nebus padaryta nuvažiavus 60 000 km, dujos prasiskverbs į kanalą, esantį po purkštuku.

Taip elgiantis laikui bėgant susikaups suodžiai, o antgalis bus pritvirtintas prie cilindro galvutės. O jo pašalinimas gali būti tikras skausmas.

Purkštukų nuėmimas gali būti labai brangus ir labai sunkus, nes šie purkštukai bus praktiškai visiškai užsandarinti cilindro galvute.

Štai kodėl purkštukų poveržles pakeiskite laiku, kol problemos netaps per rimtos ir brangios.

Alkūninio veleno gedimai

Taip pat buvo pastebėti alkūninio veleno gedimai, ypač „Sprinter“ furgonuose. Ši problema kyla naudojant 2,2 l šio variklio versiją.

Kas atsitinka, kad variklis dažnai gali sukti pagrindinį guolį arba visiškai sugesti alkūninis velenas. Abi situacijos gali sugadinti variklį.

Pranešama, kad tai įvyko dėl prastos alyvos ir taip pat prastos priežiūros. Savininkui rekomenduojama atnaujinti alyvos siurblį efektyvesniu alyvos siurbliu su dviem pavaromis.

Žmonės dažnai paima alyvos siurblį iš OM612 variklio ir atnaujina savo OM611 naudodami šį geriau veikiantį alyvos siurblį.

Ir jei turite „Sprinter“ furgoną su OM611 varikliu, turėtumėte daryti tą patį, kad išvengtumėte variklio gedimo.

Aukšto slėgio kuro siurblio nuotėkis

Aukšto slėgio kuro siurblys yra dar vienas svarbus šio variklio gedimo taškas. Taigi, kas yra HPFP?

Aukšto slėgio degalų siurblys yra specialus siurblys, skirtas Common Rail tiesioginio įpurškimo sistemai. Šiai specialiai sistemai reikia didelio slėgio dyzelino įpurškimui. Būtent todėl visose šiose transporto priemonėse buvo sumontuoti specialūs kuro siurbliai.

Ir tai, ką daro dauguma šių pirmos kartos aukšto slėgio kuro siurblių, dažnai sugenda. Jie sugenda ir pradeda visur bėgti kuras.

Kai kuriais atvejais tai gali sukelti variklio gaisrą. Štai kodėl, jei kyla problemų su varikliu ir jaučiate dyzelino kvapą, svarbu patikrinti po gaubtu ir būtinai pakeisti šį HPFP.

EGR gedimas

Šiems varikliams taip pat buvo pastebėti EGR gedimai. Jei nežinote, EGR yra dujų recirkuliacijos vožtuvas. Šis išmetamųjų teršalų įtaisas montuojamas visose dyzelinėse ir kai kuriose benzininėse transporto priemonėse.

Tai nukreipia kai kurias išmetamąsias dujas į įsiurbimo angą, taip sumažindamas į atmosferą išmetamų NOx dalelių kiekį.

Ir šis EGR yra tikras skausmas daugeliui žmonių. Kai automobilis pasieks 100 000 km, EGR užsikimš ir nustos veikti.

Tai sukels daug veikimo problemų ir patikrins variklio lemputę. Vienintelis būdas išspręsti šią problemą yra pakeisti EGR nauju įrenginiu arba, jei įmanoma, išvalyti EGR ir tikėtis geriausio. Tačiau greičiausiai turėsite pakeisti įrenginį.

Generatoriaus skriemulio gedimai

Šių variklių generatoriaus skriemuliai taip pat gali sugesti dažniau, palyginti su kitais varikliais. Kintamosios srovės generatoriaus skriemulys yra paprastas tuščiosios eigos skriemulys, sumontuotas ant generatoriaus.

Šį skriemulį sukasi pavaros diržas, o tada generatoriaus viduje esantis velenas sukasi, todėl generuojate energiją ir akumuliatorių galima įkrauti.

Laimei, jį pakeisti nėra labai brangu. Su tuo susiję simptomai yra girgždėjimas, sklindantis iš serpantino diržo arba generatoriaus.

Termostato gedimai

Šių variklių termostatas taip pat dažnai gali sugesti. Termostatas yra paprastas variklyje sumontuotas įtaisas, leidžiantis varikliui cirkuliuoti aušinimo skystį aušinimo sistemoje.

Iš esmės tai yra jungiklis, kuris įjungia ir išjungia. Deja, šis termostatas gali sugesti ir jam sugedus variklis dirbs tikrai šaltai ir jam bus labai sunku sušilti, arba gali perkaisti.

Laimei, termostato keitimas yra tikrai lengvas ir nesudėtingas darbas.

Pakaitinimo žvakių gedimai

Šiuose varikliuose taip pat dažnai pasitaiko pakaitinimo žvakių gedimų. Ir didžiausia problema yra ne gedimai, o šių pakaitinimo žvakių pašalinimas.

Šių kištukų tarnavimo laikas yra apie 60 000 km ir laiku jų nepakeitus jie taps viena su cilindro galvute.

Vienintelis būdas išspręsti šią problemą yra juos išgręžti, jei jie nenori nukristi. Ir tai gali būti brangu. Taigi, turėkite omenyje šią problemą, kai susiduriate su vienu iš šių variklių.

Degalų slėgio reguliatoriaus gedimas

Ir paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas yra degalų slėgio reguliatoriaus jutiklis. Šis komponentas, kaip rodo jo pavadinimas, reguliuoja degalų bėgio slėgį. Šis komponentas yra labai problemiškas šiuose varikliuose ir gali sukelti daug problemų.

Kai šis jutiklis sugenda, užsidegs patikrinimo variklio lemputė, dings galia, prastai dirbs variklis ir bus sunku užvesti. Pakeitus šį įrenginį problema bus išspręsta.

Kuriuose modeliuose yra Mercedes OM611 variklis?

Dabar pažiūrėkime, kurie modeliai turi OM611 variklį.

  • 1998 W202 Mercedes Benz C-Class 200CDI, 220CDI
  • 1998 m. W210 Mercedes Benz E-klasė 200CDI, 220CDI
  • 2000 W203 Mercedes Benz C-Class 200CDI, 220CDI
  • 2000 W90x Mercedes Benz Sprinter 200CDI, 220CDI
  • 2011 m. jėga 1
  • 2017 m. Force Gurkha Xtreme

Kokios yra dažnos „Mercedes OM611“ variklio problemos?

Įprastos šio variklio problemos apima įsiurbimo kolektoriaus sklendes, purkštukų poveržles, pakaitinimo žvakes, EGR, aukšto slėgio kuro siurblį, kuro siurblio reguliatorių, alkūninio veleno gedimus Sprinter furgonuose, termostato gedimus ir generatoriaus skriemulio gedimus. Dauguma jų yra dažnos dyzelino problemos.

Ar OM611 variklis yra patikimas?

Taip, šis variklis yra gana patikimas ir jį galima nuvažiuoti iki 500 000 km. Jis pasitvirtino kaip patikimas darbinis arkliukas Sprinter furgonuose. Nors jo alyvos siurblys nėra toks stiprus, kaip turėtų būti, todėl manome, kad šią dalį turėtumėte atnaujinti, jei nenorite sukti guolio ir sugadinti alkūninį veleną.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *