Susipažinkite su V-Strom 800DE: Suzuki labiausiai purvinu važiavimu

Susipažinkite su V-Strom 800DE: Suzuki labiausiai purvinu važiavimu

Nedažnai šiomis dienomis „Suzuki“ pavagia antraštes išleisdamas naujus modelius, nes per pastaruosius kelerius metus „nauji“ Suzuki modeliai dažniausiai tiesiog puošia esamą motociklo modelį.

Tačiau šį kartą ažiotažas yra pagrįstas, nes „Suzuki“ pagaliau pristato tikrai naują 2023 m. modelį – „V-Strom 800DE“ ir „V-Strom 800DE Adventure“, tiesioginį kitų vidutinio svorio ADV dviračių konkurentą.

Techniškai „Suzuki“ pristato du naujus modelius. Taip pat yra dviratis GSX-8S, kurio platforma yra tokia pati kaip ir naujasis V-Strom, tačiau tai yra gatvės dviratis ir čia nebus skiriama daug dėmesio.

V-Strom 800DE yra didelis dalykas, nes tai visiškai nauja Suzuki platforma, kurioje taip pat yra visiškai naujas variklis. V-Strom gerbėjai turi kultinį atsidavimą dviračiui, ir atrodo, kad šis naujasis turi visus bruožus, dėl kurių ankstesnės versijos buvo tokios mielos. Kalbant apie stilių, neklysta, kad tai yra V-Strom.

Sunku supainioti šį dviratį su kuo nors kitu, pradedant nuo tvirto snapo iki išpuoselėto kėbulo, išeinančio iš galo. Tik šiame nėra V-Twin, sėdinčio viduryje. Suzuki sako, kad V dabar reiškia „universalumą“.

V-Strom 800DE nuotykis kelyje

V-Strom 800 naujas variklis

Naujasis „Suzuki“ variklis yra 776 cm3 DOHC lygiagretus dvynys. P-dvyniai šiais laikais yra labai populiarūs, nes dėl kompaktiško dydžio juos lengva supakuoti į kelias platformas, o nedidelis darbinis tūris taip pat yra populiarus variklio dydis šiais laikais, nes vis daugiau motociklininkų įvertina tai, kad milžiniški, didelių gabaritų nuotykių dviračiai. nėra skirti silpnaširdžiams. Šie vidutinio dydžio dviračiai yra daug atlaidesni ir tokie pat linksmi. Ir jie pigesni.

Šis lygiagretus dvynys įgauna 270 laipsnių šaudymo tvarką, suteikiant jam išskirtinį garsą, bet ir V formos dvynių galios charakteristikas – tai, kaip spėjame, V-Strom gerbėjai tikrai įvertins. Galia įvertinta 84,3 arklio galia ir 54,5 svarų pėdų sukimo momentas.

Kaip žinome motociklų dizaine, retai kada suvalgyti pyragą. Visada yra kompromisų. Taip yra su varikliu. Nors lygiagretus dvynys yra mažas ir kompaktiškas, jis iš prigimties yra linkęs į vibraciją, kurios nenori nė vienas motociklininkas.

2023 m. „V-Strom 800DE Adventure“ bandymas bekelėje

„Suzuki“ sprendimas buvo nuosava sistema, pavadinta „Cross Balancer System“, kuri įdeda du atsvarus, kurių kiekvienas yra 90 laipsnių kampu alkūninio veleno atžvilgiu, taip slopindamas vibracijas ir suteikdamas paprastesnį variklio tvirtinimą, nes norint susidoroti su vibracijomis reikia mažiau techninės įrangos. Suzuki tikrai džiaugiasi šia sistema.

Dabar belieka juo važiuoti ir patikrinti, ar jis iš tikrųjų veikia. Likusios variklio vidinės dalys yra gana standartinės: cilindrai yra liejami iš aliuminio ir padengti Suzuki kompozitinių elektromechaninių medžiagų procesu. Stūmokliai yra 83 mm, dviejų droselių korpusai yra 42 mm, o po sėdyne esanti oro dėžė yra 6,0 litrų, kad įsiurbtų kuo daugiau oro.

Galią į žemę nukreipia šešių greičių pavarų dėžė su slydimu / pagalbiniu mechanizmu, leidžiančiu lengvai traukti svirtį ir sklandžiau perjungti žemyn. Suzuki dvikryptis greitas perjungiklis, pirmą kartą matytas turistiniame dviratyje GSX-S1000GT, dabar naudojamas naujajame „Strom“.

V-Strom 800 Važiuoklė, Pakaba, Stabdžiai, Elektronika

Naujasis variklis sumontuotas visiškai naujame plieniniame rėme su varžtais tvirtinamu rėmu, kuris yra nuimamas, jei jį reikėtų taisyti ar pakeisti. Showa suteikia pakabą su pilnai reguliuojama šake ir amortizatoriumi. Abu siūlo 8,7 colio eigą, o šakė taip pat yra apversta.

„Showa“ šokas taip pat turi nuotolinį išankstinės apkrovos reguliatorių, kurį galite pasukti ranka, kad būtų patogiau. Šis naujasis „Strom“, kurio prošvaisa yra 8,7 colio, taip pat išsiskiria tuo, kad turi didžiausią atstumą tarp žemės ir važiuoklės nei bet kuris ankstesnis V-Strom. Nepaisant to, sėdynės aukštis nėra labai blogas: 33,7 colio.

5,3 galonų degalų bakas, siaurėjantis link sėdynės, padeda sumažinti baimę tiems nuotykių motociklininkams, kurių kojos yra trumpos, kad padėtų jūsų kojoms atsiremti į žemę.

Padangų pasirinkimas taip pat turėtų būti platus, nes 21 colio priekinė dalis yra suporuota su 17 colių galine, tačiau jums reikia naudoti kamerų. Aliuminio ratlankiai yra sujungti su nerūdijančio plieno stipinais, todėl tvirtumas ir lengvas svoris yra puikus. Rankų apsaugos yra malonus prisilietimas, kaip ir reguliuojamos svirtys. Taip pat galite reguliuoti priekinį stiklą, bet jums reikės įrankių.

Stabdymo galią suteikia Nissin, su 310 mm pusiau plūduriuojančiais diskais, sujungtais su ašiniu dviejų stūmoklių suportais. Galinėje dalyje yra 260 mm diskas su vieno stūmoklio Nissin suportu. ABS yra dviejų lygių, taip pat yra galimybė išjungti galinę ABS, kai ateis laikas žaisti purve.

V-Strom 800DE Mėlyna su maišeliais

Kalbant apie elektroniką, V-Strom turi daug. Suzuki važiavimo režimo parinkiklis grįžta, leidžiantis pasirinkti vieną iš trijų skirtingų važiavimo režimų (Active, Basic ir Comfort). Taip pat yra penki traukos kontrolės lygiai: trys padidinto jautrumo keliuose režimai, „Gravel“ režimas, leidžiantis šiek tiek paslysti, o tada jūs turite galimybę visiškai išjungti TC.

Taip pat yra „Suzuki Easy Start System“, leidžianti užvesti dviratį paspaudus starterio mygtuką (o ne laikant jį nuspaudus), ir „Low RPM Assist System“, kuri šiek tiek padidina variklio sūkius, kai užvedimo metu atleidžiate sankabą. . Tai ypač naudinga važiuojant eisme arba įkalnėje, nes sumažina dviračio užstrigimo tikimybę.

Visa „Strom“ informacija vairuotojui pateikiama per penkių colių TFT ekraną su įbrėžimams atspariu paviršiumi, neatspindinčią dangą, padedančią apsaugoti akis saulėtą dieną, ir netgi reguliuojamas ryškumas.

V-Strom 800DE bus galima įsigyti Champion Yellow Nr. 2 arba Glass Matte Mechanical Grey spalvos. „V-Strom 800DE Adventure“ bus „Glass Sparkle Black“ spalvos.

2023 m. „Suzuki V-Strom 800DE Adventure“ apžvalga

Panašu, kad naujasis Suzuki V-Strom užkariaus V-Strom ištikimųjų širdis, net jei jame nėra V-Twin, kaip jo vyresnis brolis 1050DE. Nauji varikliai visada yra įdomūs, o žiūrint į dviračio specifikacijas atrodo, kad „Strom“ galės konkuruoti su savo konkurentais japonais šioje kategorijoje.

Ar ji turi tai, ko reikia, kad iš tikrųjų juos pranoktų, yra kita istorija. Kol kas švęskime tai, kad „Suzuki“ pagaliau išleidžia naują dviratį ir naują variklį. Bus įdomu pamatyti, kaip ši platforma vystysis laikui bėgant.

Šaltinis: Lonerider-motorcycle

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *