2024 m. Honda Transalp XL750: atnaujintas ir pritaikytas nuotykiams

2024 m. Honda Transalp XL750: atnaujintas ir pritaikytas nuotykiams

2024 m. Honda išleido naują savo universalaus nuotykių dviračio versiją.

Susipažinkite su „Honda Transalp XL750“ – dviračiu, kurį pasaulinė spauda ir nauji pirkėjai palankiai įvertino dėl savo kokybės, žemos kainos ir gebėjimo įveikti viską nuo ilgų kelionių iki lengvo važiavimo bekele.

„Honda“ kelionė į revoliuciją sukeliantį nuotykių motociklų judėjimą prasidėjo 1986 m., kai Japonijos kompanija pristatė „Transalp XL600V“.

Žinomas dėl savo universalumo, nesvarbu, ar keliaujate šaligatviu ar žvyrkeliais, ar klajojate miesto gatve, jis išrado nišą kaip vidutinio svorio nuotykių dviratis.

Palikimas tęsėsi su XL650V 2000 m. ir XL700V 2008 m., kiekviena iteracija pagerino pagrindines dviračio savybes: lengvą dizainą, didelius apdangalus, kad būtų patogu, ir didelio skersmens stipininius ratus, užtikrinančius puikų našumą įvairiose vietovėse.

2024 m. Honda iš naujo apibrėžia nuotykių dviračių patirtį, pristatydama visiškai naują Transalp XL750. Dviratis nėra tik atnaujinimas; tai liudija „Honda“ įsipareigojimą sukurti beribį ir nuotykių kupiną motociklininko gyvenimo būdą.

„Transalp“ buvo nuolat siūlomas visoje Europoje ir Azijoje, tačiau tris dešimtmečius jis buvo dingęs iš Amerikos publikos. Tačiau viskas pasikeitė, kai JAV kilo nuotykių motociklų sportas, o naujasis „Transalp“ dabar taip pat siūlomas ten.

„Transalp XL750“ sukurtas kaip „visapusiškas“ nuotykių turas ir pristatomas su ADV orientuotomis 21 colio priekinėmis / 18 colių galiinėmis padangomis. Atkreipkite dėmesį: tai nėra bekamerės padangos, esančios ant kitų aukščiausio modelio nuotykių dviračių.

„XL750 Transalp“ širdis yra jo 755 cm3 darbinio tūrio 270° alkūninis eilinis dviejų cilindrų variklis, pagamintas iš į gatvę orientuoto „Hornet CB750“.

XL750 puikiai veikia su Unicam lygiagrečiais dvyniais, turinčiais naujausią „Honda“ sūkurinį oro srauto kanalą. Ši technologija padidina įsiurbiamo oro srautą žemoje ir vidutinėje diapazone. Su aukšto slėgio degalų įpurškimu ir aukščiausios klasės nikelio-silicio karbido angų dengimu (panašiu į tai, ką rasite CBR1000RR-R ir CRF450R), šis variklis padarys įspūdį.

„Honda“ teigia, kad šie atnaujinimai suteikia jai ypač jautrų droselį, ypač esant žemesniems sūkiams, ir užtikrina, kad jis veikia vėsiai.

Be to, dėl unikalaus dizaino elementų, tokių kaip pavara varomas atsvaros svirtis ir sumani vandens siurblio padėtis (įdėta generatoriaus dangtelio viduje), variklis yra kompaktiškas ir pasiruošęs riedėti.

Kai kurios pagrindinės variklio ir elektroninės funkcijos apima:

  • Krumpliaračiais varomas atsvaras
  • 270 laipsnių švaistiklis antriniam virpesių panaikinimui.
  • „Unicam“ vožtuvų pavara užtikrina efektyvų degimą ir sumažina trintį.
  • Vidinis vandens siurblys svorio ir dydžio mažinimui.
  • Ni-SiC danga sumažina trintį ir svorį.
  • Sūkuriniai oro srauto kanalai padidina įsiurbimo efektyvumą.
  • Aukštas degalų slėgis pagerina degimą ir droselio atsaką.
  • Pagalbinė ir slydimo sankaba sumažina sankabos veikimo apkrovą ir sumažina variklio stabdymo poveikį (Europoje galima perjungti be sankabos, o Amerikoje – standartinė).
  • Throttle By Wire (TBW) sistema siūlo penkis režimus, subalansuojančius galią, variklio stabdžius, traukos kontrolę ir ABS: sportinį, standartinį, lietaus ir žvyro, ir pritaikomą režimą pagal asmeninius pageidavimus.

XL750 rėmo konstrukcija užtikrina lengvą valdymą ir patogumą važiuojant trumpais ir dideliais atstumais. Dviračio rėmas yra optimizuotas pagal struktūrą, išdėstymą ir svorį, o tai prisideda prie jo išskirtinių valdymo savybių.

Priekinė pakaba turi 43 mm Showa apverstą šakę, kuri užtikrina 200 mm (7,9 colio) eigą, o galinėje pakaboje yra Showa Pro-Link amortizatorius, užtikrinantis 190 mm (7,5 colio) eigą ir prijungtas prie hibridinių aliuminio sūpynių. ranka.

Stabdžių sistemoje yra dviejų stūmoklių suportai priekyje, suspaudžiantys 310 mm diskus, ir vieno stūmoklio suportas iš galo, suspaudžiantis 256 mm vieną diską. ABS yra standartinė ir gali būti išjungta bekelėje.

Bendras dviračio dizainas apima funkcijas, kurios pagerina vėjui atsparų veikimą ir komfortą važiuojant dideliu greičiu, įskaitant aukštą priekinį stiklą ir deflektorius. Didelis gaubtas užtikrina komfortą greitkelyje, o minimali 212 mm (8,3 colio) prošvaisa idealiai tinka lengviems nuotykiams bekelėje.

Priekinės dalies dizainas yra vieningas, pradedant kompaktiškais, bet efektyviais priekiniais žibintais, užtikrinančiais optimalų matomumą naktį. Integruotas ekranas sujungia tvirtą ADV išvaizdą su tinkama apsauga nuo vėjo ir aerodinaminėmis savybėmis.

Kiti 2024 m. „Honda Transalp XL750“ akcentai:

  • Ekranas: 5,0 colių TFT spalvotas skystųjų kristalų ekranas suteikia lengvą prieigą prie informacijos ir užtikrina sutelktą ir saugų važiavimą.
  • Automatinio išjungimo signalo indikatorius: „Honda“ naujajame modelyje turi automatinį posūkio signalo atšaukimą ir avarinio stabdymo signalą, padidinantį saugumą ir bendravimą su kitais eismo dalyviais.
  • „Honda“ išmaniojo telefono balso valdymo sistema (HSVCS): HSVCS siūlo sklandų integravimą su išmaniaisiais telefonais, suteikiant prieigą prie skambučių, navigacijos, muzikos ir tekstinių pranešimų, nepakenkiant saugumui ar patogumui.

Europoje ir Azijoje „Transalp XL750“ yra „Ross White“, „Mat Iridium Grey Metallic“ ir „Mat Ballistic Black Metallic“. Amerikoje galima tik juoda spalva. Kainos prasideda šiek tiek daugiau nei 9 000 eurų, o valstijose – 9 999 USD.

2024 m. Honda Transalp 750 specifikacijos:

  • Variklis: 755cc, Unicam SOHC, skysčiu aušinamas lygiagretus dvigubas, 4 vožtuvai/cil.
  • Anga x eiga: 87,0 x 63,5 mm
  • Suspaudimo laipsnis: 11,0:1
  • Degalų tiekimas: EFI su 46 mm droselio korpusais; važiavimas pagal laidą
  • Sankaba: šlapia, daugiasluoksnė, šlepetės / pagalbinė funkcija su greitu perjungimu
  • Transmisija / galutinė pavara: 6 greičių / grandinė
  • Rėmas: deimantinio plieno santvara
  • Priekinė pakaba: Showa 43mm USD SFF-CA šakė; 200 mm (7,9 colio) eiga
  • Galinė pakaba: Showa Pro-Link vienas amortizatorius; 190 mm (7,5 colio) eiga
  • Priekiniai stabdžiai: 310 mm diskai su ABS
  • Galinis stabdys: 256 mm diskas su pasirenkamu ABS
  • Ratai, priekiniai/galiniai: stipininiai ratai; 21 colių / 18 colių
  • Padangos, priekinės / galinės: 90/90-21 / 150/70-18
  • Rake / Trail: 27,0°/112 mm (4,4 colio)
  • Ratų bazė: 1562 mm (61,5 colio)
  • Sėdynės aukštis: 856 mm (33,7 colio)
  • Kuro talpa: 17 litrų (4,5 gal.)
  • Teigiamas svoris: 208 kg (459 svarai)

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *