Išleistas Yamaha Tenere 700 Explore ir Extreme ADV motociklas

autorius Automanas
0 komentaras

Kalbant apie nuotykių motociklų pasaulį, Yamaha Tenere 700 visada buvo vardas, kuris rezonuoja su motociklininkais, norinčiais ištirti neatrastas teritorijas.

Turėdama turtingą istoriją, siekiančią legendinį 1980-ųjų XT600Z Tenere, „Yamaha“ tapo nuotykių dviračių segmento pavyzdžiu.

Yamaha XT600Z Tenere sukūrė pagrindą Yamaha nuotykių palikimui. Tai buvo tvirta, beprasmiška mašina, sukurta užkariauti didžiules dykumas ir sudėtingas vietoves.

Greitai pasukame į dabartį ir Yamaha Tenere 700 tęsia šią tradiciją, įtraukdama šiuolaikines technologijas ir dizainą.

Ir tai tik gerėja T7 motociklininkams 2023 m. Yamaha pristatė du įdomius Tenere 700 variantus, kurie turi sužavėti nuotykių motociklininkus.

Yamaha Tenere 700 Explore

yamaha T7 Explore Edition

Šis modelis yra pritaikytas nuotykių kelionių entuziastams. Jis sukurtas siekiant suteikti didžiausią komfortą ir patogumą ilgoms kelionėms.

Pagrindinės funkcijos:

  • 43 mm KYB šakė, 190 mm priekinio rato eiga (20 mm mažesnė nei Ténéré 700)
  • Nuotoliniu būdu reguliuojamas amortizatorius, galinio rato eiga 180 mm (20 mm mažesnė nei Ténéré 700)
  • Balnelio aukštis sumažintas iki 860 mm, kad būtų užtikrintas didesnis stabilumas stovint ir didesnis manevringumas (15 mm mažesnis nei T7).
  • 50 % didesnis ekranas geresnei apsaugai nuo vėjo
  • šoniniai dėklo laikikliai
  • 5 colių spalvotas TFT ekranas
  • Originalių Yamaha kietų arba minkštų šoninių dėklų pasirinkimas (už papildomą mokestį)
  • Perjungiklis optimizuotam pavarų perjungimui

Yamaha Tenere 700 Explore kelionėms

Yamaha Tenere 700 Extreme

Šis modelis sukurtas motociklininkams, kurie išdrįsta leistis ten, kur baigiasi asfaltas ir prasideda tikroji dykuma.

Yamaha Tenere 700 Extreme Edition

Pagrindinės funkcijos:

  • Visiškai reguliuojama 43 mm skersmens KYB šakutė su Kashima danga, 230 mm eiga (20 mm daugiau nei T7).
  • Visiškai reguliuojamas KYB kanistro amortizatorius, 220 mm eiga (20 mm daugiau nei T7)
  • 260 mm prošvaisa (20 mm daugiau nei T7)
  • Plokščias vientisas balnas su 20 mm papildomu paminkštinimu, užtikrinančiu aukštesnį 910 mm balno aukštį
  • 5 colių TFT matuoklis, prijungtas prie trijų temų
  • Lengvos, neslidžios titano kojelės suteikia 35 % daugiau paviršiaus ploto
  • Aukštas, enduro stiliaus, atitinkančios spalvos priekinis sparnas
  • Aliuminio radiatoriaus apsauga ir grandinės kreiptuvas

„Yamaha T7 Extreme“ specifikacijos

Yamaha Tenere 700 išsiskiria jo universalumu. Dėl judrios važiuoklės ir galingo 689 cm3 darbinio tūrio lygiagrečiojo dvigubo variklio jis be vargo pereina iš ilgų greitkelių į nešvarumus.

Tiek „Explore“, tiek „Extreme“ modeliams naudinga „Yamaha“ tiksli inžinerija. Tvirtas rėmas, ilgos eigos pakaba ir stipininiai ratai sukurti taip, kad atlaikytų atšiauriausias sąlygas.

Dabar pakalbėkime apie kainas ir prieinamumą.

Nors „Explore“ modelis bus lengvai prieinamas Europoje, kol kas nėra patvirtinimo dėl jo atvykimo į Šiaurės Ameriką.

„Extreme“ modelis buvo paskelbtas kai kuriose Europos šalyse, tačiau jo prieinamumas Šiaurės Amerikoje dar laukia patvirtinimo.

Europoje Yamaha Tenere 700 Explore Edition patraukli kaina – 11 799 €, todėl tai yra konkurencingas pasirinkimas nuotykių motociklininkams.

„Extreme Edition“ Prancūzijoje kainuoja 11 899 eurus ir siūlo jaudinantį variantą tiems, kurie trokšta ekstremalių nuotykių bekelėje.

„Yamaha Tenere 700 Explore“ ir „Extreme“ modeliai yra sukurti ant jau tinkamos platformos ir yra pasirengę pakelti nuotykių važiavimą į naujas aukštumas, suteikdami motociklininkams laisvę pasirinkti mašiną, atitinkančią jų unikalų tyrinėjimo stilių.

„Yamaha Tenere 700 Extreme“ specifikacijos

  • Variklio tipas: keturtaktis, dviejų cilindrų, skysčiu aušinamas, DOHC
  • Darbinis tūris: 689 cm³
  • Anga x Eiga: 80,0 × 68,6 mm
  • Suspaudimo laipsnis: 11,5:1
  • Maksimali galia: 54,0 kW (73,4 AG) esant 9000 aps./min
  • Sukimo momentas: 68,0 Nm (50 pėdų svarų) esant 6500 aps./min.
  • Tepimas: šlapias karteris
  • Sankaba: šlapia, daugiadiskė
  • Uždegimas: elektroninis uždegimas (TCI)
  • Starteris: elektrinis starteris
  • Transmisija: pastovus tinklelis, šeši greičiai
  • Kuro sąnaudos: 4.16l/100km
  • CO₂ emisija: 100 g/km
  • Priekinė pakaba: apversta teleskopinė šakė
  • Galinė pakaba: pakabos jungtys, pasukama svirtis
  • Priekinė eiga: 230 mm
  • Galinė eiga: 220 mm
  • Priekiniai stabdžiai: dvigubi 282 mm skersmens hidrauliškai valdomi diskai
  • Galinis stabdys: vienas 245 mm skersmens hidrauliškai valdomas diskas
  • Priekinė padanga: 90/90 – 21 M/C 54V
  • Galinė padanga: 150/70 R 18 M/C 70V
  • Visas ilgis: 2370 mm
  • Bendras plotis: 905 mm
  • Bendras aukštis: 1490 mm
  • Sėdynės aukštis: 910 mm
  • Ratų bazė: 1595 mm
  • Minimali prošvaisa: 260 mm
  • Visiškai pakrautas svoris: 205 kg
  • Dujų bako talpa: 16 l
  • Alyvos bako talpa: 3L

„Yamaha Tenere 700 Explore“ specifikacijos

  • Variklio tipas: keturtaktis, dviejų cilindrų, skysčiu aušinamas, DOHC
  • Darbinis tūris: 689cc
  • Anga x eiga: 80,0 × 68,6 mm
  • Suspaudimo santykis: 11,5:1
  • Maksimali galia: 54,0 kW (73,4 AG) esant 9000 aps./min
  • Sukimo momentas: 68,0 Nm (50 pėdų svarų) esant 6500 aps./min.
  • Tepimas: šlapias karteris
  • Sankaba: šlapia, kelių diskų
  • Uždegimas: elektroninis uždegimas (TCI)
  • Starteris: elektrinis starteris
  • Transmisija: pastovus tinklelis, šeši greičiai
  • Kuro sąnaudos: 4.16l/100km
  • CO₂ emisija: 100g/km
  • Priekinė pakaba: apversta teleskopinė šakė
  • Galinė pakaba: pakabos jungtys, pasukama svirtis
  • Priekinė eiga: 190 mm
  • Galinė eiga: 180 mm
  • Priekiniai stabdžiai: dvigubi 282 mm skersmens hidrauliškai valdomi diskai
  • Galinis stabdys: vienas 245 mm skersmens hidrauliškai valdomas diskas
  • Priekinė padanga: 90/90 – 21 M/C 54V
  • Galinė padanga: 150/70 R 18 M/C 70V
  • Visas ilgis: 2350 mm
  • Bendras plotis: 905 mm
  • Bendras aukštis: 1500 mm
  • Sėdynės aukštis: 860 mm
  • Ratų bazė: 1590 mm
  • Minimali prošvaisa: 225 mm
  • Visiškai pakrautas svoris: 211 kg
  • Dujų bako talpa: 16 l
  • Alyvos bako talpa: 3L

Susiję įrašai

Palikite komentarą