2023 Honda XL750 Transalp lūžta dangtelis

2023 Honda XL750 Transalp lūžta dangtelis

„Honda“ gali pavėluoti į vidutinio svorio ADV žaidimą, tačiau ji populiarėja su pavadinimu, kurio jau dešimtmetį nebuvo ant naujo dviračio: XL750 Transalp.

„Transalp“ buvo pristatytas 1986 m., bėgant metams buvo kelis kartus kartojamas, o 2012 m. išnyko. Per tą laiką „Transalp“ susikūrė panašią į savo pusbrolio „Africa Twin“ reputaciją kaip puikų bendrą motociklą.

Tačiau nors „Africa Twin“ siekė susitepti, „Honda“ visada įsivaizdavo, kad Transalp yra universalesnis. Tai buvo dviratis, skirtas namuose važinėti, keliauti ir, taip, šiek tiek purvinas. Mažesnis variklio dydis, palyginti su „Africa Twin“, taip pat suteikė patrauklumo motociklininkams, ieškantiems mažesnio dviračio.

Tai buvo Masatoshi Sato, Honda didelio Transalp projekto vadovas, įkvėpimas grąžinti dviratį – mažasis Afrikos dvynių pusbrolis, pasiruošęs važiuoti bet kur.

2023 Honda XL750 Transalp spalvos juoda

2023 m. Transalp važiuoklė: variklis, pakaba, stabdžiai

Naujojo „Transalp“ galia gaunama iš 755 kubinių centimetrų lygiagrečiojo dvigubo variklio, kuris varo kitą dviratį, pavadintą iš praeities – naująjį „Honda“ „Hornet“. Tai visiškai modernus variklis su keturiais vožtuvais viename cilindre, valdomas Honda Unicam sistemos, naudojant tik vieną skirstomąjį veleną, kad įsiurbimo vožtuvai būtų valdomi tiesiogiai, o išmetimo vožtuvai atidaromi svirtimis.

Jo technologija pirmą kartą buvo panaudota Honda krosiniams motociklams ir pritaikyta keliams. Vienas kumštelis vietoj dviejų reiškia mažiau dalių ir mažesnę bendrą pakuotę, o tai gerai, nes šiais laikais šiuolaikiniai motociklai supakuoti taip sandariai.

Šiuolaikiniuose varikliuose taip pat yra visi kiti standartiniai elementai: aušinimas skysčiu, važiavimo laidas droselis ir važiavimo režimai. Slydimo/pagalbinė sankaba palengvina perjungimą aukštyn, o sunkūs žemesni – mažiau trikdo galinę padangą. Pavarų perjungimas aukštyn dar lengviau yra pasirenkamas greitas perjungiklis.

Bėgant metams Transalp variklio dydis nuolat didėjo. Pradedant nuo 583 cc, jis išaugo iki 647 cc, o vėliau pasiekė 680 cc. Šis 755 cc jėgos agregatas yra didelis Transalp šuolis, o jo 90 AG yra didžiulis šuolis nuo senų dviračių. Vis dėlto tai yra mažiau nei dabartinis „Africa Twin“ ir jo 1084 cm3 darbinio tūrio, 101 AG variklis. Ir tai yra esmė – vienas yra aiškiai pastatytas kaip atspirties taškas kitam.

Variklis yra vamzdiniame plieniniame rėme, daugiausia pasiskolintame iš „Hornet“, bet kitokios geometrijos, skirtos naudoti bekelėje. Degalai tiekiami iš 4,5 galonų bako, kurio forma švariai teka į sėdynę, kuri stovi 33,5 colio nuo žemės. Pasirenkama žema sėdynė sumažina sėdynės aukštį iki 32,2 colio.

2023 m. Honda XL750 Transalp matuokliai

„Honda“ pakabos partneris „Showa“ tiekia „Transalp“ pakabos dalis su 43 mm SFF-CATM apversta šake ir „Pro-Link“ galiniu amortizatoriumi. Pakabos eiga yra 7,8 colio priekyje, 7,5 colio gale. Tokie pakabos eigos lygiai nėra tinkami bet kur, bet tai tinka, atsižvelgiant į tai, kad dviratis daro viską.

Atrodo, kad pakabos reguliavimas yra minimalus, o galinė išankstinė apkrova yra vienintelis dalykas, kurį galite pakeisti. Pagrindinė pakaba yra aiškus ženklas, kur yra dviračio kainos taškas, ir tai yra tvirtas požymis, kad „Transalp“ turi būti prieinamas pasiūlymas, o ne siekis. Priekyje yra 21 colio, o gale – 18 colių ratas. Keista, bet abiejų padangų viduje yra kameros.

Stabdymas atliekamas naudojant Nissin dviejų stūmoklių ašinį suportą su 310 mm diskais. Vienas 245 mm diskas yra gale su vieno stūmoklio slankmačiu. Galite pasirinkti ABS su dviem skirtingais lygiais, taip pat galite išjungti galinę ABS, kad galėtumėte važiuoti purvu.

Be galinio ABS išjungimo ir skirtingų važiavimo režimų, jūs taip pat gausite penkių lygių traukos kontrolę, trijų lygių stabdymą varikliu ir valdymą ratais. Visa informacija pateikiama per penkių colių TFT ekraną. Taip pat visur gausite pilną LED apšvietimą. „Transalp“ taip pat turi „Honda“ išmaniojo telefono balso valdymą, automatiškai atjungiančius posūkio signalus ir reguliuojamą perjungimo šviesą.

2023 m. „Transalp Styling“.

Nepaisant to, kad jau kelerius metus nebuvo, šio naujojo „Transalp“ stilius iš karto pažįstamas. Nors dviračio inžinerija buvo baigta Japonijoje, „Transalp“ stilius buvo sukurtas Italijoje su švariais, atpažįstamais elementais, kurie yra pagrindiniai ADV pasaulio elementai (taip pat turi šiek tiek Afrikos dvynių įtakos).

2023 m. Honda XL750 Transalp bekelėje

Dar daugiau kainos lygio dviračio ženklų atsiskleidžia nereguliuojamas priekinis stiklas ir priekiniai žibintai, naudojami ne viename, o dar trijuose „Honda“ modeliuose.

„Honda“ dar nepaskelbė „Transalp“ kainų, tačiau atsižvelgiant į jo komponentus ir tai, kad platforma aiškiai skirta kitiems japoniškiems vidutinio svorio ADV rinkoje – Yamaha Tenere 700 ir naujasis „Suzuki V-Strom 800DE“ – jums reikia. gali tikėtis, kad kainos bus tų dviračių diapazone.

Nepaisant to, malonu turėti pasirinkimų, taip pat malonu, kad sugrįžta kitas klasikinis „Honda“ pavadinimas. Jei „Africa Twin“ sugrįžimas yra kokių nors artėjančių dalykų ženklas, „Transalp“ pateks į rinką kaip geras motociklas, kurį „Honda“ patobulins, kad ateinančiais metais būtų dar geresnis. Bet kuriuo atveju nekantriai laukiame jo atvykimo.

Šaltinis: Lonerider-motorcycle

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *