2024 m. BMW F 900 GS ir F 800 GS pristatyti tipiško bavariško stiliaus

2024 m. BMW F 900 GS ir F 800 GS pristatyti tipiško bavariško stiliaus

 

BMW visada peržengė ADV ribas to, kas įmanoma ant dviejų ratų. Su ikoniniu R 1250 GS ir nekantriai laukiamu R 1300 GS BMW ir toliau pirmauja nuolat besikeičiančiame nuotykių važiavimo potyryje. Dabar, nors prožektorių šviesa, suprantama, ryškiai šviečia didesniam modeliui, būtina pažymėti, kad BMW nepamiršo ir vidutinio svorio kategorijos. 2024 m. BMW pasiūlys tris mašinas, kurios tęsia šį vidutinio svorio evoliucijos palikimą, kurių kiekviena sukurta taip, kad atitiktų unikalius vairuotojų, ieškančių atviro kelio įspūdžių ir neįveikiamo kelio iššūkius, norus. Susipažinkite su F 900 GS, F 900 GS Adventure ir F 800 GS, kurie atitinkamai pakeičia F 850 ​​GS, F 850 ​​GS Adventure ir F 750 GS. 2024 m. BMW F 900 GS ir F 800 GS Visuose trijuose modeliuose dabar yra atnaujintas lygiagretus dvigubas variklis su skysčiu aušinama konstrukcija, išlaikantis keturis vožtuvus kiekviename cilindre ir dvigubus viršutinius kumštelius, kartu pridedant porą priešingai besisukančių balansinių velenų, kurie efektyviai slopina vibracijas. Pažymėtina, kad šių modelių darbinis tūris buvo padidintas nuo ankstesnio 853 cc iki vienodo 895 cc. Įdomu ir vėl šiek tiek glumina tai, kad naujasis F 800, nepaisant jo pavadinimo, dalijasi šiuo 895cc darbiniu tūriu, nors jo galia buvo sumažinta. Teigiami F 900 GS modelių galios rodikliai dabar yra įspūdingi 105 AG esant 8500 aps./min. esant 6 750 aps./min., nuo 63 svarų-pėdų. Kita vertus, F 800 siekia šiek tiek mažesnę 87 AG galią esant 6750 aps./min. ir 67,1 svaro pėdų. sukimo momentas esant 6750 aps./min. 2024 m. modeliai turi keletą reikšmingų atnaujinimų. Visuose trijuose dabar yra 6,5 ​​colio spalvotas TFT ekranas kartu su LED apšvietimu ir indikatoriais. Tai yra reikšmingas nukrypimas nuo ankstesnio F 750 GS, kuris išlaikė analoginį / LED ekraną. Kalbant apie važiavimo galimybes, naujieji vidutinio svorio nuotykių dviračiai standartiškai komplektuojami su pora važiavimo režimų „Rain and Road“ ir ABS Pro bei DTC (dinaminė traukos kontrolė). Tiems, kurie ieško papildomų galimybių, „Ride Modes Pro“ paketas siūlo papildomus režimus kartu su „Dynamic Brake Control“ ir variklio tempimo valdymu. Galimas papildomas važiavimas be rakto, kaip ir išmaniojo pagalbos skambučio funkcija. Svorio mažinimas yra dar vienas akcentas, nes visi trys modeliai atsikrato daug svarų. Pavyzdžiui, F 900 GS gali pasigirti 31 svaro svorio sumažinimu. Šis pasiekimas iš dalies siejamas su plieninio kuro bako pakeitimu lengvu 3,8 galonų plastikiniu bloku, kuris vien tik sveria beveik 10 svarų. Be to, uodegos dalis ir išmetimo angos buvo perkurtos siekiant dar labiau sutaupyti svorio. Patobulinta ergonomika skirta visureigių entuziastams: žemesni kojelės, aukštesnis vairo stovas ir naujos formos bakas, leidžiantis optimizuoti vairuotojo stovimą padėtį važiuojant bekelėje. Kiti patobulinimai apima reguliuojamą pavarų perjungimo svirtį ir galinį stabdį, pastatytą aukščiau, kad būtų geriau važiuoti bekele. Pagrindinis veiksmas yra visiškai naujas BMW F 900 GS, siūlomas pagal tipišką BMW modelį kaip bazinis modelis ir patobulintas „Adventure“. F 900 GS pasižymi jautria ir judria važiuokle, kruopščiai sukonstruota taip, kad užtikrintų optimalų stabilumą greitkelyje ir judrumą važiuojant bekelėje. Jo pažangi pakabos sistema su reguliuojamu amortizavimu leidžia vairuotojams tiksliai sureguliuoti savo važiavimą, kad jis atitiktų įvairių reljefų poreikius, užtikrinant sklandų ir kontroliuojamą patirtį. Vairuotojams, ieškantiems beribių tyrinėjimų, 2024 m. BMW F 900 GS Adventure yra idealus kompanionas. Su talpiu 6,1 galono degalų baku šis motociklas praplečia jūsų atstumą, leisdamas žengti giliau į neatrastas teritorijas. Tvirti strypai ir reguliuojamas priekinis stiklas padidina apsaugą ir komfortą ilgoms kelionėms. F 900 GS Adventure teikia pirmenybę vairuotojo patogumui. Ergonomiška konstrukcija užtikrina komfortą tolimais atstumais, o reguliuojama sėdynė talpina įvairaus ūgio motociklininkus. Motociklo LED apšvietimo sistema apšviečia kelią priekyje, padidindama matomumą ir saugumą naktinio pasivažinėjimo metu. Taip pat 2024 m. grįš klasikinis vidutinio svorio ADV dviratis – F 800 GS. F 800 GS garsėja savo veržlumu ir universalumu. Vienodai įgudęs važiuoti miesto gatvėmis ir sudėtingomis trasomis, jame yra pakabos sistema, kuri sugeria nelygumus ir užtikrina patogų važiavimą tiek kelyje, tiek bekele. Nesvarbu, ar jus traukia F 900 GS galia ir tikslumas, F 900 GS Adventure tyrinėjimo galimybės ar klasikinis F 800 GS universalumas, BMW 2024 metų serija kiekvienam motociklininkui siūlo kažką išskirtinio. Toliau pateikiamas visų svarbiausių dalykų aprašymas.

2024 metų BMW F 900 GS bazinis modelis

2024 m. BMW F 900 GS, F 900 GS Adventure ir F 800 GS: bendri akcentai

  • Pažangus 2 cilindrų eilės variklis, kurio darbinis tūris padidintas iki 895 cc (anksčiau 853 cc).
  • Dar didesnė galia ir sukimo momentas: F 900 GS ir F 900 GS Adventure su 77 kW (105 AG) esant 8 500 aps./min. ir 93 Nm esant 6 750 aps./min. F 800 GS su 64 kW (87 AG) esant 6 750 aps./min. ir 91 Nm esant 6 750 aps./min.
  • 35 kW (48 AG) versijos, skirtos A2 vairuotojo pažymėjimo klasei (tik F 800 GS).
  • Didelis rafinuotumas dėl dviejų priešingai besisukančių atsvarinių velenų.
  • Du važiavimo režimai: „Lietus“ ir „Road“ bei ABS Pro ir DTC standartiškai.
  • Važiavimo režimai „Pro“ su dviem papildomais važiavimo režimais, taip pat „Dynamic Brake Control“ (DBC) ir variklio pasipriešinimo sukimo momento valdymu, kaip papildoma įranga iš gamyklos.
  • B kraigo tipo rėmas.
  • Optimizuota reguliuojama pavarų perjungimo svirtis.
  • Sudėtinga ergonomika ir daugybė sėdynių alternatyvų.
  • Praktiška apsauga nuo vėjo ir oro sąlygų.
  • Galingi LED apšvietimo blokai.
  • Didelis, puikiai skaitomas 6,5 colio TFT ekranas su neprilygstama informacijos įvairove ir funkcionalumu.
  • Išmanūs pagalbos skambučiai, kad gautumėte greitą pagalbą, kaip pasirenkama įranga gamykloje.
  • Raktinis važiavimas, skirtas patogiam užrakinimo funkcijų įjungimui per radiją, kaip papildoma gamyklinė įranga.
  • Galingi dažai ir modelių variantai užtikrina neabejotinas Enduro charakteristikas.
  • Platus papildomos įrangos asortimentas, originalūs BMW Motorrad priedai ir motociklininko įranga.

2024 m. BMW F 900 GS akcentai:

  • Svoris sumažėjo 14 kg.
  • Žymiai lengvesnis plastikinis kuro bakas ir galinė dalis.
  • Naujos kūno dalys.
  • Naujos, pilnai reguliuojamos apverstos teleskopinės šakės.
  • Lengvesnė pasukama rankena.
  • Enduro Pro paketas kaip papildoma įranga iš gamyklos.
  • Akrapovič sportinis galinis duslintuvas.
  • Ergonomika optimizuota naudojimui bekelėje.
  • Enduro kojų atramos.
  • Šildomos rankenos.
  • Rankų apsaugos.
  • Aliuminio šoninis stovas.
  • Nauja kojinio stabdzio svirtis.
  • Naujas LED žibintas.
  • Daugiafunkcis laikiklis.

2024 m. BMW F 900 GS nuotykių akcentai:

  • Naujos, pilnai reguliuojamos apverstos teleskopinės šakės.
  • LED priekiniai žibintai.
  • Naujos šoninės panelės.
  • Šildomos rankenos.
  • Aliuminio variklio apsauga.
  • Naujas Ride Pro papildomos įrangos paketas.

2024 m. BMW F 800 GS akcentai:

  • Standartinis TFT ekranas.
  • Šildomos rankenos
  • LED priekinis žibintas.
  • Rankų apsaugos.
  • Variozės nešiotojas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *