7 geriausi 2023 m. vidutinio svorio nuotykių motociklai

7 geriausi 2023 m. vidutinio svorio nuotykių motociklai

Atėjo laikas akimirkai tapti tikru: dideli nuotykių dviračiai gali bauginti.

Jie yra aukšti ir sunkūs, turi galingus variklius, kurie gali lengvai tapti nevaldomi, jei nežinote, ką darote. Ar kažkas šiek tiek mažesnio neatimtų mūsų mėgstamos veiklos pranašumo?

Mes žinome, ką tu galvoji. „Mažesnis“ reiškia, kad prarasite dalį savo ADV kredito. Būdamas „tas“, kuris gali įveikti didžiausius dviračius bet kokioje vietovėje, bet kurioje Žemės vietoje užkariaus daugybė nuotykių motociklininkų visame pasaulyje.

Tai yra tai, ką matote brošiūrose, vaizdo įrašuose ir visoje socialinėje žiniasklaidoje. Jei nevažinėjate dideliu nuotykių dviračiu, jaučiate, kad jūsų sielos dalis nėra pilna.

Na atspėk ką. Tikrasis motociklininkų, keliaujančių savo dideliais KTM Adventures ir BMW GS į tolimiausius Žemės kampelius ir per sunkiausią vietovę, skaičius – su šypsena veiduose – yra neįtikėtinai mažas.

Žinoma, nėra nieko blogo su dideliais dviračiais, bet jei jie atrodo per dideli ir per daug bauginantys, sumažinkite dydį.

Važiavimas yra skirtas smagiai praleisti laiką, o protingi motociklininkai pastaruoju metu plūsta į vidutinio svorio nuotykių dviračių kategoriją ir dėl geros priežasties: jie suteikia beveik tiek pat smagumo kaip ADV dviračiai su didesniais varikliais, tačiau sveria mažiau ir su jais gyventi yra daug lengviau.

Jau nekalbant apie tai, kad šie vidutinio svorio dviračiai dažnai gali nuvažiuoti į visus tuos pačius Žemės kampelius, kaip ir jų broliai su dideliu varikliu.

Be to, jei numesite vidutinio svorio ADV, didelė tikimybė, kad turėsite daugiau šansų jį pasiimti nei vienas iš sunkiasvorių.

Vidutinio svorio nuotykių dviračių rinka šiandien yra viena karščiausių motociklų kategorijų dėl visų aukščiau išvardintų priežasčių, todėl daugelis gamintojų meta savo kepures į ringą. Štai kodėl mes sudarėme septynių geriausių vidutinio svorio nuotykių motociklų, kuriuos galite įsigyti šiandien, sąrašą.

Įrengti (šiek tiek) mažesniais varikliais, lengvesniais svoriais ir tiek pat galimybių, vidutiniai svoriai yra daug patrauklesnis paketas ir tapo karšta 2023 m. motociklų tema.

Laukas sukrautas – ir mes tikrai nepaliksime kelių kandidatų – tačiau šiame vadove pabrėšime septynis geriausius 2023 m. vidutinio svorio nuotykių dviračius.

Aprilia Taureg 660

1. Aprilia Tuareg 660

Vidutinio svorio nuotykių dviračių rinka tokia karšta, kad Aprilia žengia į rinką su savo Tuareg 660. Su 660 kub. cm tūrio lygiagrečiai veikiančiu varikliu, pagamintu iš bendrovės RSV4 sportinio dviračio (su puse cilindrų), variklio šaknys aiškiai priklauso nuo našumo.

Tai taip pat tas pats variklis, kurį „Aprilia“ naudoja RS660 ir Tuono 660. Skirtingai nuo pirmiau minėtų modelių, „Tuareg“ naudoja grotelių rėmą, o ne sijos rėmą.

Ilgos eigos pakaba iki 9,4 colio padeda Tuareg įveikti kliūtis, o 21/18 colių ratų kombinacija suteikia Aprilia daug padangų variantų, tinkančių važiavimui bekele / keliu. .

Nors „Aprilia“ gali neturėti tokio plataus visureigių dviračių asortimento kaip kai kurie kiti šiame sąraše esantys gamintojai, italai padarė dviratį patogų, važiuodami mažiau važinėjančiu maršrutu. Strypai yra aukšti (bet ne per aukšti), o bakas yra tiksliai suformuotas, kad motociklininkas galėtų stovėti ir jaustųsi patogiai.

„Aprilia’s Performance Ride Control“ (APR-C), kuri naudojama praktiškai kiekvienoje naujoje „Aprilia“, yra bendrovės elektroninės pagalbos rinkinys. Yra keturi važiavimo režimai ir reguliuojama traukos kontrolė, ratų valdymas, stabdymas varikliu ir, svarbiausia, ABS. Tačiau kai kurios iš šių funkcijų yra susietos su skirtingais važiavimo režimais. Vis dėlto šios funkcijos turėtų padėti sumažinti stresą, kylantį per purvą.

Apibendrinant, Tuareg 660 turi visus tinkamus vidutinio svorio nuotykių dviračio komponentus, o jo ralio stilius taip pat puikiai atrodo.

2023 m. KTM 890 Adventure R

2. KTM 890 Adventure R

KTM išgarsėjo bekelės pasaulyje, todėl prasminga, kad 890 Adventure R stipriai linksta dominuoti, kai danga virsta purvu.

Jėga gaunama iš 889cc lygiagretaus dvigubo variklio, kuris pakeičia 790 Adventure serijos variklį. KTM teigia, kad šis variklis yra „kompaktiškiausias variklis rinkoje“. Tai gali būti ir teisinga. Vardinė 77 kW (arba maždaug 103 AG) galia yra labai įspūdingas skaičius tokio dydžio varikliui.

Akivaizdu, kad nuotykių motociklininkai žino, kad galia yra tik maža galvosūkio dalis. Jį pritvirtinantis rėmas taip pat turi atitikti užduotį, o 890 Adventure R oranžinis plieninis grotelių rėmas tikrai tinka.

Sukurtas taip, kad būtų lengvas, bet tvirtas ir galintis susidoroti tiek važiuojant, tiek bekelėje, variklis yra įtemptas elementas. Siūbavimo svirtis taip pat buvo optimizuota stiprumui ir lankstumui, kad motociklininkas žinotų, kas vyksta po jais.

WP ilgos eigos pakaba abiejuose galuose sulaiko visus nenumaldomus važiavimo bekele sukeliamus sukrėtimus, todėl važiavimas keliu yra šiek tiek sportiškas, nors su kompanijos mantra „Ready to Race“, kuri neturėtų būti daug siurprizas.

21 colio priekinių ir 18 colių galinių ratų kombinacija suteikia daugybę padangų pasirinkimų, priklausomai nuo to, koks agresyvus norite būti. Nors ir šiek tiek neįprastas, unikalus žemas 5,3 galonų degalų bakas gali atrodyti šiek tiek keistai, tačiau jis išlaiko mažą svorį, kad būtų gerai valdomas, o tradicinė „bako“ sritis yra siaura, kad vairuotojas būtų patogus. Tai protingas dizainas, kuris veikia tikrai gerai.

Visa tai ir mes net nepradėjome kalbėti apie KTM elektroniką. Yra daug. Daugybė vairuotojo režimų, įskaitant specialią bekelės režimą, traukos kontrolę, posūkio ABS, visureigio ABS, ralio režimą ir net Bluetooth ryšį su jūsų telefonu su KTM funkcija MY RIDE.

Jei ieškote geriausio iš geriausių vidutinio svorio nuotykių dviračių kategorijoje, galite sustabdyti paiešką čia.

„Husqvarna Norden 901“ ekspedicija

3. Husqvarna Norden 901 ekspedicija

Tarkime, kad jums patinka „KTM 890 Adventure“, bet norite su juo turėti daugiau kelionių patogumų. Tuomet „Husqvarna Norden 901 Expedition“ kaip tik jums.

Remiantis tais pačiais pagrindais kaip ir KTM, pavyzdžiui, rėmas ir 890 kubinių centimetrų lygiagretusis variklis, 901 Expedition važiuoja kita kryptimi su aukštesniu priekiniu stiklu, šildomomis rankenomis ir sėdyne, aliuminine plokšte, minkštu vandeniui atspariu bagažu ir WP EXPLOR pakaba. standartinis – ir akivaizdūs kėbulo skirtumai.

Tie skirtumai gali atrodyti mažai, tačiau nuotykių keliautojui, kuris vienodai vertina abu jojimo aspektus ir nenori atsisakyti vieno dėl kito, 901 ekspedicija yra fantastiška alternatyva savo oranžiniam pusbroliui. Jūs jau žinote, kad jo bekelėje esantys kotletai yra daugiau nei verti, tačiau turint standartines turistinių funkcijų rinkinys yra visas.

„Ducati DesertX 2023“ dažymas

4. Ducati DesertX

Vidutinio svorio nuotykių dviračių rinka tokia karšta, kad šiame sąraše yra ne tik vienas Italijos gamintojas, bet ir du!

„Ducati DesertX“ yra neabejotinai labiausiai purvas turintis įrenginys, kurį bendrovė pagamino nuo „Cagiva Elefant“. Skirtingai nuo „Multistrada Enduro“ modelių, kurie iš esmės yra sportiniai turistiniai dviračiai, pritaikyti važiuoti bekelėje, „DesertX“ buvo sukurtas ir pagamintas nuo pat pradžių galvojant apie važiavimą bekele.

Abiejuose galuose rasite plieninį grotelių rėmą ir ilgos eigos pakabą – priekyje yra 9,1 colio, o gale 8,7 colio. Bendra prošvaisa yra 9,8 colio. Atsižvelgiant į didelę prošvaisą, ratai yra 21 colio priekyje ir 18 colių gale, kaip ir šio sąrašo viršuje išvardyti Aprilia. Vėlgi, tai suteikia vairuotojui daugybę padangų pasirinkimų.

Jėga gaunama iš 937cc V-dvigubo, kurį „Ducati“ naudoja keliuose kituose modeliuose. Kai kas gali manyti, kad variklio dydis atrodo didelis vidutinio svorio automobiliui, tačiau jo 110 arklio galių turėtų pasirodyti labai tinkamas vidutinio svorio kategorijai. Kiti komponentai yra „Brembo“ stabdžiai ir „Ducati“ elektroninių vairuotojo pagalbinių priemonių rinkinys, kuris naudoja šešių ašių IMU.

Vairuotojo pagalbininkai apima šešis skirtingus važiavimo režimus, įskaitant du specialius bekelės režimus, kurie leidžia smagiai praleisti laiką visiškai neišsiskiriant iš rikiuotės. Kitos pagalbinės priemonės yra traukos kontrolė, variklio stabdžių valdymas, ratų valdymas ir posūkių ABS, galinčios moduliuoti stabdymo jėgą, kad ratai neužsiblokuotų net pasilenkus (Dievo dovana, kai esate ant šaligatvio).

O 2023 m. dviratį galima įsigyti su nauja spalva – aukščiau parodyta „RR22“.

Triumph Tiger 900 Rally Pro

5. Triumph Tiger 900 Rally Pro

Sėdėdamas „Triumph’s Tiger 900“ kopėčių viršuje, „Rally Pro“ dalijasi 888 kub. kub. cm darbinio tūrio trijų cilindrų cilindru, kaip ir visa kita linija. „Triumph“ teigia, kad jis sukuria 94 AG ir 64 lb-ft sukimo momentą. Bet ko negalite išvardyti specifikacijų lentelėje, yra tai, kaip šauniai skamba variklis ir kaip įkvepia jo greitas apsisukimų dažnis.

Kitu atveju iš „Rally Pro“ galite tikėtis nuo IMU priklausomos traukos kontrolės ir posūkių ABS, šešių važiavimo režimų, greito perjungimo ir 7 colių TFT ekrano su „Bluetooth“ ryšiu.

Su nuotykiais susijusios prekės yra „Showa“ pakaba priekyje ir gale. 45 mm apverstos kasetės šakė yra reguliuojama ir užtikrina 9,4 colio eigą. Galinėje dalyje taip pat reguliuojamas RSU dujų slėgio amortizatorius, kurio eiga nustatyta 9,05 colio.

Stipininiai, bekameriai ratai palengvina padangų keitimą ir padangų taisymą, o kalbant apie padangas, Pirelli Scorpion Rally padangos turi aiškų bekelės šališkumą, atitinkantį Rally Pro nešvarumus.

2023 m. Yamaha Tenere 700

6. Yamaha Tenere 700

Labai mažai motociklų buvo patyrę reklamą tiek, kiek Yamaha Tenere 700.

Yamaha jau daugelį metų erzino šį dviratį ir nors labai mažai žmonių juo važinėjosi (ne žurnalistams), įtraukiame jį čia, nes ažiotažas aplink jį toks didelis.

Ažiotažui yra rimta priežastis. „Yamaha“ 689 kub. cm tūrio lygiagretus dvynys, pirmą kartą matytas FZ/MT-07, yra įdomus variklis, siūlantis daug smagios, naudingos galios. Dėl savo žaismingo pobūdžio jis puikiai tinka vidutinio svorio nuotykių dviračiui, tačiau atrodo, kad „Yamaha“ nevažiavo gatvėse pritaikyto Suzuki V-Strom 650 (skaitykite – ne 800 DE versija, aptariama toliau).

Vietoj to, Tenere 700 labai linksta į purvą orientuotą nuotykių dviratį su minimaliomis gatvės apdailomis.

Siauras korpusas, plonas bakas ir plokščia sėdynė buvo sukurti taip, kad stovint būtų lengva suimti dviratį keliais, o 21 colio / 18 colių priekinio ir galinio rato derinys su vieliniais stipinais suteikia daug galimybių agresyviai elgtis. padangos.

43 mm apversta šakė yra visiškai reguliuojama ir suteikia 8,3 colio eigos. Amortizatorius reguliuojamas tik išankstiniu apkrovimu ir 7,9 colio eiga, bet to turėtų pakakti, kad būtų smagu.

Išskyrus perjungiamą ABS, „Tenere“ reprezentuoja nuotykių važiavimą bekelėje 2020 m. tokia forma, kokią galite gauti šiais laikais. Pradinė 9 999 USD kaina taip pat yra mažiausia šioje srityje. Turint tai omenyje, idėja apie gryną nuotykių motociklą, vidutinio svorio variklio darbinis tūris, minimalios elektroninės vairuotojo pagalbos priemonės, Yamaha patvarumas ir pigiausia kaina yra nepaprastai patraukli.

Suzuki V-Strom 800 DE

7. Suzuki V-Strom 800 DE

Neabejotinai didžiausia naujiena kategorijoje 2023 m. yra Suzuki V-Strom 800DE. Kodėl? Nes tai pirmasis tikrai naujas Suzuki modelis… net nežinome, kiek laiko.

Sugrįžęs į formą, „Suzuki“ pasirinko taikyti ADV kategoriją. Visiškai naujas modelis reiškia, kad yra ir visiškai naujas variklis.

776 cm3 lygiagrečiai dviejose mašinose yra toks pat cilindrų išdėstymas kaip ir kai kurių kitų šiame sąraše esančių dviejų cilindrų mašinų, tačiau „Suzuki“ ištikimiesiems jis taip pat nutolsta nuo „v-dwin“ variklių išdėstymo, dėl kurio „V-Strom“ buvo toks populiarus (nereikia nesijaudinkite, „V-Strom 650“ niekur nedings – bent jau kol kas).

Visureigių užduotis atlieka „Showa“ pakaba su 8,7 colio eiga, plieninis rėmas su varžtais tvirtinamu rėmu ir 21 colio priekinių / 17 colių galinių ratų sąranka su kamerinėmis padangomis.

Skirtingai nuo 650 V-Strom ir net 1050, naujasis 800 žengia į priekį su puikiu elektronikos paketu, kurį sudaro trys skirtingi važiavimo režimai, penki traukos kontrolės lygiai (įskaitant visureigį orientuotą „Gravel“ režimą ir „Off“). penkių colių TFT ekranas ir daug daugiau.

Laikas parodys, ar tikrai užteks konkuruoti su kitais šiame sąraše esančiais dviračiais, tačiau kol kas pakanka vien jo egzistavimo, kad jį būtų galima įtraukti.

Kaip matote, vidutinio svorio nuotykių motociklų rinka nestokoja pasirinkimų, nes visi šie modeliai pateikia kažką įdomaus.

Nesvarbu, ar norite plonai užmaskuoto „dirtbike“, kuris yra KTM, ar labiau į kelius orientuoto „Suzuki“, visi septyni čia esantys dviračiai yra gerai įrengti, kad galėtų susitvarkyti kelyje ir bekelėje. Taigi suplanuokite tą ilgą kelionę, kurią troškote įveikti. Nėra geresnio laiko nei dabar pabandyti.

Šaltinis: Lonerider-motorcycle

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *