7 populiariausi 2023 m. nuotykių motociklai

7 populiariausi 2023 m. nuotykių motociklai

 

Turėtumėte gyventi po akmeniu, kad nepastebėtumėte nuotykių dviračių rinkos populiarumo bumo. Beveik kiekvienas didelis gamintojas gamina vieną – net Harley-Davidson!

Tam tikra prasme apeliacija yra prasminga. Žmonės visada žavėjosi tyrinėjimais ir atradimais. Pamatyti tai, kas yra už jūsų tiesioginių sienų, daugeliui kelia jaudulį, ir tik šiais laikais kelias anapus buvo grįstas asfaltu.

Kadangi didžioji pasaulio dalis vis dar sudaryta iš nešvarumų ir akmenų, jums reikia mašinos, galinčios jį valdyti.

Štai kur atsiranda nuotykių dviračiai. Akivaizdu, kad jie puikiai dūzgia asfaltuotais keliais, tačiau jie tikrai šviečia, kai baigiasi grindinys ir prasideda purvas.

Ir kai nenorite paimti į nelaisvę, renkatės didelių gabaritų nuotykių dviračius. Dėl didelių variklių ir didelės galios šie žvėrys nesustabdo, kai jie išvažiuoja į bekelę.

Laimei, didelio tūrio ADV yra kaip niekad populiarūs – į gretas patenka nauji modeliai, o esami atnaujinami sparčiai. Rezultatas yra didžiulis motociklų laukas, skirtas nuvežti jus ten, kur norite.

Dabar pasirinkus tik septynis dviračius, kai kuriuos modelius palikome iš sąrašo, bet manome, kad sutiksite, kad visi jie nusipelno būti įtraukti.

Čia jie pateikiami abėcėlės tvarka, tačiau nesupainiokite to su kiekvieno dviračio apžvalga. Verčiau laikykite tai trumpu vadovu, kad sužinotumėte, ką kiekvienas modelis siūlo (arba ne).

2023 m. BMW R 1250 GS nuotykis

BMW R 1250 GS Adventure – nuo ​​20 345 USD

Šis sąrašas gali būti abėcėlės tvarka, bet pradėti nuo nuotykių kategorijos senelio atrodo teisinga.

Daugelis ginčys, kad BMW GS nuotykių pamišimą sukūrė daugiau nei prieš 30 metų. Mūsų laimei, BMW nenuleido rankų, o R 1250 GS Adventure versija yra ta, kuri labiau tinka kelionėms ir purvinimui.

Varomas BMW išbandyto bokserio variklio. Jo 1254 kub. kub. cm darbinis tūris yra drąsus, tačiau kintamo vožtuvo paskirstymo „Shiftcam“ funkcija suteikia galios visur, kur tik norite.

Degalų sustojimų bus nedaug, nes jis turi didžiulį 7,9 galonų degalų baką ir, žinoma, būdamas BMW, „GS Adventure“ yra aprūpintas tokiomis technologijomis kaip važiavimo režimai, elektroninė pakaba, ABS, traukos kontrolė ir net 6,5. colių TFT ekranas, kuris yra toks aiškus, spalvingas ir ryškus, kad iš jo galėtumėte žiūrėti filmą.

2023 m. Ducati Multistrada V4 ralis

„Ducati Multistrada V4 Rally“ – nuo ​​29 995 USD

Net „Ducati“ prekės ženklas, labiausiai žinomas dėl savo didelio našumo sportinių dviračių, neignoruoja nuotykių rinkos.

Tiesą sakant, „Ducati“ žengia į nuotykių sceną su Multistrada V4 Rally, varoma nauju V4 Granturismo varikliu.

Per sekundę pasieksime ralio veržles ir varžtus, bet jei esate susipažinę su „Ducati“, žinosite, kad įmonė išgarsėjo būdama kitokia; ne daugiau nei desmodrominis vožtuvų mechanizmas, kuris naudoja skirstomojo veleno skilteles tiek įsiurbimo, tiek išmetimo vožtuvams.

Dabar „Ducati“ skiriasi tuo, kad yra toks pat – jis nukrypo nuo dešimtmečius trukusių tradicijų, suteikdamas „Granturismo“ V4 varikliui tradicinius vožtuvus ir vožtuvų spyruokles!

Rezultatas – 170 AG variklis su vožtuvų priežiūros intervalais, išstumtais kas 37 000 mylių! Tradiciniai „Ducati“ desmodrominiai vožtuvai niekada negalėjo veikti taip ilgai.

Kalbant apie likusį dviratį, „Ducati“ paėmė standartinę „Multistrada“ platformą ir atliko jos kapitalinį remontą, kad būtų galima naudoti ADV. Turite vielinius stipininius ratus, kurių priekyje yra 19 colių, o gale – 17 colių. Sujunkite tai su „Ducati Skyhook“ elektronine pakaba ir turėsite 7,9 colio eigą bei automatinį niveliavimą. Išlaikant skaičių 7,9, tiek galonų degalų telpa ir ralyje. Taigi galite užtrukti gana ilgai, kol vėl reikės užpildyti. Jame taip pat įrengtas galinio cilindro išjungimas, kuris padeda sumažinti ridą, išmetamųjų teršalų kiekį ir sumažinti į kabiną patenkantį karštį.

„Ducati“ yra žinomas dėl savo elektronikos sistemų, o „Multistrada Rally“ paketas gali būti kol kas pažangiausias. Be įprastų vairuotojo pagalbos priemonių, tokių kaip traukos kontrolė, ratų kontrolė, ABS ir kt., Ralyje taip pat yra priekinė ir galinė prisitaikanti greičio palaikymo sistema ir aklosios zonos aptikimas.

Specialūs važiavimo režimai nėra naujiena, tačiau ralyje taip pat įdiegtas naujas visureigio galios režimas, kuris sumažina 170 žirgų skaičių iki 115, tik tuo atveju, jei jums reikia geriau valdyti galinės padangos sukimą aukštyn.

Yra tiek daug daugiau, ką reikia žinoti apie „Ducati Multistrada V4 Rally“, todėl geriausia perskaityti aukščiau pateiktą nuorodą, kad sužinotumėte apie tai.

Harley Pan America 2023 m

„Harley-Davidson Pan America“ – nuo ​​17 699 USD

Niekada nemanėte, kad nuotykių dviračių sąraše pamatysite „Harley-Davidson“, tiesa? Tai, kad jis čia, turėtų pasakyti viską, ką reikia žinoti apie tai, kokia karšta yra nuotykių dviračių rinka.

Tačiau „Harley“ ne tik sukūrė „Adventure“ dviratį, bet ir sukonstravo jį su visais sunkiasvoriais šios kategorijos motociklais!

„Pan America 1250“ yra drąsi nauja „Harley-Davidson“ kryptis, tačiau vienas dalykas, kuris išlieka, yra „V-Twin“ variklis.

Visiškai naujas „Revolution Max“ yra 1252 cm3 „V-twin“, bet tai nėra jūsų senelio „V-twin Harley“. Šis aušinamas skysčiu su viršutiniais kumšteliais, sureguliuotas 150 arklio galių. Tai taip pat įtempta važiuoklės dalis, mažinanti svorį.

Sukurtas atsižvelgiant į nuotykių turą, „Pan America“ gali lengvai važiuoti greitkeliu (juk tai yra Harley), bet kai kyla noras nukrypti nuo asfaltuoto kelio ir leistis į purvą, jis irgi tam pasiruošęs.

Ilgos eigos, pusiau aktyvi pakaba, 19/17 colių ratų komplektas ir daugybė elektroninių gėrybių užtikrina, kad gerai praleisite laiką, nesvarbu, kokia reljefa yra po jumis.

2023 m. Honda Africa Twin

„Honda Africa Twin“ – nuo ​​14 499 USD

„Honda Africa Twin“ užima unikalią vietą „didžiojoje“ ADV erdvėje.

Nors daugelis kitų žaidėjų laikėsi mantros „didesnis, tuo geriau“ ir į savo rėmus įkišo didžiulius variklius, kai „Honda“ 2016 m. vėl pristatė „Africa Twin“, jis buvo su „mažu“ 1000 cm3 lygiagrečiu dvyniu.

2020 m. „Honda“ dėl ilgesnės eigos šiek tiek padidino variklį iki 1084 cm3, bet taip pat nuodugniai atnaujino dviratį. Dabar jis plonesnis, lengvesnis ir tiekiamas su Bosch IMU.

Galima įsigyti tiek standartinės, tiek „Adventure Sports ES“ (elektroninei pakabai) variantų. Taip pat galite įsigyti „Africa Twin“ su tradicine transmisija arba „Honda“ dvigubos sankabos transmisija. Abi pavarų dėžės bus atnaujinamos 2020 m.

Kalbant apie nuotykius, AT turi 9,1 colio pakabos eigą, o Adventure Sports – elektroninę pakabą, reguliuojamą priekinį stiklą, didesnį degalų baką, šildomas rankenas ir bekameres padangas, kad būtų galima paminėti kelis skirtumus.

Yra šeši skirtingi važiavimo režimai, „Honda Selectable Torque Control“ (HSTC), reguliuojamas stabdymas varikliu, ratų valdymas, ABS posūkiuose ir galimybė prijungti dviratį prie „iOS“ arba „Android“ įrenginio, kad galėtumėte naudoti „Apple Carplay“ arba „Android Auto“. Beveik viską galima reguliuoti ir per ryškų 6,5 colio jutiklinį TFT ekraną.

2023 m. KTM 1290 Super Adventure R

KTM 1290 Super Adventure R – nuo ​​20 299 USD

Jei kalbame apie nuotykių kategorijos didžiuosius berniukus, tai jis nėra didesnis nei KTM 1290 Super Adventure R.

Jo pavadinime esantis 1290 iš tikrųjų parduodamas trumpai, nes jo V-Twin variklio darbinis tūris yra didžiulis 1301 cm3. KTM reikalauja 160 AG ir beprotiško 103 lb-ft sukimo momento!

Jis supakuotas į KTM firminį grotelių rėmą su ilga 48 mm, visiškai reguliuojama WP pakaba. Kiti bekelės modeliai yra bekameriai, vieliniai ratai, kurių dydis 21 colio priekyje ir 18 colių gale, Brembo stabdžiai ir 6,1 galono degalų bakas, užtikrinantis, kad jums nereikės dažnai jaudintis dėl dujų.

Galite valdyti viską, kas yra dviratyje, pavyzdžiui, posūkių ABS, traukos kontrolę, važiavimo režimus (įskaitant specialią bekelės režimą) ir daug daugiau, naudodami 6,5 colio TFT ekraną, kuris yra ryškus ir spalvingas net esant tiesioginiams saulės spinduliams.

Su „1290 Super Adventure R“ galima nuveikti tiek daug, kad niekaip negalėtume visko sutalpinti šioje mažoje erdvėje. Bet mes manome, kad supratote mintį.

2023 m. Suzuki V-Strom 1050DE

„Suzuki V-Strom 1050DE Adventure“ – nuo ​​17 599 USD

Nuo neabejotinai ekstremaliausio šio sąrašo motociklo (KTM) iki labiausiai neįvertinto, Suzuki V-Strom 1050DE Adventure yra į nešvarumus labiau orientuotas didžiojo Strom, kuris daugelį metų tyliai skraido po radaru ir tik nedideliais atnaujinimais. pakeliui.

Niekas nesupainios jo su klasės lyderiais, tokiais kaip BMW ar KTM, tačiau „Strom“ turi ištikimą ir tvirtą sekimą. Manome, kad taip yra todėl, kad visuma V-Strom yra tvirtas ir galingas motociklas, net jei nė vienas atskiras komponentas neišsiskiria aukščiau už kitus. Jo patrauklumas slypi paprastume.

Jo 1037 cm3 V-Twin šaknys siekia TL1000 sportinį motociklą. Tiems, kurie seka, tai daugiau nei prieš 20 metų. Net ir šiandien šis variklis išlieka puikus dėl savo patenkinamos galios ir traukiamumo.

Be to, naujausia Suzuki versija, V-Strom 1050DE Adventure, turi vielinius stipinus, kurių matmenys yra 21/17 (keista, priekyje naudojama kamerinė padanga, o gale ne) ir atskira važiuoklės geometrija, kad važiavimas būtų geresnis bekelėje.

Tai reiškia ilgesnę ratų bazę, ilgesnį grėblį, didesnę prošvaisą ir plačią vairą. Jo dizainą taip pat įkvėpė Suzuki DR linija, važiavimo sistema, pastovaus greičio palaikymo sistema, traukos kontrolė, naujas dvikryptis greitas perjungiklis, važiavimo režimai, lengvo paleidimo sistema, IMU (nauja 2020 m.), kombinuota stabdžių sistema, važiavimo įkalnėje valdymo sistema. , Nuolydžio priklausomas valdymas, 43 mm KYB pakaba, 5 colių spalvotas TFT ekranas ir dar daugiau. Taigi, kaip matote, nors V-Strom jau daugelį metų kyla, jis sensta kaip puikus vynas ir prisitaiko prie laiko.

„Triumph Tiger 1200“ ralis

„Triumph Tiger 1200“ – nuo ​​22 995 USD

„Triumph Tiger 1200“ seriją sudaro penki modeliai. Čia sutelksime dėmesį tik į nuotykius – „Tiger 1200 Rally Pro“ ir „Tiger 1200 Rally Explorer“.

Pasirinkite Tiger 1200 Rally Pro ir pradinė kaina šoktels iki 22 500 USD. Už tokią kainą gausite Triumph įėjimą į didelių berniukų nuotykių rinką.

Abu 1200 raliai yra varomi 1160 cm3 darbinio tūrio trijų cilindrų varikliu, išvystančiu 147 arklio galias ir 95 svarų pėdų sukimo momentą.

Variklis pritaikytas laisvoms sąlygoms ir suteikia linijinę, lengvai naudojamą galią. Ratai su vieliniais stipinais yra 21 colio priekyje ir 18 colių gale, todėl užtikrina puikų sukibimą bekelėje ir platų padangų pasirinkimą. „Showa“ tiekia pakabos komponentus su pusiau aktyviais priekiniais ir galiniais blokais. Pakabos eiga yra didelė 8,6 colio.

Palyginti su ankstesniu „Tiger 1200“, naujasis modelis yra žymiai lengvesnis su žemu svorio centru, todėl važiuoti lėtai ir bekelės sąlygomis yra daug lengviau.

Nenuostabu, kad 1200-aisiais rasite daugybę važiavimo režimų, tačiau šie du ralio modeliai turi specialią Off-Road Pro režimą, leidžiantį vizginti kiekvieno dviračio uodegą.

Taigi, kuo skiriasi „Rally Pro“ ir „Rally Explorer“? „Explorer“ turi 30 litrų degalų baką, palyginti su 20 litrų „Rally Pro“, „Explorer“ turi aklosios zonos įspėjimą naudojant radaro aptikimą, „Explorer“ standartinė padangų slėgio stebėjimo sistema (tai yra „Rally Pro“ parinktis), kaip ir šildomas. vairuotojo ir keleivio sėdynės.

Galiausiai „Explorer“ įgyja tvirtesnę apsaugą, įskaitant variklio ir degalų bako strypus, be „Rally Pro“ rankinių ir karterio apsaugos.

Mes tai sakėme anksčiau ir kartosime dar kartą: tai nuostabus laikas būti nuotykių motociklininku. Turėdami tiek daug pasirinkimų, tikrai rasite kažką, kas jums patiks.

Laukinis dalykas yra tai, kad yra keletas modelių, kurių negalėjome įtraukti į šį sąrašą, pavyzdžiui, „Yamaha Super Tenere“ ir net „Ducati Multistrada 1260 Enduro“.

Žinoma, jei norėjote atidaryti Pandoros skrynią, galėjome paminėti ir kai kuriuos vidutinio poslinkio modelius (iš tikrųjų juos išsaugojome kitam straipsniui).

Nepaisant to, manome, kad sutiksite, kad aukščiau pateikti modeliai yra puikūs nuotykių rinkos našumo ir įvairovės pavyzdžiai.

Šaltinis: Lonerider-motorcycle

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *