Dažniausios Kawasaki Brute Force 750 problemos

autorius Automanas
0 komentaras

Kawasaki Brute Force 750 yra viena iš populiariausių Kawasaki motociklo modelių. Be jokios abejonės, šis modelis yra vienas iš geriausių pasirinkimų.

Tačiau „Kawasaki Brute Force 750“ taip pat turi problemų. Šiame tinklaraščio įraše aptarsime kai kurias dažniausiai pasitaikančias problemas, su kuriomis galite susidurti naudodami savo „Kawaski“.

Nors Kawasaki Brute Force 750 turi neįtikėtiną variklį, jis gali turėti keletą problemų, įskaitant variklio nesivedimą, slystančius diržus, neveikiantį radiatoriaus ventiliatorių ir net sugedusį ECU, kuris neleidžia keturračiui persijungti į keturių ratų režimą. Į visas šias problemas reikia žiūrėti rimtai, nes jos daro didelę įtaką keturračio veikimui.

Dažniausios Kawasaki Brute Force 750 problemos

Kadangi tai yra sunkusis keturratis, jis turi dirbti sunkiomis sąlygomis. Galbūt gamintojas sukūrė tvirtą keturratį, tačiau tai nereiškia, kad „Kawaski“ transporto priemonės taip pat yra tobulos. Toliau pateikiamos kelios dažniausiai pasitaikančios problemos, su kuriomis galite susidurti naudodami Kawasaki Brute Force 750.

Keturratis skleidžia barkšėjimo garsą

Normalu, kad visi sunkieji keturračiai yra triukšmingi, tačiau kai jūsų Kawasaki keturratis skleis barškėjimą, suprasite, kad kažkas negerai. Daugelis savininkų susidūrė su šia problema.

Kawasaki Brute Force skleidžia barškantį garsą, nes sankaba nesusijungia tinkamai arba yra laisvas smagratis, dėl kurio važiuojant atsiranda vibracijos ir barškėjimas. Dėl tokių problemų gali sugesti „Kawasaki“ keturratis, kurio remontas bus brangus.

Variklis nesiveda

Kita  problema, su kuria galite susidurti, yra tai, kad variklis neužsiveda. Žmonės paprastai susiduria su šia problema, kai bando užvesti esant itin šaltam orui, tačiau tai gali ištikti ir bet kuriuo kitu metu.

Ši problema dažniausiai iškyla, kai keturratis neturi pakankamai akumuliatoriaus energijos , kad užvestų variklį. Be to, sugedusi laidų sistema, uždegimo jungiklis ir Kawasaki ECU taip pat gali būti priežastis, kodėl  variklis neužsiveda.

Diržo slydimas

Kadangi tai yra sunkusis keturratis , jis turi dirbti esant dideliam apkrovimui. Štai kodėl „Kawasaki“ padarė  diržą ypač tvirtą, tačiau kai kurie žmonės skundėsi, kad diržas slysta.

Ši problema kyla dėl to, kad diržas yra ištemptas, „Kawasaki“ diržai iš prigimties yra kieti, tačiau jų tarnavimo laikas yra ribotas ir gali greitai nusidėvėti, jei jais nebus tinkamai pasirūpinta.

Neveikiantis radiatoriaus ventiliatorius

Radiatoriaus ventiliatorius yra tiesiogiai prijungtas prie Kawasaki ECU. Jei jūsų keturračio radiatoriaus ventiliatorius neveikia, tuomet taisymas gali būti brangus.

Nepavyko perjungti keturių ratų pavaros režimo

Turėdamas du skirtingus vairavimo režimus, „Kawasaki“ siūlo sklandų važiavimą kiekvienoje situacijoje. Kawasaki Brute Force 750 turi du važiavimo režimus: dviejų ir keturių ratų pavaros režimą.

Privalumai ir trūkumai

Privalumai

  • Turi puikų greitį.
  • Turi du važiavimo režimus sklandžiam važiavimui.
  • Galingas variklis.
  • Puikiai tinkamas bekelei.
  • Tinkamas naudoti darbams prie namų.
  • Sunaudoja mažiau degalų nei kiti keturračiai.
  • Naudoja ekologiškas technologijas, kurios yra naudingos aplinkmai.

Trūkumai

  • Dažnai nepavyksta perjungti į keturių ratų pavaros rėžimą.
  • Juntamas barškėjimas dėl smagračio atsilaisvinimo.
  • Sunkiai vedasi variklis prie šaltų oro sąlygų.
  • Susiduriama su diržo problemomis, jei netinkamai prižiūrimas.

 

Susiję įrašai

Palikite komentarą