„Husqvarna Norden 901“ ekspedicija: demaskuotas pirmasis žvilgsnis

„Husqvarna Norden 901“ ekspedicija: demaskuotas pirmasis žvilgsnis

2023 m. „Husqvarna Norden 901 Expedition“ būtų nesunku įsivaizduoti kaip tik perduotą „KTM 890 Adventure R“. KTM perėmus Švedijos prekės ženklą, daugelis stebėjosi, kuo Husqvarna modeliai skirsis nuo oranžinių kolegų.

Tačiau šiuo atveju „Norden“ iš tikrųjų sulaužo pelėsį. Kai 890 Adventure yra sutelktas visureigio ginklas, Norden 901 Expedition jaučiasi džentelmeniškesnis ir brandesnis.

Kodėl? Nes trumpai tariant, „Norden“ iš esmės yra turistinė jo KTM pusbrolio versija – taip, jis taip pat dėvi skirtingus drabužius. Šioje „Husqvarna Norden 901 Expedition“ apžvalgoje panagrinėsime šiek tiek daugiau, kas yra „Norden“, kas tai nėra ir kodėl jums tai turėtų rūpėti.

Kas tai yra

Kaip jau paaiškinome, „Norden 901 Expedition“ yra „KTM 890 Adventure“ tiems, kurie nori šiek tiek daugiau mandagumo savo nuotykiuose. Jūs vis dar turite kaulus iš KTM, pavyzdžiui, rėmą ir, žinoma, 890 lygiagretų dvigubą variklį, tačiau skirtumas yra tas, kad Husky nuvažiuoja ilgą atstumą. aparatūra kaip aukštesnis priekinis stiklas, šildomos rankenos, šildoma sėdynė ir centrinis stovas.

Husqvarna Norden 901 Expedition ADV dviratis

Tai visos KTM parinktys, tačiau čia yra standartinės. Visos šios funkcijos palengvina gyvenimą net ir gerą dieną. Papildoma apsauga nuo vėjo ir šildomi elementai leis jums jaustis patogiai, kai oras pasikeis, tačiau turint centrinį stovą, remontas kelkraščiuose bus daug lengvesnis, jei jums bus pradūrta ar net jei tik rūpinsitės priežiūra namuose.

Prie „Husky“ turistinio pakreipimo pridedamas minkštas bagažas, kurio kiekvienoje pusėje yra 18 litrų. Jie reklamuojami kaip atsparūs vandeniui, tačiau naudotojų ir bandytojų ataskaitose teigiama, kad nors tai dažniausiai tiesa, buvo žinoma, kad viena iš bagažo siūlių buvo pažeista ir prasiskverbia į vandenį. Tai gali būti gamybos defektas ir, tikiuosi, bus ištaisytas. eina į priekį.

Kaip jau matome, „Norden 901 Expedition“ pasirenka papildomas dalis iš KTM katalogo ir daro jas standartines. Kadangi šis dviratis vis dar skirtas rimtam visureigiui, jame yra WP Xplor pakaba, o ne mažesnė „Apex“ pakaba, naudojama pagrindiniame „Norden“.

Su Xplor galite visiškai reguliuoti (įskaitant didelio ir mažo greičio suspaudimo slopinimą), 48 mm šakių vamzdžius (palyginti su 43 mm) ir 9,4 colio eigos priekyje ir gale. Daugiau kelionių reiškia ir didesnį važiavimo aukštį – 1,5 colio aukštesnis nei standartinis Norden, tiksliau.

Derinant šią turistinę ir nuotykių dvasią, „Expedition“ yra 5 galonų degalų bakas, naudojant žemą konstrukciją, kurią pirmą kartą pamatėme su KTM vidutinio svorio nuotykių dviračiais. Aišku, kadangi „Norden“ naudoja tą patį rėmą ir variklį, tai yra viena iš prasmingų pernešamų dalių.

Be to, kad ekspedicija turi daug degalų turistiniams važiavimams, ji taip pat standartiškai nešioja didelę slydimo plokštę (vėlgi, dar vienas papildomas antgalis KTM pusėje). Tai 4 mm storio aliuminis, o ne koks pigus plastikinis dangtelis, skirtas atlaikyti padorų piktnaudžiavimą.

Kalbant apie elektroniką, standartiniai lietaus, gatvės ir bekelės važiavimo režimai yra tokie patys kaip ir anksčiau, o ketvirtasis režimas – „Explorer“ – taip pat įtrauktas į ekspediciją.

Husqvarna Norden 901 Expedition gebėjimas bekelėje

Saugos funkcijos, tokios kaip traukos kontrolė, posūkių ABS, visureigių ABS, variklio stabdžių valdymas, pastovaus greičio palaikymo kontrolė (ir kt.), Žinoma, yra susitarimo dalis, o IMU padeda užtikrinti, kad visos šios funkcijos veiktų taip pat efektyviai ir tiksliai. kiek įmanoma – kas praktiškai tapo standartu bet kuriai rimtai mašinai.

Kas nėra „Norden 901“ ekspedicija

Iš tiesų, sunku suprasti, kas nėra „Norden 901 Expedition“. Nuotykių turistinei miniai šis dviratis turi visas tinkamas dalis – bent jau ant popieriaus. 890 cc LC8c yra įrodytas visų dviračių, į kuriuos jis įsėdamas, nugalėtojas.

Nėra jokios priežasties manyti, kad ekspedicijoje būtų kitaip. Visiškai reguliuojama aukščiausios klasės WP pakaba čia taip pat pakelia kartelę, suteikdama motociklininkui pasitikėjimo praktiškai bet kur. Be to, visos kelionės sąlygos ir patogumai nublanksta „KTM 890 Adventure“ kartais, suteikdami „Husqvarna“ tikslesnį tikslą.

Tačiau, kaip sakoma, nemokamų pietų nėra. Šiuo atveju svoris. Akivaizdu, kad sudedamųjų dalių pridėjimas reiškia ir svorio padidėjimą. Nors kai kuriems tai gali būti verti kompromisai, kitiems jie gali būti ne.

Ir jei jūsų pageidavimai labiau linkę į nuotykių spektrą, o ne turistinėje pusėje, tada yra argumentas, kad galbūt KTM jums yra geresnis dviratis (nors šis argumentas nebūtinai yra stiprus).

Husqvarna Norden 901 Expedition matuokliai ir priekinis stiklas

Kodėl jums turėtų rūpėti

Turėtumėte rūpintis, nes tai gali būti kaip tik tas dviratis, kurio daugelis iš jūsų laukė. Vidutinio svorio nuotykių turėtojas, kuris, atrodo, neturi jokių kompromisų (išskyrus nesandarią sėdmaišį) ir gali kabintis su daugeliu šios kategorijos sunkiasvorių dviračių.

Išgyvename laikotarpį, kai keičiasi mūsų prioritetai. Sunkiasvoriai dviračiai, kad ir kokie jie būtų galingi, gali būti dideli, veržlūs motociklai, kurie nėra skirti silpnaširdžiai ir menki savo įgūdžiais. Su „Husqvarna Norden 901 Expedition“ turėsite visiškai kompetentingą nuotykių turą, kuris sveria apie 500 svarų ir yra siauresnis nei dideli berniukai, todėl daugelis motociklininkų turėtų jaustis patogiau ir pasitikėti savimi. Argi ne toks žaidimo pavadinimas?

Šaltinis: Lonerider-motorcycle

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *