Kaip pakeisti alyvą

Kaip pakeisti alyvą

Idėja atlikti techninę priežiūrą, net ir gana paprastą užduotį, tokią kaip alyvos keitimas, gali atrodyti bauginanti, o gal net neįmanoma. Tačiau pakeisti alyvą pačiam gali būti patogiau ir pigiau nei nuvežti automobilį į vietinę greitųjų tepalų parduotuvę. Toliau pateiktuose trumpuose vaizdo klipuose parodysime, kaip tai padaryti teisingai, saugiai ir nebrangiai. Jums netgi gali būti smagu dirbti su savo automobiliu – kaip ir mes.

Jei nesate tikri, kokią alyvą turėtumėte naudoti arba kaip dažnai ją keisti, skaitykite technines specifikacijas arba techninės priežiūros skyrių savo savininko vadove. Šiame šešių žingsnių vaizdo įrašo vadove parodysime standartinį alyvos keitimą – šiuo atveju Acura TSX, tačiau procesas yra beveik identiškas, nesvarbu, ar vairuojate „Hyundai“, „Hummer“ ar bet ką kitą.

Prieš pradėdami šį procesą, pasitarkite su savininko vadovu (arba patikimu internetu), kad tiksliai nustatytumėte, kiek alyvos reikės pakeisti išleidžiamą. Taip pat reikės alyvos filtro. Taigi, norėdami įsigyti tai, ko jums reikia, keliausite į automobilių dalių parduotuvę arba didelės dėžės mažmeninės prekybos vietą. Būdami ten norėsite pasiimti alyvos filtro veržliaraktį ir tinkamo dydžio alyvos išleidimo kaiščio veržliaraktį, jei jų dar neturite. Ir jūs norėsite pirštinių, kad jūsų rankos būtų švarios; senamadiškos latekso medicininės pirštinės veikia puikiai. Dabar esate pasiruošę eiti. Norėdami pakeisti savo alyvą, atlikite šiuos veiksmus:

1 veiksmas: pakelkite, atidarykite

Tai vaizdas

Pirmiausia norėsite pakelti automobilį pakankamai aukštai, kad po juo galėtumėte dirbti. Nesvarbu, ar naudojate keltuvą, rampas ar domkratų stovus, įsitikinkite, kad esate visiškai saugūs. Niekada nedirbkite po automobiliu, kurį laiko tik grindų domkratas. Mes pakėlėme savo tiriamą transporto priemonę ant lifto Automobilis ir vairuotojas bandomasis garažas, kad galėtumėte pamatyti, ką mes darome. Daugumoje šiuolaikinių automobilių yra sumontuotas plastikinis apatinis padėklas, kuris pagerina aerodinamiką ir apsaugo svarbias variklio apačioje esančias dalis. Norint pasiekti TSX alyvos baką ir alyvos filtrą, reikia nuimti dangtelį; dauguma apatinių padėklų laikomi varžtų, varžtų ar plastikinių spaustukų mišiniu, kuriuos galima atsegti paprastais rankiniais įrankiais. Prieš antrą veiksmą būtinai patikrinkite vietą, ar nėra alyvos nuotėkio. Jei tokių randate, apsvarstykite galimybę automobilį patikrinti mechanikui.

2 veiksmas: atjunkite jį, išleiskite

Tai vaizdas

Alyvos talpyklą – penkių galonų kibirą, alyvos nuleidimo indą (galima įsigyti automobilių dalių parduotuvėje), alyvos rezervuarą ar bet kokį kitą didelį skysčiams laikyti talpą – pastatykite taip, kad alyva nutekėtų į ją ir nepatektų. žemę ar kitaip darydami netvarką. Atminkite, kad bus daug alyvos: daugumos automobilių karteryje yra bent galonas, o kai kurių – daug daugiau. Nuimkite išleidimo kaištį, atlaisvindami jį (prieš laikrodžio rodyklę) tinkamu veržliarakčiu ir atsukdami. Išimdami laikykite už išleidimo kaiščio; aliejus pradės pilti, kai trauksite jį nuo alyvos keptuvės. Leiskite varikliui ištuštinti penkias minutes arba tol, kol alyvos srautas sulėtės iki srovelės.

3 veiksmas: išjunkite naudodami seną filtrą

Tai vaizdas

Raskite alyvos filtrą. Tai minkštojo kamuoliuko dydžio cilindrinis komponentas, prisukamas prie variklio (nors kai kurie varikliai turi korpusą, į kurį įkišate filtro kasetę). Naudodami ranką arba alyvos filtro veržliaraktį (tikėtina, kad pastarojo jums reikės), atlaisvinkite alyvos filtrą (pasukite prieš laikrodžio rodyklę), kad alyva pradėtų tekėti iš viršaus ir lašėti į indą. Palaukite, kol nuslūgs srautas, ir baikite išimti filtrą. Prieš montuodami naują filtrą, būtinai patikrinkite, ar nebuvo palikta sena alyvos filtro tarpinė – plonas guminis O žiedas. Tai ypač svarbu; Jei senoji tarpinė nebus pašalinta, naujas filtras tinkamai neužsandarins, o tai paprastai baigiasi tuo, kad visa nauja, šviežia alyva nuteka į žemę per kelias minutes nuo užvedimo, todėl variklis gali išeikvoti alyvą ir sukelti katastrofą. Prieš keisdami išleidimo kaištį ir alyvos filtrą, patartina nuvalyti visus alyva padengtus paviršius.

4 veiksmas: prijunkite išleidimo kištuką, įjunkite filtrą

Tai vaizdas

Pakeiskite išleidimo kaištį ir priveržkite, kol jis priglus, bet ne per stipriai: per daug priveržus gali sugadinti alyvos baką ir išleidimo kaištį. Įdėkite šiek tiek pastangų jį sugriežtinti, bet ne visas jėgas. Kai kurie gamintojai turi sukimo momento specifikaciją, kurią galite sekti naudodami sukimo momento veržliaraktį. Bet kuriuo atveju, nereikia pabandykite nuplėšti išleidimo kaiščio galvutę. Tam tikrose transporto priemonėse už išleidimo kaiščio naudojama poveržlė, kurią reikia pakeisti, kai iš naujo įkišate kamštį (peržiūrėkite savininko vadovą, ar šią poveržlę reikia pakeisti). Tada paimkite naują alyvos filtrą ir užtepkite lengvą alyvos sluoksnį (nuo piršto galo) aplink guminę tarpinę filtro viršuje. Tai padės sukurti tinkamą sandariklį, kai priveržsite filtrą. Ta pati taisyklė galioja ir montuojant filtrą: neprisukite per stipriai, verčiau pasukite jį, kol jis „priveržs ranka“, o tada dar šiek tiek, kad priglustų.

5 veiksmas: užpildykite jį alyva

Tai vaizdas

Pakeitę alyvos filtrą ir išleidimo kaištį, vėl įstatykite apatinį padėklą ir nuleiskite automobilį atgal ant žemės. Atidarykite gaubtą ir nuimkite alyvos dangtelį, ant kurio turėtų būti alyvos balionėlio simbolis. Piltuvu įpilkite į variklį gamintojo nurodyto alyvos tūrio.

6 veiksmas: patikrinkite alyvos lygį, patikrinkite, ar nėra nuotėkio

Tai vaizdas

Galiausiai, palaukę kelias minutes, kol aliejus nusės į keptuvę, matuokliu patikrinkite, ar alyva yra tinkamo lygio. Patikrinti alyvą paprasta: ištraukite matuoklį iš vamzdelio, popieriniu rankšluosčiu nuvalykite visą alyvą, vėl įkiškite matuoklį, ištraukite alyvos lygio matuoklį ir patikrinkite, ar alyva atitinka visą žymę ant matuoklio galo. Galiausiai užveskite transporto priemonę ir leiskite jai veikti tuščiąja eiga bei sušilti; patikrinkite, ar nėra nuotėkio po automobiliu ir aplink alyvos filtrą.

Sveikiname! Pakeitėte alyvą ir sutaupėte krūvą pinigų. Argi tai nesijaučia puiku?

Arcan XL20 aptarnavimo lizdas
Arcan XL20 aptarnavimo lizdas

Dabar 53% nuolaida

Venom plieno pirštinės – 100 pak
Venom plieno pirštinės – 100 pak

Dabar 35% nuolaida

Torin Big Red Steel Jack stovai
Torin Big Red Steel Jack stovai

Dabar 16% nuolaida

Jaeger reketiniai veržliarakčiai
Jaeger reketiniai veržliarakčiai
Maxwello B. Mortimerio šūvis į galvą

Techninio redaktoriaus padėjėjas

Max Mortimer yra visą gyvenimą trunkantis automobilių entuziastas, kuris dienas leidžia valdyti Automobilis ir vairuotojas’s bandymų duomenis ir procesus bei transporto priemonių įvertinimą. Nuo penkerių metų jis kartu su savo tėvu pradėjo treniruoti klasikinius septintojo dešimtmečio raumenis, kurie išaugo į jo paties aistrą modifikuoti automobilius, tarp kurių yra 500 whp Big Turbo SRT-4 Neon ir FBO Protuned ’17 WRX. Nepraeina nė diena, kad Maksas negalvotų apie savo svajonių automobilį – penktos kartos „Viper GTS“. . . vieną dieną.

Šaltinis: caranddriver.com

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *