„KTM 790 Adventure Returns“ 2023 m

autorius Automanas
0 komentaras

KTM sugrąžina populiarųjį 790 Adventure – bent jau kai kuriose rinkose. JAV nėra viena iš jų, tikriausiai todėl, kad joje jau yra KTM 890 Adventure R. Nepaisant to, KTM padarė 790 visiškai atitinkantį Euro 5 standartą, todėl pirmiausia jis buvo sustabdytas.

Per išvykimo laiką KTM taip pat atnaujino 790, kad jis atitiktų likusią „Adventure“ šeimą. Tačiau didžioji naujiena, išskyrus jo sugrįžimą, yra tai, kad KTM dabar perduoda 790 Adventure gamybą savo Kinijos partneriui CFMoto. Jei nežinojote, CFMoto jau gamina LC8c variklį ir jau keletą metų naudoja jo kloną.

Nepaisant to, 790 grįžo, jis atitinka Euro 5 standartą, o kas geriausia – galia vis dar tokia pati, kaip ir anksčiau – 95 AG ir 65 lb-ft sukimo momentas. Patobulinti droselio korpusai ir atnaujintas smūgio valdymo jutiklis – tai tik dalis pakeitimų. Pastarasis yra svarbus, nes 790 dabar gali geriau valdyti prastus degalus, kuriuos kas nors gali pamatyti tolimose vietose, pakeisdamas uždegimo laiką ir kitus variklio parametrus.

2023 KTM 790 spalvos

Reikšmingesnis pokytis yra papildomi 20 %, kurie buvo pridėti prie 790-ųjų besisukančios masės, siekiant padidinti jo lėto greičio stabilumą. Tai svarbu važiuojant sudėtinga vietove. „Quickshifter+“ taip pat buvo peržiūrėtas, kad pavarų perjungimas būtų sklandesnis – dar vienas pliusas ieškant stabilumo. Siekiant padėti išlaikyti tokią pat galią, kaip ir anksčiau, ir tenkinant Euro 5 standartą, yra nauja oro dėžė ir pakeista išmetimo sistema.

790 taip pat naudojasi nauju 6D IMU, kad išnaudotų naujausių KTM elektroninių vairuotojo pagalbinių priemonių, tokių kaip posūkio kontrolės, ABS, variklio slydimo reguliavimo ir daugelio važiavimo režimų, pranašumus.

Jei turite patirties su senuoju 790, įvertinsite šį atnaujinimą: naujoji versija prisimins, koks ABS nustatymas yra dviračiui, kai jį išjungsite. Tada, kai vėl įjungsite dviratį, jis ten ir liks. Jei kada nors anksčiau naudojote Offroad ABS ir norėjote, kad jis išliktų aktyvus, kai vėl įjungiate dviratį, jums bus malonu tai pamatyti.

Vis dėlto kažkas, dėl ko galbūt nesidžiaugsite, yra KTM demonstracinis režimas, kurį taip pat sudaro naujasis 790 Adventure. Demonstracinis režimas suteikia jums visas elektronines vairuotojo priemones ir patogumus, kuriuos KTM turi pirmuosius 1500 kilometrų.

2023 m. KTM 790 prieš 890

Po to turėsite sumokėti prenumeratą už funkcijas, kurias norite išlaikyti. Žiuri vis dar nesupranta, ar tai naudinga taktika, ar ne, bet iš pradžių atrodo, kad žmonėms nepatinka mintis, jog reikia užsiprenumeruoti, kad galėtų ką nors naudoti savo dviračiuose.

Be variklio, kėbulas atnaujintas, kad atrodytų kaip likusios „KTM Adventure“ šeimos dalys. Sutvirtinti šonai nukreipia daugiau oro ir dulkių aplink motociklininką (taip sakoma), o aukštesnis priekinis stiklas pratekės daugiau oro ant motociklininko. Taip pat yra atnaujinta kabinos zona, kurioje galima laikyti GPS įrenginių, fotoaparatų ar net tempo užrašų laikiklius.

Kiti pakeitimai apima standartinę aliuminio pagrindo plokštę, Pirelli Scorpion STR padangas, pilną LED apšvietimą ir perkonfigūruotą 5 colių TFT ekraną, kuris yra patogesnis vartotojui ir reaguoja į aplinkos šviesą. KTMConnect programėlė turi daugiau funkcijų, kad būtų lengviau skambinti ir (arba) skaityti navigaciją iš telefono.

2023 m. KTM 790 Adventure R specifikacijos

Originalus 790 Adventure čia nebuvo labai ilgas, bet jis buvo sėkmingas, nes įrodė, kad vidutinio svorio nuotykių dviratis gali būti toks pat įdomus kaip ir sunkiasvoriai su mažiau bauginimo faktoriaus.

Praėjus keleriems metams, jo dingimas 890 versijai neabejotinai kėlė galvą, bet manome, kad CFMoto tam tikrose vietose turi didesnį dviračio laisvumą.

Šaltinis: Lonerider-motorcycle

Susiję įrašai

Palikite komentarą