Pristatytas „Ducati DesertX“ ralis: kur nuotykiams nėra ribų

Pristatytas „Ducati DesertX“ ralis: kur nuotykiams nėra ribų

Sulaukus didelės paklausos ir teigiamo bekelės motociklininkų atsiliepimo apie pirmąjį 2022 m. pavasarį pristatytą „Ducati“ nuotykių dviratį „DesertX“, Bolonijos prekės ženklas žengs dar vieną žingsnį į priekį.

Susipažinkite su 2024 m. Ducati DesertX raliu. Sukurtas iš „DesertX“, kuris buvo pirmasis „Ducati“, turintis 21 colio priekinį ratlankį ir 18 colių galinį ratlankį, „DesertX Rally“ žengia dar žingsnį į priekį. Jame yra aukščiausios klasės, lenktynių įkvėpti komponentai, užtikrinantys puikų veikimą tiek bekelėje, tiek važiuojant.

Plačiai išbandytas „DesertX Rally“ prototipas triumfavo „Iron Road Prolog“ lenktynėse „Erzbergrodeo 2023“ metu ir užsitikrino aukščiausią vietą dviejų cilindrų kategorijoje (žr. Meo pasiekimą čia). Šis pasiekimas pabrėžia „DesertX Rally“ galimybes.

Kaip ir kiekvienas „Ducati“, „DesertX Rally“ išsiskiria unikaliu ir su niekuo nesupainiojamu stiliumi. Jo naujasis dažymas, įkvėptas bekelės pasaulio, išskiria jį iš pirmo žvilgsnio. Tačiau būtent techniniai patobulinimai iš tikrųjų apibūdina šį ralį kaip didžiulę bekelės mašiną.

Tokios savybės kaip aukštas priekinis purvasargis, Kayaba pakaba su padidinta eiga ir uždara kasetine šake bei tvirti stipininiai ratai, sukurti bekelės lenktynėms, prisideda prie to, kad ralis būtų nepralenkiamas bet kokioje vietovėje.

Šie komponentai kartu su lengva kaltine anglies karterio apsauga, mechaniniu būdu apdirbtu pavarų pedalu ir galinio stabdžio svirtimi patvirtina motociklo, sukurto ekstremaliems nuotykiams, tapatybę.

DesertX ralio važiuoklė

Pradėkime nuo važiuoklės. „DesertX Rally“ pakaba sukurta įveikti net sudėtingiausias kliūtis, padidindama ir taip įspūdingą bekelės galimybes.

Priekyje yra naujas trigubas aliuminio ruošinio gnybtas ir uždaros kasetės KYB šakė, technologija, kuri yra motokroso ir enduro lenktynių sinonimas. Šakė naudoja slėginę alyvą, kad išlaikytų pastovų veikimą ekstremaliomis sąlygomis.

Siekiant sumažinti trintį ir padidinti ilgaamžiškumą, šakių vamzdeliai padengti Kashima danga, o slankikliai – apdoroti DLC. Ši sąranka padidina priekinio rato eigą 20 mm (0,79 colio), iš viso 250 mm (9,84 colio).

Galinėje dalyje esanti aliumininė svyravimo svirtis su kitokiu nei standartinio DesertX tvirtinimo tašku papildo visiškai reguliuojamą didelio stūmoklio amortizatorių, padidindama dviračio našumą važiuojant bekelėje.

„Ducati DesertX Rally“ atnaujintas ADV

Galinio rato eiga taip pat padidėja 20 mm (0,79 colio), iš viso 240 mm (9,45 colio). Siekiant dar labiau pagerinti valdymą bekelėje, DesertX Rally turi reguliuojamą Öhlins vairo amortizatorių, pritvirtintą tiesiai prie vairo.

Dėl šių pakabos patobulinimų gerokai padidėjo prošvaisa – dabar ji siekia 280 mm (11,02 colio), o standartinį modelį lenkia 30 mm (1,18 colio).

„DesertX Rally“ yra su ratais, specialiai sukurtais naudoti bekelėje, su tvirtomis stebulėmis, pagamintomis iš tvirto anglinio plieno centrinių stipinų, ir itin tvirtus „Takasago Excel“ ratlankius su vidinėmis kameromis.

Variklis ir elektronika

„DesertX Rally“ varomas 937 cm3 „Ducati Testastretta“ 11° dviejų cilindrų variklis su desmodrominiu paskirstymu. Jo maksimali galia yra 110 AG esant 9 250 aps./min., o didžiausias sukimo momentas – 92 Nm (68 lb-ft) esant 6 500 aps./min.

Šio variklio galia yra linijinė ir valdoma, optimizuota važiavimui bekelėje su tam tikrais pavarų skaičiais ir specifiniais elektroniniais kalibravimais.

„DesertX Rally“ siūlo šešis važiavimo režimus (sportinis, turistinis, miesto, šlapias, enduro, ralis) su posūkių ABS, „Ducati Traction Control“ (DTC) ir „Ducati Wheelie Control“ (DWC), perkalibruotu, kad atitiktų naują dviračio važiuoklę, kad būtų galima iššūkį bekelėje. ekskursijos.

Elektroninės funkcijos sklandžiai valdomos per vertikaliai orientuotą, didelės raiškos 5 colių (12,7 cm) spalvotą TFT ekraną. Šis ekranas palaiko integraciją su „Ducati“ daugialypės terpės sistema, įgalindamas tokias funkcijas kaip muzikos valdymas, skambučių valdymas ir nuosekli navigacija. * (pasirenkama), viskas pasiekiama iš prietaisų skydelio. DesertX Rally taip pat standartiškai apima „Utility Bar“, skirtą palydovinei navigacijai montuoti.

„DesertX Rally“ techninės priežiūros intervalai nustatomi kas 15 000 km (9 000 mylių) arba 24 mėnesius, vožtuvų tarpas turi būti tikrinamas kas 30 000 km (18 000 mylių).

DesertX Rally aukštas priekinis sparnas

Į ADV orientuoti priedai

„DesertX Rally“ komplektuojamas su pagrindiniais komponentais, skirtais naudoti bekelėje. Tačiau motociklininkai, norintys pritaikyti savo dviratį pagal savo poreikius, gali tyrinėti „Ducati Performance“ priedus.

Pasirinkimai apima papildomą 8 litrų (2,1 JAV galono) degalų baką, kad padidintumėte atstumą, aliuminio šoninius dėklus, padidinančius krovinių talpą, LED prožektorius ir šildomas rankenas aistringiems keliautojams.

Yra plieninių vamzdžių variklio apsaugos, apsaugančios nuo kritimo ar smūgio nuotykių bekelėje metu. Entuziastai taip pat gali pasirinkti Termignoni homologuotą išmetimą, kad jaustumėtės sportiškesni.

Ir, žinoma, Lone Rider MotoBags rinkinys patenkins jūsų kelionės poreikius. Jie veikia su keliomis dėžių sistemomis. Peržiūrėkite šį „MotoBags“ montavimo straipsnį, kad sužinotumėte, kokie stelažai veikia su „DesertX“.

Prieinamumas ir kainodara: „DesertX Rally“ JAV ir Kanados atstovybėse bus galima įsigyti nuo 2024 m. kovo mėn. Europoje kainos prasideda nuo 18 995 GBP. Jungtinėse Valstijose kainos prasidės nuo 22 995, o Kanadoje – nuo 26 295 CAD MSRP.

„Ducati DesertX Rally“ – pagrindinės savybės:

  • 937cc Testastretta 11° variklis su 110 AG esant 9250 aps./min. ir 92 Nm (68 lb-ft) esant 6500 aps./min.
  • Vamzdinis plieninis grotelių rėmas su liejo aliuminio dvipuse svirtimi
  • 21 litro (5,54 galono) bako talpa
  • Aukštas priekinis purvasargis su padalinta stabdžių linija
  • Stipininiai ratlankiai su ruošinių stebulėmis (21″ x 2,15″ priekyje, 18″ x 4″ gale), anglinio plieno stipinais ir didelio stiprumo „Takasago Excel” ratlankiais su vidine kamera
  • Pirelli Scorpion Rally STR padangos (90/90-21 priekyje, 150/70 R18 gale), su alternatyviomis galimybėmis
  • KYB Ø 48 mm uždaros kasetės šakė, 250 mm (9,84 colio) eiga, reguliuojamas suspaudimas ir atšokimas, šakių vamzdelių „Kashima Coating“ dangos apdorojimas ir DLC ant slankiklių
  • Tvirtos ruošinių aliuminio šakių gnybtai
  • KYB amortizatorius su 46 mm stūmokliu, 240 mm (9,45 colio) eiga, reguliuojamas suspaudimas dideliu ir mažu greičiu, atšokimas ir išankstinė apkrova
  • 280 mm (11,02 colio) prošvaisa
  • Reguliuojamas Öhlins vairo amortizatorius
  • 6 važiavimo režimai (sportinis, turistinis, miesto, šlapias, enduro, ralis)
  • 4 galios režimai su 3 galios lygiais
  • Posūkių ABS reguliuojamas 3 lygiais
  • Ducati Traction Control reguliuojama 8 lygiais
  • „Ducati Wheelie Control“.
  • Variklio stabdžių valdymas
  • Ducati kruizo kontrolė
  • 5 colių (12,7 cm) spalvoti TFT prietaisai su „Ducati Link“ programos palaikymu ir nuoseklia navigacija
  • Komunalinių paslaugų baras
  • Ducati stabdžių žibintas
  • „Ducati“ greitas perjungimas aukštyn ir žemyn (DQS)
  • Pilna LED apšvietimo sistema
  • Išskirtinis Iron Giant dažymas
  • Reguliuojami stabdžių ir pavarų pedalai, pagaminti iš kieto

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *