Štai ką mes žinome apie BMW R 1300 GS iki šiol…

Štai ką mes žinome apie BMW R 1300 GS iki šiol…

 

Jei kada nors buvo vienas būdas ne Kad kiltų įtarimų dėl naujo nuotykių motociklo, tai štai toks: ištieskite rankas aukštyn, kai nekaltas (ir iš pažiūros išsilavinęs) stebėtojas pradeda filmuoti kamufliažinį motociklą, ant kurio sėdite ir važiuojate, ir klausia, ar tai yra jo dviratis – ir daugelis kitų. kiti – jau seniai laukė.

Sumurmėjus sumurmėjus, kad tai iš tikrųjų yra BMW R 1300 GS, ir suprasti, kad esi užfiksuotas vaizdo įraše, o ne nuotraukoje, yra viskas, ką galite padaryti, kad išsaugotumėte veidą.

Štai jūs tai turite. Ateina BMW R 1300 GS. Nežinia, kada ir kokias funkcijas jis turės, bet remdamiesi tuo, ką žinome apie dabartinį R 1250 GS, kitus BMW modelius ir tendencijas ADV rinkoje, galime spėlioti, kas bus ateityje.

Štai ką mes žinome apie R 1300 GS iki šiol

Remiantis aplink sklandančiomis šnipų nuotraukomis, yra keletas dalykų, kuriuos žinome, ir nė vienas iš jų neturėtų stebinti. Pirmasis yra akivaizdus: Boxer variklis grįžta, šį kartą tikriausiai išpumpuojantis 1300 kubinių centimetrų darbinio tūrio.

Sprendžiant iš didžiulių variklio dangčių virš cilindrų galvučių, savaime suprantama, kad oro ir vandens aušinimo derinys atsisakė visiško aušinimo skysčiu.

Tai gali būti didesnio variklio reikalavimas, būtinybė laikytis griežtų išmetamųjų teršalų įstatymų arba abiejų derinys.

Pasak vokiečių leidinio MOTORRAD, jis prognozuoja, kad arklio galių bus 150 arklio galių diapazone, o sukimo momentas – apie 145 Nm. Kitas tikrumas yra Telelever priekinė pakaba ir Paralever galinė pakaba su veleno pavara.

BMW R 1300 GS spėlionės

Pradedant nuo dviračio priekio matome perkurtą snapelį su į jį integruotu priekiniu žibintu. Tai skiriasi nuo ankstesnių GS modelių. Vis dėlto aukščiau esanti erdvė, įskaitant kvadratinę erdvę priekiniame stikle, galėtų būti naudojama integruoti radarą, skirtą adaptyviajai pastovaus greičio palaikymo sistemai, ir kitoms saugos funkcijoms, matomoms didelio masto varžybose, pavyzdžiui, aklosios zonos įspėjimams. Tačiau naudojant tokį užmaskuotą bandomąjį dviratį, kurį galima nuspėti, galutinis rezultatas gali būti daug kitoks nei matome čia.

Pereinant prie bako ir šoninių plokščių, yra daug gaubtų ir kas gali būti netikros plokštės, naudojamos žiūrovui blokuoti arba apgauti.

Pats bakas atrodo plonas ir kontūruotas, nors neatrodo itin draugiškas nuotykių motociklininkams, kurie daugiau laiko praleidžia stovėdami nei sėdėdami, nes neatrodo, kad būtų tinkamų formų ir linijų, į kurias būtų galima įkapstyti motociklininko kojas stovint.

Taip pat matome visiškai uždengtas rankų apsaugas su integruotomis juostelėmis, kurios gali būti posūkių rodikliai, atšvaitai, metalinė armatūra ar net masalas, kuris nepateks į gatavą dviratį. Nors atrodo, kad šnipų kadruose esantys veidrodžiai yra perdirbtos detalės iš BMW dalių šiukšliadėžės.

Ant dviračio sėdintis motociklininkas blokuoja didžiąją dalį centrinės dviračio dalies, bet įdomiausia yra visa tai, kas yra už motociklininko. Visas bagažas, kurį matome šnipų nuotraukose, neatitinka to, kas šiuo metu yra BMW bagažo kataloge.

Dar keisčiau tai, kad atrodo, kad jie laikomi vietoje arba bent jau laikomi uždaryti, su dirželiais. Tai negali būti standartinė procedūra.

Tačiau BMW yra gana novatoriškas bagažo srityje, todėl nekantriai laukiame, kol pamatysime, kas čia bus šį kartą.

Daugiau GS spekuliacijų

Balandžio mėnesį kažkas iš BMW netyčia į BMW svetainę įtraukė ne vieną, o du naujus GS variantus – R 1400 S ir M 1300 GS. Dar įdomiau yra tai, kad svetainėje nėra pateikta jokios Adventure versijos.

Tai paskatino kai kuriuos manyti, kad R 1400 GS nebūtinai turi didesnį variklį, bet bus labiau orientuotas į bekelę nei standartinis R1300RS. Ir pagal BMW tradicijas, M 1300 GS bus perduotas BMW M padaliniui, kad gautų visų rūšių didelio našumo atnaujinimus, panašius į visus BMW M serijos automobilius ir M 1000 RR sportinį motociklą.

Nors tiksliai nežinome, ką BMW turi sandėlyje, visos šios internete sklindančios spekuliacijos sujudino gandų malūną ir paskatino įdomias galimybes. Kai BMW pristato naują ar atnaujintą modelį, tikimasi, kad kai kurie iš čia paminėtų dalykų pasiteisins, kai kurie – ne, o BMW rankovėje atsiras kitų funkcijų, apie kurias net nesvarstėme.

Visada smagu spėlioti, kas bus, ypač kai turime šnipinėjimo nuotraukų, su kuriomis galime dirbti, bet geriau pamatyti gatavą produktą ir juo važiuoti.

Šaltinis: Lonerider-motorcycle

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *